-Verne-

2.1K 281 60
                                    

33: Verne

❤️21m 💬341k

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️21m 💬341k

tsundokubookshop "Geçmiş illa gelecek hakkında söz vermiyordu.."

- Esrarlı Ada, Jules Verne, sayfa 642

Selamlar güzel insanlar, umarım keyifleriniz yerindedir. Beni soruyorsanız eğer, çok yerinde. Az sonra sevgilimi havaalanından almaya gideceğim. 😋😆 Onun öncesinde öneri işini aradan çıkarayım istedim. 

Tarihe adını bir bilim insanı olmadığı halde öyleymiş gibi yazdırmış, güçlü bir kalemdir Jules Verne. Genel olarak Jules Verne romanları, çocuk klasikleri diye lanse edilir. Ancak inanın olay o kadar dar boyutlu değil. Evet, tam da çocukların okuması gereken, gelişim evrelerinde bilgiyi sevdirecek, kitaplarla dolu odaları onların oyun alanı haline getirecek kitaplar. Aynı zamanda da büyüklerin de severek okuyacağı, bir sonraki sayfada ne olacağına dair heyecan duyacağı kitaplar. Peki, o halde Esrarlı Ada'yla beraber biz de olağanüstü yolculuğumuza başlayalım. Bir kaza sonucu ıssız bir adaya düşen beş kişinin hikayesini anlatıyor.  İlme meraklı bir genç, korkusuz bir denizci, mühendise sonsuz sadık bir köle, aynı sadakatte bir köpek, bir gazeteci ve mühendis. Düşülen bu adanın haritalarda dahi yeri yok, henüz keşfedilmemiş.  Herkesin güçlerini birleştirdiği bir noktada, adanın onlara sunduklarıyla yaşam savaşına başlıyorlar Karakterlerimiz, Amerikan İç Savaşı sırasında karşı tarafa esir düşerler ve onların elinden kaçmak amacıyla, farklı amaç için hazır bulundurulan hava balonuna atlayarak kaçarlar. Ancak o gece hava oldukça kasvetli bir fırtınaya tutulmuştur. Gerisini de anlatmayayım, kitabı anlatmış olurum zira. 

Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, esen kalın.

- Vincent

...

l bak bak bak bak sevgilisini almalara da gidermiş

q gına geldi şu Jeongguktan da her yerde ya

p niye gelmiş yine ya uf

h sevgilisine geliyor sana ne aw

j sevgilisi olduğu içindir belki?

g insanlar seyahat ederken de size sorsun artık

k Jeongguk okuldan ayrılmış diyorlar, oradaki arkadaşlarım söyledi.

u yatay geçiş yapmış

d naverde falan da hep Jeongguk'un Vincent için ülke değiştirmesi konuşuluyor

w jeongguk temelli ingilterede yaşıyacakmış galiba

Bookshop×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin