Lily Wolff
2022. január 24, hétfő
Már bő egy hónapja, hogy megéltem életem legszebb éjszakáját, életem legfontosabb férfijával. Azóta a szerelmünk, és a bizalmunk csak erősödött, pont úgy ahogy mi is. Apropó erősödés, nekem a hányingerem is kezd erősödni napról napra, és már a mensim is egy hetet késik. Biztos megnyertem magamnak valamilyen vírust. Habár már egy hónapja itthon vagyunk Monacoban, én akkor is képes vagyok mindenre.
-Szofim, szerinted mitől lehet ilyen hányingerem? Te mindent tudsz – kérdeztem a lánytól, aki a képernyő másik felén ötlet nélkül nézett rám vissza.
-Mi van, ha terhes vagy? – kérdezte Réka
-Áh, nem hinném... - de mivan ha mégis?
-Mikor csináltátok utoljára? – kérdezte Szofi, pont ő, aki már 9 hónapos terhes...
-Decemberben. Az Abu-Dhabi nagydíj után. – feleltem
-Egy próbát megér, jelen pillanatban ez az egyetlen ésszerű lehetőség áll fent. – mondta Réka, és megszólalt a másik jómadár, aki 2 hónapos terhes...
-Jó veszek egy tesztet, de akkor kötelező mindenkinek 20 percen belül ideérnie! – hisz Lewis, és Lando is Monacoban lakik, nem is olyan messze, a 20 percbe még egy kávé is belefér. Egyetlen szerencsém, hogy Charles a játékszobában van. Fel is sétáltam hozzá, mondtam neki, hogy elmegyek boltba, majd erre azt felelte, hogy kötelező az ő autójával mennem. Hát jó.
-Na kérem szépen. Segítsetek pakolni – mondtam a két lánynak, akik velem egyidőben értek ide – Én addig fejest ugrok a lecsóba, és megcsinálom a tesztet
-De ugye nem csak egyet vettél? Tapasztalat...– kérdezte Szofi
-Dehogy, vagy négyet – mondtam, majd elindultam a fürdőbe. Nyugis voltam egész végig, meg a tesztet se raktam le, hát úgyis negatív lesz, kivittem a lányoknak, hogy nézzék majd meg aztán dobják el
-Tessék, tuti negaív, meg sem nézem, dobjátok el – adtam nekik oda
-Várj már egy picit – tépte ki Szofi kezéből Réka a tesztet, majd nekem hátat fordítottak és susmorogni kezdtek
-Ez nem jó móka, mi van már? – kérdeztem tőlük, mire se szó se beszéd megöleltek – Most ezt miért kapom? – néztem értetlenül
-Gratulálunk Lily, van egy pocaklakód! – mosolygott Szofi
-Mivan? Az kizárt. – mondtam – Kérem a maradék három tesztet – hiába, az a három is előbb mutatta ki hogy terhes vagyok, mint hogy azt mutatta volna hogy működik a teszt. – Charles semmit nem tudhat! És ti sem mondhatjátok senkinek, vili? – néztem rájuk halál komolysággal
-Jó, jó, titok. – mondta a két lány. Baszki, terhes vagyok. Hát ilyen nincs, ezt hármunkon kívül egy jó ideig senki nem fogja tudni. Tény, nagyon beleéltük magunkat azon az estén, de sosem gondoltam volna, hogy ennek ilyen következményei vannak. A teszteket eldugtam oda, ahol Charles úgyse turkálna, és minden vissza a régi kerékvágásba. Bekapcsoltunk a lányokkal egy filmet, és néztük is volna, ha nem kellett volna folyamat wc-re mennem...
-Sziasztok lányok! Lily? – ajjajj, ahogy hallom Charles megunta a játékokat
-Öhm, mosdóba ment – ezt meghallva összekapkodtam magam a földről, bevizeztem az arcom, és úgy jöttem ki a fürdőből mintha csak arcot mostam volna
-Szia drágám, hát te? – kérdezte Charles
-Arcot mostam, picit felfrissítettem magam – nyomtam egy puszit arcára
-Hát jó. Én éhes vagyok, te kérsz valamit? – uh Leclerc, ezt kár volt. Bárcsak meg tudnék enni bármit
-Nem köszi, megyek vissza a lányokhoz. Szeretlek – mondtam, majd leléptem a konyhából. Huh megúsztam...
