Otuzuncu Bölüm

1K 44 10
                                    

Şaşkınlıkla bakıyordum, o her şeyi biliyordu.

"Nasıl anladın?"

"Ferdi söyledi." Sert bakışlarım Ferdi'yi bulmuştu.

"Ne saçmalıyorsunuz siz!" Söylediğim şeyle hafiften gözlerim dolmaya başlıyordu sinirden.

"Özel konularınızı otellerin kafeteryasında konuşmamalısınız ." Ferdi'nin söylediği şeyle gözlerimi sıkıca kapadım.

Hay sikeyim.

"Aptal olduğumu mu zannediyordun Ayris? Sen kimsin ki? Kendini zeki sanan aptal bir kızdan ne farkın var?" Ali Koç üslubunu bozmaya başlamıştı.

"Bu çok sevdiğiniz tercüman kız, benden intikam almak adına aramıza sızmış. Ferdi'yi kendine aşık edip aniden terk edecek ve sonrasındaysa performansını düşürecekti. Ferdi benim çok değer verdiğim bir oyuncu olduğu için de bunun beni kötü etkileyeceğini düşündü. Daha sonrasında Ferdi'nin bu durumundan yararlanıp onu sadece kendisinin mutlu edebileceği inancına inandıracaktı bizleri. Biz de dolayısıyla onu kovmayacaktık ve o burada olduğu süre zarfı boyunca hakkımda elde ettiği delillerle mahkemeye gidecek ve aklı sıra yıllar önce kapanan bir defteri açacaktı."Gözlerimi yumdum.

"Bunu yaptın mı cidden?" Mert Hakan'ın gözlerindeki hayal kırıklığı gözlerimi doldurmuştu.

"Ben senin gibi aptal bi' kız çocuğu değilim Zorlu, yaşanılanlar benim hatam değil." Ali Koç'un söylediği şeyle derin bir nefes aldım.

"Siktir git, nasıl değildi? İsteseydin engellerdin! Her boka karşı gelebildiğin gibi buna da gelebilirdin! İstemedin çünkü sen parasız bir hiçsin." Oturduğum yerden kalktım ve hızla tesisten ayrıldım.

-

"İstemiyorum Kartal, git artık!" Kilitlediğim odamda yalnız başımaydım.

Yıllardır içimdeki ateşin alevlenmesini sağlayan o mektubu aldım ellerime.

Güzel kızım,

Yanında olup seni büyütemeyeceğim için çok özür dilerim. Eğer sizi bulurlarsa öldürecekler. Her zengin iş adamının arkasında kirli işler yatar ve ben sizi bunlardan korumak zorundayım. Annesizliğin sizi kötü etkilemesini istemiyorum ve bu yüzden seni kendi çocuklarından ayırmayacak o ailenin yani Akgünlerin kapısına bırakıyorum.

Büyüdüğünde bu mektubu okursan şayet, bilmen gereken şeyler var. Baban Ali Koç ve siz evlilik dışı çocuklarsınız, özür dilerim. Anlık tutkular doğrultusunda sizi böylesine bi' dünyaya getirdiğim ve böyle bir hayat yaşamaya mecbur ettiğim için özür dilerim.

Sizin doğduğunuzu öğrendiğinden beri bizi arıyor, öldürtmek için. Çünkü onlar için, şöhret her şeyden önemli.

Sırf sizleri bulamasınlar diye gidip onlara teslim olacağım. Eğer büyüdüğünde beni hatırlamıyor olursan beni babanız yani Ali Koç öldürtmüştür ya da öldürülmeme karşı çıkmamıştır. Çünkü herkes öldürür mü sevdiğini?

Baban beni çok sevdi ama bizden olmazdı. Deden bizi öğrenince öldürtmek için her şeyi yapacaktı. Sevseydi, şöhreti uğruna olacak olsa bile karşı çıkardı değil mi?

Yanında olamadığım her saniye için özür dilerim anneciğim.

Sadece kendine bir söz ver, bunları öğrendiğinde bizim intikamımızı al.

Güzel kızım, hep mutlu ol.

Sevgilerle Annen Arya Zorlu.

Anneme bunları yaşattığın için senden nefret ediyorum Ali Koç.

Bana bunları yaşattığın için senden nefret ediyorum Ferdi Kadıoğlu.

Ay Tenli Kadın || Ferdi KadıoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin