-Kleinbaum-

2K 257 87
                                    

34: Kleinbaum

34: Kleinbaum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️53.7m💬2.5m

tsundokubookshop " "Eğer bir şeyden eminseniz," dedi, "başka bir şekilde düşünmeye zorlayın kendinizi, yanlış ya da aptalca olduğunu bilseniz bile. Bir şey okurken yalnızca yazarın ne düşündüğüne kafa yormayın, durup siz ne düşünüyorsunuz ona da kafa yorun."

- Ölü Ozanlar Derneği, N.H. Kleinbaum, sayfa 53

Selamlar güzel insanlar, umarım keyifleriniz yerindedir. Bu aralar çok mesaj alıyorum sizden, ilginiz ve alakanız için çokça teşekkürler. Ülkeye alıştırmaya çalıştığım bir tavşan var yanımda bu aralar, onunla ilgilenmekten sizi biraz boşladım gibi. Umarım bana kızmıyorsunuzdur. 😅

Kitabımıza geçelim. Şiirin boş sözlerden ibaret olmadığı, sadece birkaç dizede bize anlatılmak istenilen şeylerin bolluğunu daha da anlayabiliyorsunuz.Carpe Diem, Anı Yaşa.Bir sözcük bir grup gencin zihnini nasıl özgürleştirebilir?Nasıl ne pahasına olursa olsun hayallerinden sürükleyebilir kendini?Üzerindeki baskıları, zihinsel şiddeti nasıl bir grup genç şiir okuyarak unutabilir?Bir öğretmen sayesinde nasıl gerçek özgürlüğü anlayabilirler? Kendi istekleri doğrultusunda yaşayamayan bir grup genç, iyi bir öğretmenle tanışır. Baskılarla yaşayan gençler, "carpe diem"in sihrini öğrenir. Öğrenir ve sorgularlar. Sorguladıkça öğrenirler. Aynı kalıba sokulmaya çalışılan gençler, kendilerini ararlar. Aradıkça kaybolurlar. Kayboldukça bulurlar. Ancak gerçekleşen olaylar silsilesi üzücü bir sonu getirir.

Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, kendinize iyi bakın, esen kalın.

- Vincent

...

ı resmen ülke değiştirdi şaka gibi

h böylesi bizi bulmaz mk

u benimki neredesin aw çocu bak millet neler yapıyor

y kitap çok iyi

t carpe diem!

v ani yaşayın küçük teferruatlar için çok kısa vaktimiz var

q hiçbir şey için üzmeyin kendinizi kimse için değmez...

a bu benim motto kitabımdır, herkese de öneririm, yalnızca okuyor olmanın insana katacakları...

g okuyun guzum memur olun kolunuzda altın bileziğiniz olsun

f teyze senin ne işin var burda ya

l o okumak bu okumak değil teyzem sen yanlış anlamışın

z deyzeğ gel senle gt yapalım

Bookshop×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin