-Cervantes-

1.7K 247 55
                                    

39: Cervantes

39: Cervantes

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️55.1m 💬2.89m

tsundokubookshop "Sevgi ve arzu iki farklı şeydir; sevilen her şey arzu edilmez ve arzu edilen her şey de sevilmez."

- Don Quixote, Miguel De Cervantes

Selamlar güzel insanlar umarım iyisinizdir. Ben bu aralar biraz yoğunum, hepinizin ilgisine çok teşekkür ediyorum, sizlerle sohbetler etmek, istekle okuyacağınız bir kitaba ulaşmanızı sağlamak paha biçilemez değerler benim için. 

Bu aralar Jeongguk ile ilgili de çok soru almaya başladım sizden, merak etmeyin, kendisi çok iyi. Sadece çok çalışıyor zira bir şeyler hazırlıyor size, sürprizini bozmayacağım, zamanı gelince açıklar size. Biz kitabımıza geçelim.

Modern romanın ilk öncülerinden sayılan bir kitaptır Don Quixote. Don Quixote, zihnindeki sevgili prensesi Dulcinee de Toboso' ya kavuşmak isteyen ve okuduğu şövalye kitaplarından esinlenerek kendini şövalye zanneden hayalperest biridir. Seyisi Sanço Panza ile çeşitli maceralar yaşamak üzere yola çıkar. Kitap bu macera hikayelerini anlatan bölümlerden oluşuyor. Miguel de Cervantes'in eşsiz eseri Don Kişot, toplumun saçma fikirlere olan körü körüne inancını eleştiriyor. Kitapta Don Quixote, gerçek dünyayı görmek yerine hayal dünyasında yaşamaya karar veriyor. Bu da insanlara körü körüne inancın ne kadar tehlikeli olabileceğini gösteriyor.Don Quixote'un hayali maceraları ve düşleri, roman boyunca mizahi bir atmosfer yaratıyor. Sıradan şeyleri bile şövalye maceralarına benzeten kahramanımız, gerçeklikle bağlantısını kaybediyor ve bu da komik durumlar ortaya çıkarıyor.Don Quixote'un sadık hizmetkarı olan Sancho Panza ise romanın en komik karakterlerinden biri. O, Don Quixote'un gerçekçi olmayan fikirlerini zaman zaman sorguluyor ve ona pratik bir perspektif sunuyor. Bu da gerçeklik ile hayal arasındaki farkı vurguluyor.Sancho Panza'nın komikliği, basit ve saf karakterinden kaynaklanıyor. Don Quixote'un tuhaflıklarını bazen kendi çıkarları için kullanırken, bazen de onu gerçek dünyaya çekmeye çalışıyor. Sancho'nun zekası, karakterimizin aşırı hayalperestliğine bir denge getiriyor.Don Quixote'un ince mesajları ve Sancho Panza'nın kurnazlığı ve komikliği, insan doğasını düşündürüyor. Roman, gerçeklik ile hayal arasındaki dengeyi, inançların sınırlarını ve mantığın önemini sorguluyor. Don Quixote'un hayal kırıklıkları ve Sancho Panza'nın zekası ve mizah anlayışı, okuyucuları hem güldürüyor hem de düşündürüyor. 

Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, kendinize iyi bakın, esen kalın.

- Vincent

...

o don kişot severissss

l içinde çok güzel alıntılar var gerçekten ben çok seviyorum

k don kişot be tam olarak ben

h ee ben buyum o zaman

Bookshop×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin