9.Bölüm

17.3K 1.3K 124
                                    

İyi Okumalar

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum



Sürpriz

Bakışlarımı pür dikkat izeldiğim ikiliden çektim.

Masadakilerin ayaklanmasıyla bende ayaklandım.

Gülseren yanımdan kalktı.Buraya doğru gelen üniformalılara doğru ilerledi.Ben Kerem'in yanına gideceğini düşünürken o, Kayahan'ın yanına gitti.

Kayahan kollarına direk açtı.Gülseren ona sarılınca kalbimde bir ağrı hissetmiştim.

Neden böyle olmuştu ki ilaçlarımı da içmiştim.

Kerem'in tepkisi için ona baktığımda o gülerek annesine sarıldı.Sonra Gülseren'e doğru ilerleyip
Kayahan'a baktı.

Kayahan kafasını sallayıp geri çekildi.Ve ikili sarıldı.

Ben dikkatle olan biteni izlerken Kayahan'ın bakışları beni buldu.Bana buz gibi bir bakış atıp önüne döndü.Çoğu kişi yerine otururken bende çok dikkat çekmemek için oturdum.

Bakışlarım bu sefer bana bakan ikiliye kaydı.

Asıl burada olmalarına şaşırdığım ikili biri kaşları çatık bakarken diğerinin yüz hatları daha yumuşaktı.

Bu bakışlara Albay'da eklendi.Boğazını temizleyip yanıma doğru ilerledi.Ben onu izlerken çoğu kişi oturmuştu.Bu sefer dikkatim,bana kaşları çatık bakan adamın,kolları altındaki kadındaydı.Beni doğuran kadın.Bariz merak vardı gözlerinde

Asıl garip olan kısım bu kadının karnı hamile bir kadının karnı gibi şişikti.Yutkunamadım o an.

Düşündüğüm şey olabilirmiydi.Cesur bundan mı bahsediyordu.

Bir kardeşim olabilirmiydi?

İkisi arasında ki ilişkiyi çözmek isterken Albay yanıma geldi.

"Sizi tanıştırmak istediğim birileri var" eliyle ileriyi işaret etti.Herkes pür dikkat bizi izlerken ben sandalyeden yavaşça ayağa kalkıp onunla birlikte ilerledim.

Yanlarına vardığımızda sessizce bekledim.

Eliyle bana hafif gülümseyerek bakan adamı gösterdi.

"Oğlum gibi sevdiğim Boz timinden Teğmen Korkut Alpli"

"Merhaba" yumuşak sesiyle konuşup elini uzattı.Bekletmeden elimi uzatıp nazik bir şekilde kafamı salladım.

Elini benim gibi gözleri yeşil olan adamın omuzuna vurdu.

"Tanışmanızı çok istediğim ortanca oğlum Üsteğmen Sancak Kızılay" bana olan benzerliği şimdi anlaşılıyordu. Aramızda bir kan bağı olmasından dolayıydı.Onun beni incelediği gibi bende onu inceliyordum.O da merak ediyordu.

Hiç bir tepki vermedi.Albay boğazını temizlediğinde kısaca başını salladı.Benden çok hoşlanmamıştı.

Duygularımız karşılıklıydı.

DİLZEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin