Egy nagy város mellett található egy elhagyatott terület. Ezen a területen úgy hisszük csak a holtak járnak.
Erre a területre senki nem meri betenni a lábát, a városiak esténként emberi hangokat hallanak, sikítások, hangos zajok.
Ki hitte volna hogy az elhagyatottnak hitt területen egy ekkora labor található a föld alatt jó mélyen.
A labor, tágas és rendezett volt. Rengeteg szobával ami vírusok tesztelésével és kimutatásával foglalkozott.
Emellett rengeteg teszt alany, férfiak, nők. Néhány hírhett bűnöző míg a többi szinte átlagos ember volt.
Rengeteg alkalmazott volt, a legtöbb teszteléssel foglalkozott, a többi az új vírusok más-más erősségű diagnosztizálásával és teremtésével.Egy dolgozó szemszögből :
Minden nap, minden éjszaka egy rémálom, titoktartási szerődésem van így nem beszélhetek. Meg akarok szökni innen. Eredetileg vírusok kidolgozásával foglalkoztam, később behelyeztek a tesztalanyokhoz hogy végezzem el a mutációkat.
Elképesztő hogy a sejtek mennyit tudnak változni egy vírus elkapása során.
A mostani tesztalanyom egy gyilkos volt, összesen 28 embert ölt meg, április 28.-án került ide fogságba.
Két vírust kaptam tesztelésnek, egy B vírust és egy C vírust. Ha a kettőt párosítjuk a vörös vérsejtek átalakulnak.
Lekötözték az alanyt majd szabad kezet kaptam a tesztelésre.
Mindkét vírust beadtam majd vettem vér mintát.
A vér kép nem volt tiszta, a vírusok többmint 1,10 másodperc alatt kezdett el szétterjedni a vérben és a testben.
Az alany furcsa reakciókat adott, remegett és leverte a víz.ez ilyenkor teljesen normális.
A szeme kifehéredett, pupilla nélküli lett, a szája habzott és remegett.
Élettelen lett, mint egy hulla akinek saját akarata van.
Teljesen bepánikoltam a nem normális reakció miatt. Hívtam az embereim hogy itt legyenek ha esetleg valami rosszul sikerülne.
Megpróbáltam mérgesgázzal megölni de nem használt, valahogy meg se látszott rajta.
Az embereim bementek hogy elvitessék de megfertőzödtek...
Benyomtam a vész villogót hogy figyelmeztessem a munkatársaim,lementünk a legvédetteb szobába. Eközben ezek a lények elszabadultak, elkezdtek fertöződni és felmenni a városba.
Ezek után teljesen összetörtem, egy veszélyes vírust szabadítottam a városra.***
A zombik elkezdtek terjedni a városban, sok sok ártatlan ember esett áldozatul, nők, gyerekek, nagymamák és férfiak. Sok embert mentő helikopterekkel próbáltak kimenteni és ezzel elmenekülni. Több mint 200.000 ren fertöződtek meg.
A város sötétbe burkolózott, néhány csillag pislákolt az égen.
Vérfagyasztó volt hallani az élettelen testeket mozogni, a sok ártatlan sikolyát hallani ahogyan áldozatul esnek...
Csak páran maradtunk életbe akik el akartak menekülni a városból és megszüntetni a vírus tovább terjedését. Fegyverekhez nyúltunk.
Nem mertünk aludni, féltünk, bármelyik pillanatban betörhettek hozzánk.
Rengeteg holtat megöltünk de még mindig volt, fáradtak voltunk. Vizünk is alig volt már.
A holtaknak még volt emberi lelkük de nem tudták irányítani.Ez már egyáltalán nem volt vicces.
YOU ARE READING
Holtak Városa
HorrorEz a sztori egy laborban kezdődött, embereken akartak kísérletezni. Egy béta teszt eléggé félresikerült ezért egy ismeretlen vírus terjed a városban, amit nem tudjuk hogyan kell megállítani. (The walking dead hatású)