3

650 55 9
                                    

Hayır yani ders çalışmaktan başka herşeyi yapıyor olabilirdim ama ceza neden alıyordum ki.

Şimdi yatakta yatıp motorcu ve bora denilen yakışıklı beyleri düşüne bilirdim. Ama ben BAHÇEDEKİ YAPRAKLARI TEMİZLİYORDUM. Hadi bunu boşverdim hangi anne gidip apartman sahibinden izin alıp oğluna bahçeyi temizletirdi

Bir yandan elimdeki süpürgeyle yerleri temizlerken bir yandan da bugün başıma gelen olayları düşünmeye devam ettim.

Acaba motorcu bey de Bora kadar yakışıklı mıydı? Bilmiyordum ama kesinlikle baya kaslıydı. Allah'ım bugünde kendime hoşlanıcak kişiler buldum çok şükür.

Dalmış gitmişken süpürgenin birşeye çarpmasıyla hemen geri çekildim. Süpürgenin neye değdiğini bakınca resmen gözlerim kalp şekli almıştı.

"Ay sen ne tatlısın öyle "

Onu korkutmadan yavaşça yanına ilerledim. Küçük yavru kediyi dikkatlice kucağıma alırken ayağının yara olduğunu gördüm. Miyavlamasından bile acısı belli olurken hızla elimdeki süpürgeyi atarak eve ilerledim.

"Anneeeee!!!! "

Nefes nefese kapıya gelince kediyi kontrol ettim. İyiydi. Zile basarken açılmasını bekledim ama kimse açmadı.  Sesli bir of çektim sıkıntıyla . Annemle babam misafirliğe gitmişlerdi ve ben unutmuştum.

Şimdi bu küçüğü nasıl veterinerlere götürecektim.

Yavaş adımlarla ilerlerken bir yandan da yarasına dikkat ederek tüylerini okşuyordum miniğin.

Apartmandan çıktığımda ilerdeki banklardan birine oturdum. Umarım durumu kötü değildir çünkü annemgil geç gelebilirlerdi ve bende anahtar yoktu.

"Galiba bu iki ufaklığın yardıma ihtiyacı var "

"Motorcu bey?-ah"

Hızla arkama dönerken sesin sahibine baktım. Ah tabi birde ayağımı vurmuştum. Eli ile kucağımdaki kediyi işaret ederek bana baktı.

"Motorda onu tutabilir misin "

"Tutarım bizi veterinere mi götüreceksin "

"Evet sizi veterinlere götürücem hadi gel "

Siziyi farklı bir tonla söylemişti ama fazla takmadım. Arkasından motora ilerlerken o gün bana söylediği sözler aklıma doldu.

"Senin bir şeye ihtiyacın olduğu her an bir adım arkadan da olucam Aden"


Gülümseyerek motora bildim kediyi dikkatlice üstüme sardım üşümesin diye . Bir elimi motorcu bey in beline sararken biri ile de kediciği tutuyordum.

Motor çalışırken ona daha sıkı tutundum. Biraz üşüsemde kedicik için değerdi. Veterinler evimize uzak olduğu için baya bir yolumuz vardı.

Yolu yarılarken kırmızı ışıkta durdu. Ayaklarını yere indirirken ellerini sarkıttı motordan. Bir kaç saniye sonra ayak bileklerimde parmaklar hissedince irkildim.

Şaşkınlıkla motorcu beye bakarken o eşofmanımın ucunu daha da aşağa indirerek bileklerimi kapattı.

Ben daha tepki bile verememişken yeşil ışık yanında ayaklarını kaldırarak sürmeye başladı.

Garip bir şekilde sanki ayak bileklerim yanıyormuş gibi hissediyordum. Yutkundum. Neler oluyordu bilmiyordum ama bu işin sonu hiç hayırlı değildi .






Yeni bölüm geldiii🥳

Baya uzun süre bekletiyorum sizi biliyorum ama ben düzenli biri değilim o yüzden size tarih belirtip o gün atamam üzgünüm.

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın 💕

Diğer bölüm görüşmek üzere🤍

Motorcu Sevgilim ~bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin