NOAH
Kahretsin, bunu neden söylemişti?
"Öyle demek istemedim," dedim yüzünü görür görmez hayal kırıklığı ve üzüntü kendini gösterdi.
O kadar net ki midemde bir düğüm hissettim.
"Ve o kadar çok." dedi ki benden uzaklaşarak.
Tezgahtan dikkatlice ama onu durdurmak niyetiyle indim.
"Nicholas, beni dinlemeyi bırak," dedim onu kolundan tutarak. Sıçma fikri vardı, nasıl bu kadar salak olabilirdi, şimdi bunun onun için ne kadar önemli olduğunu, birlikte yaşamamızı ne kadar istediğini gördüm ve ben de bunu ö Annemin tepkisinden, çok önemli bir parçam çok sevdiğim insana doğru çekilirken birlikte yaşamanın tadını çıkaramayacağımı hissettim.
"Nicholas seninle yaşamayı her şeyden çok istiyorum, tamam mı? Olmasaydı evet demezdim ama annem beni geri çekiyor, ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ve bu konuda ısrar etmekten vazgeçmiyorsunuz... beni bunaltıyorsunuz, sanki ikiniz de beni
Gergin bir vücutla bana karşı güvende
Annemden daha önemli olmalıyım.
Kalbim felç olmuş gibi hissettim... İkisi için hissettiklerimi ona nasıl anlatabilirdim, bunun bambaşka bir aşk olduğunu ona nasıl anlatabilirdim, o bunu kimseye hissetmezken nasıl anlamasını sağlayabilirdim? Nicholas anne babasını benim kendiminkini sevdiğim gibi sevmiyordu, ilişkileri felaketti, babası çoğu zaman onu görmezden geldi ve annesi onu terk etmiş.
"Nick, sen benim hayatımdaki en önemli şeysin," dedim, yüzünü tutup onu gitmeye zorlayarak.
"Bana bak ben annem de öyle, başka bir şekilde ama o benim için senden başka kimse yok." ellerini yanaklarının üzerine koyarak dedi-paylaşmak istemiyorum sen, Noah, annenle bile de� Anlamıyorum ve bu yüzden kabul edeceğimi sanmıyorum. Annenle konuş ve bu sefer kime öncelik vereceğini seç.
Ellerimi bıraktı ve gitti. Gitmesini, koridoru geçmesini ve salonda gözden kaybolmasını izledim.
Vücudumun merkezinde bir boşluk hissettim.
Ondan sonra partide kalmak istemedim. Kat ve arkadaşlarımla vedalaşıp doğruca eve gittim. Kendimi suçlu hissettim, onu incittiğimi biliyordum, bunu çocuklarında görmüştüm ve o anda yapmak istediğim tek şey eve gitmek, çantamı toplamak ve ona, e�
Neden her şey bu kadar karmaşık olmak zorundaydı? Neden bir ilişkimiz olmadı?
Normal ve bilinçli, annemin Nick'i sevdiği, bizim olmadığımız yerde üvey kardeşler, burada annesi onu terk etmemişti ve bu nedenle ona ihtiyacı da yoktu.
Ona sevgimi günün her saniyesinde gösteremedim, onun kıskançlığı bile en kötüsünü ortaya çıkaramadı.O gece uykuya dalmak bana mal oldu ve uyuduğumda kabuslar geri geldi. biliyord
Yatağımın çarşafları arasında Nick'i arıyordum, onu yanımda hisseder hissetmez korkularımın uçacağını biliyordum ama o yanımda değildi, beni korumak için Görünüşe göre William benimle veya annemle konuşmadı ve annem bana kötü bir yüzle baktı.
Hiçbir şey okumadan gazeteyi karıştırıyorum, beynimin şeytani bir yanı o an Nicholas'la yaşayacağım bombasını atmanın nasıl bir şey olduğunu hayal etti ve sanı Ben.
Kahvemi bitirir bitirmez şükrettim ki telefonum çalmaya başladı. Nicholas'ın beni aramasını bekliyordum, bugün günü birlikte geçirebilirdik ama o aramamıştı ve kadın üzgün ve morali bozuktu. Alaylı bakışlarımı umursamadan mutfaktan çıktım.