Prohlédnu si ho pohledem a on se zasměje.
„Co je?" Zeptám se
„ Jsi hezká " pronesl a sáhl mi na ruku
„Díky ale už musím jít" pronesu a obejdu ho.
„Nechoď pryč, jenom jsem tě chtěl pozvat na panáka" pronesl a usmál se.
„Mám přítele a už musím jít" řeknu nakonec a odejdu, ještě za sebou slyším jak na mě křičí že počká na baru.
Vejdu do backu a všimnu si že se to rozjelo, na stole byla už další načatá flaška alkoholu.
„Čau kotě" pronesl Petr a posadil si mě na klín.
„Ahoj , chceš napít?"
„Co piješ?"
„Uvidíš " zasměju se a dám mu pusu.
Odtáhne se a napije se.
„ Čekal jsem že to bude hnusný ale není" pronese a napije se znova, chtěla jsem mu to sebrat ale on si dal ruku do vzduchu a zašklebil se na mě.
„Díky lásko" pronese a já se vydám k baru pro další, protože mi to nějakej
Debil sebral.
„Takže si přišla" pronesl když si mě všimnul.
„Nejdu za tebou ale jdu si pro pití" prsknu a nadiktuju svojí objednávku.
„Já tě znám"pronesl a napil se panáka který stále držel v ruce.
„Jo a odkud?" Zeptám se a napiju se mochita
„Ty si ta Steinova holka" pronesl už dost podnapile
„Konečně ti něco došlo" pronesu a on se zasměje. Proč tu ztrácím čas.
„Stejně si jen další na seznamu" pronesl a přejel mi prsty po rameni.
Ustoupím a podívám se na něj
„A to můžeš vědět jak? On ti snad něco říkal?" Zeptám se a napiju se , na to že jsem nechtěla pít tak teď se cítím víc než dobře.
„ Pokud sis nevšimla tak lidi jako oni jsou úplně stejný,jenom na chvilku, než je přestanete bavit" pronesl a koukl se na svojí bandu kreténů.
„A lidi jako vy" ukážu na něj a na jeho partu „Jsou ještě větší zmrdi a pokud tě to zajímá jak to mezi sebou máme tak se kouknu na jeho instagram" prsknu a odcházím za Petrem.
To jsem si myslela ale ten kretén mě chytl za zápěstí. Byla jsem asi dva metry od vstupu do backu a snažila se vyvléc z jeho sevření.
„Pusť mě ty kryple" stěknu a on se zasměje.
„Jsem daleko lepší než ten tvůj úžasnej Stein" dal mi ruku na zadek a já mu dala facku.
„Kreténe" pronesu
„Jestli si myslíš že jsi něco víc, když si sestra Indiga tak to se pleteš si jenom děvka" Nenene,jsou to jenom slova
řekla jsem si pro sebe.
A on se začal smát.
„Nene" pronesu a cítím jak se mi slzy derou napovrch.
„Brzo tě vymění a ty budeš jenom další z jeho trof-" sotva to dořekl už schytal pěstí od Petra a druhou od bráchy.
„Ještě jednou se jí dotkneš a přísahám že ti rozkopu hlavu ty čůráku!" Zařval na něj brácha a Petr mu dal další.
Jeho kamarádi raději utekli a já začla brečet Týpek se s vyděšeným pohledem na nás podíval,zvedl se a Petr mu dal další ránu.„Jdem do sprchy" pronesl Petr když jsme byly konečně na pokoji. Sotva se vzpamatuji už se ocitnu ve sprše. Petr se zasměje a já pozoruju jeho tělo.
„Copak kotě?"zeptá se a sáhne mi na boky. Oba jsme oblečení ale vím že je to jenom otázka času.
„Jsi krásný!"Pronesu možná až moc šťastně a zaujatě na jeho tělo.
„Já vím"
„Egojisto" pronesu a on se zasměje.
„Kam vůbec jel Calin?" Zeptám se když si vzpomenu že Lucka je teď na pokoji s bráchou.
„Jel za Viktorem ohledně jejich alba" pronesl a začal mě líbat na krku.
Vzdychla jsem a rukama bloudila po jeho těle „Víš že měl ten týpek pravdu?" Pronesu a lechce vzdychnu když mi začal dělat cucák.
„V čem kotě?"
„ Že jsem tvoje děvka Adámku"
„ Zakázané ovoce chutná nejlíp" pronese a začne mě líbat. Nestihnu ani odpovědět a začneme ze sebe strhávat oblečení.„Kotě" zašeptá rozespale Petr když se k němu přitulním v jeho tričku. Netřeba dodávat co se odehrálo v koupelně před několika minutami.
„Copak?" Zeptám se a začnu si hrát s jeho řetízkem.
„Zítra jedeme domů"
„ konečně" pronesu a dám mu pusu.
„
ČTEŠ
Kámoš Mého Bráchy
FanfictionCo se stane , když se Isabella musí nastěhovat ke svému bratrovi a přežít tak život s jeho kámoši.Který se však vyhne kontrole když jí do života vstoupí Petr 🌻