Reggel az idegesítő ébresztőm hangjára keltem, ránéztem az órára és még csak 6:48 volt és a suli 8kor kezdődik. Visszaaludhattam volna még egy kicsit de inkább úgy voltam vele hogy előbb elkezdek készülődni hogy biztos mindenre legyen időm. Meg mostam a fogam majd elindultam a szekrényem felé. Egy sima sötétzöld haspolóra, és egy sima fekete baggy nadrágra esett a választásom. Kicsit alap de mára jó lesz. Majd vissza mentem a szobámba és leültem a smink asztalom elé. Megcsináltam a sminkem ami egy szempillaspirálból és egy átlátszó szájfényből állt. Miután kész lettem a sminkemmel kivasaltam a hajam és késznek nyilvánítottam magam. Ránéztem az órára 7:39 volt, vagyis sikeresen elkészülődtem időben. Gyors megfogtam a fekete iskolatáskám amibe csak a tolltartóm és a biztonság kedvéért egy sima füzet került, mivel már múlt heten mondták hogy ezen a héten nem fogunk tanulni, így nem kell semmi. Még raktam a táskámba egy kis pénzt, hogy ha megéhezek tudják venni valami kaját, és még beraktam pár szoki dolgot. Fel kaptam a hátamra a táskám majd felvettem a konyhapultról a telefonomat, és akkor láttam meg hogy már 7:46 van. Gyors kimentem a házból és bezártam az ajtót majd rögtön indultam Gustavhoz. Mivel nagyon közel lakunk ezért egy perc alatt oda is értem. Bementem az ajtón, ami nyitva volt mivel mindig ha otthon alszok egyedül akkor minden reggel átjövök Gustavhoz és együtt megyünk tőlük suliba. Bementem az ajtón és megláttam Gustavot a konyhában pakolászni
-jó reggelt Emy, mindjárt indulhatunk csak még berakok pár cuccot -mondta nagy pakolászás közbe.
-jó reggelt, rendben -válaszoltam majd leültem a konyhapulthoz és elővettem a telefonom a zsebemből. Bill írt, hogy -jó reggelt csajosom🥰 suli előtt tali a szokásos helyünkön?- A szokásos helyünk alatt azt érti hogy már pár éve mindig megvárjuk egymást egy suli előtti padnál, hogy együtt mehessünk be, még akkor is ha az egyikünk késik. Imádom ezt a "szokásuk" Billel. Vissza írtam neki és közbe Gustav is kész lett szóval elindulunk. Olyan 7:50 körül lehetett szóval még időben is odaérhetünk mivel a suli kb egy tíz percre van tőlünk. Gustavval gyorsan eltelt az a pár perc mivel már ott is voltunk a sulitól nem messze. Ahogy közeledtünk megláttam Billt, nagy mosollyal az arcán a szokásos padunknál. Mellette állt Tom és Georg, mivel Billék és Georg közel laknak egymáshoz így ők is együtt járnak suliba. Igazából megvárni a másikat a padnál nekünk a szokásunk Billel, de az évek során már a fiúk is megszokták és ők is megvárnak minket mert "nincs jobb dolguk". Amint odaértünk rögtön megöleltem Billt és indulunk is a suli felé, mögöttünk a három fiúval. Pont becsöngetés után értünk be és mindenki épp ment be az osztályába szóval szerencsére nem késtünk el. Elköszöntem a többiektől és bementem az osztálytermembe, ahol szerencsére még nem volt bent a tanár. Gyors beültem a helyemre Peti mellé. Petivel már alsó óta nagyon jóban vagyunk. De persze nem annyira mint a fiúkkal, mivel Petivel csak a suliban beszélünk meg nagyon ritkán írunk egymásnak szünetben. Igazából vele vagyok a legjobb kapcsolatban az osztályból, mivel a lányokat nem igazán bírom az osztályból. Folyton visítoznak és fiúkról beszélnek, főleg Tomról amióta népszerűbb lett. Viszont szinte minden lánnyal "jóba" vagyok de igazából mindig csak Tomról kérdezgetnek. Jó de azért bevallom néha jó velük beszélgetni ha jó a téma. Petit igazából nagyon sokan bánják az öltözködése miatt amit nem értek, mivel rohadt jó stílusa van, kicsit hasonlít Bill stílusához. De úgy igazán az osztályból csak Petire számíthatok és nagyon hálás vagyok a barátságunkért. Még a fiúkkal is jóban van ezért néha szoktunk együtt találkozni. Éppen Petivel beszélgettem mikor bejött az osztályfőnökünk.
