Az osztályteremben ültünk és hallgattuk az osztályfőnökünket. A kirándulásról beszélgettünk, ami két hét múlva lesz megtartva.
A közelben lévő tengerpartra fogunk ellátogatni. Két éjszakás lesz.
Minden lelett foglalva, már csak a szobákat kellett elrendeznünk, hogy ki kivel szeretne együtt lenni.
-Veled leszek. - mondta Robin.
-Lefoglalod előlem? - fordult hátra Diego.
-Igen. Én nem nyúlkálnék a takarója alá.
-Én se, hisz tiszteletben tartom, hogy... - kezdett bele Diego, de ismét megrúgtam- hogy mi csak barátok vagyunk.
Jeremiah furcsán méregetett minket, de nem szólt semmit.
-Akkoris velem lesz. - mondta Robin.
-Egyáltalán fiúk - lányok lehetnek együtt? - kérdezte Jeremiah.
-Tizennyolc évesek vagyunk, muszáj megengedniük, de azért kérdezzük meg.
A tanárnő nem ellenezte a dolgot, szerinte elég érettek vagyunk már, hogy ne csináljunk hülyeséget.
Szóval izgatottan vártuk a kirándulást. Azonban Mr. Black újból féltékennyé vált.
Értem én, hogy jobb elővigyázatosnak lenni, főképp azok után, ami történt. De néha rosszul esett, hogy nem bízott meg bennem teljesen.
-Nincs más lánybarátod? - kérdezte, utalva arra, hogy Freya és Amanda egyszobára kerültek, ezáltal én Robinnal. Még, ha nem is egymást választották volna, akkor is Robinnal lettem volna. Ő a legjobb barátom.
-Nincs, de nem is akarok mással lenni. - mondtam.
-Aztán majd ugyanazt megteszi, mint Diego.
-Ő nem olyan, mint Diego. A legjobb barátom, nem akarunk többet a másiktól meg amúgy is tudja, hogy van valakim. - akadtam ki, de akkor észrevettem, hogy majdnem elszóltam magamat.
-És mit mondtál neki? - kérdezte kíváncsian.
-Csak, hogy van egy idősebb pasi, akivel alakulunk.
-Jól van, de van, akinek a kapcsolat sem szent.
-Csak mert az exe elbánt magával, nem az én problémám. Én nem vagyok olyan, mint ő. - akadtam ki.
-Remélem is.
-Ha ilyeneket feltételez rólam, akkor hagyjuk egymást békén. Tegyen rendet az agyában és csak utána szóljon hozzám újból. - mondtam, s felkaptam a táskámat.
Mielőtt bármit szólhatott volna, elhagytam az irodáját. Ez már túlment minden határon.
Egy ideig még megértettem őt, elnéztem azt, hogyan viselkedik. De egy kis bizalmat elvártam volna.
Tudom jól, hogy hülyeséget csináltunk Diegoval, de annak már régen vége. Nem kezdeném újra vele, főképp nem úgy, hogy most már kapcsolatban vagyok.
Szinte minden szabadidőmet Mr. Blackkel töltöttem, még időm sem lett volna más fiúra nézni.
Az iskolában is ő utána futottam, hazudoztam a többieknek, hogy vele lehessek.
Ideges voltam, hogy ennyire nem volt képes megbízni bennem.
A délutánomat egyedül töltöttem. A nappaliban ültem és a veszekedésünk körül jártak a gondolataim.
A csengő zökkentett ki. Az ajtóhoz sétáltam, s mikor kinyitottam, Mr. Blacket pillantottam meg, kezében egy rózsacsokorral.
-Ezt neked hoztam. - nyújtotta nekem.
BINABASA MO ANG
Gyönyör
Romance- Mégis mit csinálsz? - kérdezte ijedten, mikor rám pillantott. - Leveszem a felsőm, mert izzadok. - Vedd vissza. - szólt rám. - Mégis minek? - kérdeztem. - Mert az igazgatód vagyok, nem a barátod. - a kijelentésére csak elnevettem magam. <3