Lily Wolff
2022. március 20., vasárnap
Az elmúlt két hónapban többet voltam orvosnál, mint két év alatt összesen, de hát ilyen az élet egy picike babával a pocakban. Charles hála az égnek nem tud semmit, de a hasam kezd egyre észrevehetőbb lenni, és mostmár lassan el kéne mondani neki, de nem tudom mikor. Ma van a szezonnyitó Bahreini nagydíj, amire nagy boldogsággal mentünk el. Hihetetlen, hogy minden többes számban történik. Ohh, amúgy 12 hetes terhes vagyok. Szépen, komótosan elhelyezkedtem a Mercedes boxában, bár igaz apa megkérdezte, hogy mit ettem, ami így fejfújt, de a legegyszerűbb választ adtam erre: babot. Fejhallgató a fejre, mikrofon beállít, és szemek a képernyőn. Bármilyen meglepő is, Charles volt az élmezőny elején, mert neki lett a legjobb ideje időmérőn. Lewis ötödik helyről rajtolt.
-És a 2022-es Forma 1-es szezon nyitófutamát Bahreinben Charles Leclerc nyeri! Ferrari kettős győzelem, teljesen megérdemelten. – jelentette ki a kommentátor. Nem szabadna ugrálnom, de ennek a hírnek hallatán nagyon megörültem. Egyből szaladtam is a Ferrari csapathoz, és mire odaértem, már nagyban ölelgették Charlest és Carlost. Mikor végre én is megölelhettem Charlest, úgy gondoltam, itt az idő, ez a tökéletes időzítés.
-Charles – néztem rá
-Igen drágám? – mosolygott, és csak sajnálni tudtam, hogy le fogom varázsolni azt a mosolyt onnan
-12 hetes terhes vagyok. Apa leszel! – könnyeztem be
-Ez komoly? – ragyogtak a szemei, és nem értettem miért. Most az a rész jön, hogy neki ez túl sok, és pakoljak össze, este látni sem akar
-Igen, komoly. – jeletettem ki
-Apa leszek! – kiabálta el magát, mire a csapat mégjobban kiabálni kezdett, és immáron engem is öleltek, és gratuláltak. Charles az egész díjátadón levakarhatatlan mosollyal nézett rám, majd miután pezsgőztek, és lejött hozám megpörgetett, és végig csókolt.
-Szia apa szeme fénye! Nagyon várunk – beszélt a hasamnak, majd kézen fogott, és elmentünk a hotelbe. Ott felajánlotta, hogy kezdjük el elmondani az embereknek, amibe belementem, hisz lassan itt az idő, és megtudjuk a baba nemét is. Mindketten kislányt szeretnénk, Charles azért, hogy elkényeztesse, és meg ezért mert lehetne egy kicsi én a családban.
-Kezdjük nálad. Apukádhoz menjünk le? – kérdezte Charles, mire bólintottam. Lelifteztünk apa szobájáig, majd kopogtam az ajtaján. Nyílik az ajtó, és egy meglepett apa tekint ki rajta
-Szia apaa – öleltem meg – Bejöhetünk?
-Persze – nézett furán – Miért vigyorogtok?
-Apa, nagyon nagyon szeretlek, de már van valaki, aki jobban szeret téged nálam is – mondtam neki
-Kicsoda? – kérdezte
-Az unokád – válaszolta Charles
-Nincs is unokám miről beszélsz? – röhögött
-De van apa, 12 hetes terhes vagyok – könnyeztem be
-Komolyan? Lily, ez csodás! Nagyon boldog vagyok – ölelt meg engem is és Charlest is. Picit még elidőztünk nála, majd vissza felmentünk a szobánkba. Ott felhívtuk Charles anyukáját, és szerencsére mindkét testvére is ott volt, ők is nagyon jól fogadták a hírt, és örültek is neki. Jött a kisebbik része a dolognak; a barátok. Minden barátunk nagyon jól reagálta le, és Danny már le is foglalta a keresztapa szerepét. Az összes pilóta gratulált, és olyan jó érzés öntött el, hogy nem csak Toto Wolff lányaként néznek rám, hanem elfogadnak Charles élettársaként, és a leendő gyermeke anyjaként is. Szerencsésnek érzem magam hogy bekerülhettem a száguldó cirkusz életébe, van egy csodás párom, és két legjobb barátnőm. Ha azon a szerencsétlen napon nem ütközök bele Charlesba, akkor mind ez nincs. Azt sem tudná ki vagyok, és fogalma se lenne róla hogy mit keresek itt. Hála az égnek nem így történt, és mindörökké hálás leszek ezért.
ESTÁS LEYENDO
Vedd el, ami a Tiéd! -Charles Leclerc ff (Befejezett)
FanficEgy lány, név szerint Lily Wolff életébe tekinthetünk bele, aki apjával, és a száguldó cirkusszal járja a világot, mivel édesapja, Toto Wolff a Mercedes-AMG Petronas F1 team csapatfőnöke. Főszereplőnknek egy fiú, mondhatni férfi csöppen majd bele él...