-jó reggelt gyerekek- oda sétált a tanári asztalhoz majd folytatta -ezen a héten már nem lesz tanítás, viszont mindegyik napra vannak osztályos programok. A mai nap lesz egy kis digitális felmérés az informatika teremben ami 2 órán keresztül fog tartani, utána pedig összevonva a 8. és 9. évfolyamokkal elkezdjük kidíszíteni az iskolát a sportnapra. Holnap pedig ugyan így el fogunk menni egy olyan könyv színházi előadásra amit nemrég vettünk. Majd szerdán egy közeli, nagyobb városba megyünk sétálni, múzeumot nézni és fagyizni szintén a 8. és 9. évfolyamokkal. Majd csütörtökön lesz a sportnap. És végül pénteken az évzáró és az idei 12.esek ballagása. Ezen az órán szabadfoglalkozás lesz, majd a következő kettő órában írjatok meg a felmérést.- és evvel a tanárnő le is zárta a mondani valóját és elkezdett valami papírokat pakolgatni. Én és Peti egymásra néztünk és el kezdtünk a következő napokról beszélni. Igazából leginkább arról panaszkodtunk hogy miért kell összevonva lennünk a másik kettő 8.os évfolyammal, mivel onnan szinte mindenkit utálunk, főleg azokat a tipik pick me lányokat. Igazából ez az óra nagyon gyorsan eltelt majd mentünk is az info terembe ahol két tanóra alatt megírtuk a felmérést, ami szerencsére nagyon könnyű volt. Majd jöhetett a díszítés. Szünetben megkerestem Billt és megbeszéltük hogy melyik helyen fogunk díszíteni, hogy közbe tudjunk beszélgetni. Majd becsöngettek és mindenki indult arra a helyszínre ahol díszíteni szeretne. Én és Bill a egy hátsó folyosót választottunk ami az egyik tesiteremhez vezet. Szerencsére csak én, Bill és még pár aranyos lány volt annál a folyosónál, ezért Billel békésen tudtunk díszítés közben beszélgetni.
-hallod Bill -szólaltam meg miközben az egyik ablakpárkányt díszítettem
-na mond- mondta izgatottan
-nincs kedved ma suli után találkozni?
-de jó lenne, csak az a baj hogy én megígértem a többieknek hogy megyek velük a parkba, de tudod mit, nem jössz te is velünk?
-ha nem zavarok akkor szívesen elmegyek-válaszoltam majd elkezdtünk erről beszélgetni. Nagyon gyorsan haladt az idő, és mi is elég jól álltunk a díszítéssel. Ki csöngetnek és megbeszéltük Billel hogy elmegyünk s cuccainkért és 5 perc múlva találkozunk a bejáratnál. Össze is szedtem a cuccaim és elmentem a bejárathoz. Ott vártam pár percet és úgy voltam inkább megnézem merre lehet Bill. Elindultam az egyik folyosón mikor megláttam hogy épp egy fiúval beszélget aki nekem pont háttal állt ezért nem láttam az arcát. Úgy voltam vele hogy inkább hagyom őket beszélgetni és visszamegyek a bejárathoz. Kb 2 perce álltam ott mikor azt hallottam hogy valaki a nevemen szólít
- aaa szia Emily, nem tudod véletlen hol van Bill? -kérdezte sietve Tom.
- de -majd a háta mögé mutattam mivel széles mosollyal jött mögötte Bill
-sziasztok, na mizu?
- szinte már mindenki a parkban van, te nem jössz? - kérdezte ikertestvérét Tom.
-Jaa de, nyugodtan indulj el a haverjaiddal, mert én és Emy előtte gyors bemegyünk egy boltba- válaszolta Bill
- ooo Em, te is jössz?- kérdezte mosolyogva Tom.
-igen
-szuper, akkor majd ott találkozunk, na sziasztok. - válaszolta Tom és kiment az épületből.
ESTÁS LEYENDO
Váratlan érzelmek/Tom Kaulitz
RomanceA nevem Emily Schäfer, 15 éves vagyok és a Tokio Hotel tagja. Már csak egy hét van a suliból, és izgalmas az élet a négy fiú mellett, de nem gondoltam volna hogy így fog kezdődni a nyaram...