Dışarıdan bakınca belli olmayan zor şeyler yaşamıştım. Kendime bile açıklayamadığım şeyleri kimseye hissettirmedim... Zaten pek halimden anlayan da yoktu.
Eve geldiğimde evde yoktu yemeğini hazırlayıp duşa girmiştim, kolumda ki morlukların çoğu geçmişti bilek kısımlarımda ve kollarımın üst kısımlarında çok az vardı. O eve geldiğinde hiç konuşmamıştık yemeğini yedikten sonra da çıkıp gitmişti zaten şaşırsam da pek takmadım bende odama geçip abimin aldığı kitaplarımdan birini okumaya başlamıştım. Gece yarısına kadar okuduğum kitabı bırakıp yatmaya hazırlanırken yanımdan gelen bildirim sesiyle telefonumu elime aldım.
Bilinmeyen numara: Merhaba umarım uyumamışsındır geç yazmak zorunda kaldım biraz. (02.34)
Siz: Uyumadım.
Bilinmeyen numara: Sevindim :)
Bilinmeyen numara: Nasılsın?
Siz: İyiyim, sen nasılsın?
Bilinmeyen numara: Bende iyiyim
Bilinmeyen numara: Eee neler yaptın.
Siz: Kitap falan okudum sen neler yaptın?
Bilinmeyen numara: Ben hastaneden yeni geldim.
Siz: Neden, neyin var?
Bilinmeyen numara: Benim için değil kardeşim için astım hastası.
Siz: Geçmiş olsun. (02.45)
Siz: Şuan iyi mi? (02.46)
Bilinmeyen numara: Hıhım iyi sürekli atakları oluyor dinlemiyor pek bizi sürekli koşturuyor o da haklı arkadaşları korkusuzca oynarken o topraktan bile rahatsız oluyor.
Siz: Çok üzücü.
Siz: Kaç yaşında kardeşin?
Bilinmeyen numara: 5 yaşında ismi Defne.
Siz: Çok küçükmüş zor olur.
Bilinmeyen numara: Oluyor
Aniden yüksek sesle çalan kapıla korkarken Oğuzhan'a cevap veremeden odadan çıkıp kapıyı açtım. Babam ayakta zor dururken beni kenara itip salona geçti.
"Gel kız buraya!" Yavaş adımlarla bende içeri girip uzakta durarak ona baktım. "Ben sana okula gitmeyeceksin demedim mi?" Ben cevap vermezken yeniden bağırdı. "Susma susma! Cevap ver bana!" Uzanıp saçımı tutarken önüne düşmüştüm ellerim titremeye başlarken gözlerimi yumdum.
"Dedin ama-"
"Aması falan yok lan yarın evde olacaksın eğer gidersen eve gelme sakın!!"
Saçımı bırakıp yere iterken hızla banyoya girdim titreyen ellerimle suyu zor açarken bir kaç kere yüzüme su vurup sessizce odama geçtim biraz sakinleşmeyi beklerken telefonuma ardı ardına mesajlar geliyordu.
Bilinmeyen numara: Sanırım konuşmak istemiyorsun.
Bilinmeyen numara: Ama konuşabileceğimizi söylemiştin.
Bilinmeyen numara: Sözünde durursun biliyorum.
Bilinmeyen numara: Bir şey mi oldu, iyi misin?
Siz: iyiyim
Siz: Kusura bakma görüldü atmak zorunda kaldım.
Bilinmeyen numara: Sorun değil.
Siz: Emin misin?
Bilinmeyen numara: Tabi ki, Yaprak şuan mesajlarıma cevap vermen dahi benim için ne kadar büyük bir şey anlayamazsın.
Siz: Benim içinde büyük bir şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADACE BENİ SEV
Teen Fiction"Neden? Neden bizden rahatsız oluyorsun?" sorduğu soruyla gülmemek için kendimi zor tuttum. "Ben mi rahatsız oluyorum, bana kaba davranan senin çevren lütfen daha fazla konuşmayalım." "Ben onlar gibi değilim, görmüyorsun beni çabalıyorum, beni duy...