SENİNLE YENİDEN

2.1K 89 7
                                    

Bölüm Şarkı Önerileri ;

Indila : Love Story
Pera : Anlaması lazım


______________________________

Yusuf beni eve bıraktığında saat epey geçti. Hızlı bir duş alıp yatağa girmem gece yarısını buldu. Telefonu elime alıp alarmımı kontrol ettiğimde Yusuf'tan bir kaç cevapsız arama ve mesaj düştü ekrana. Aramaları umursamayıp mesajlara tıkladım.

Yusuf : Uyudun mu ballı?

Yusuf : Annemle konuştum biraz önce düğün tarihini bir an önce almamızı ve şu yapamadığımız kınanın yapılmasını istiyor. Yani sizinkiler de kabul ederse. 

Yusuf : Ama eğer istemezsen sorun değil. 

Yusuf : Sen nasıl istersen öyle olsun.

Yusuf : Güneş? 

Güneş : Üzgünüm mesajlarını görmedim. 

Güneş : Sorun değil annemlerde kınayı yapmak istiyor. 

Güneş : Düğün tarihi hakkında aklında bir şeyler var mı?

Yusuf : Yazıyor...

....

Yusuf : Bana kalsa kınadan bir iki gün sonraya alalım. Diyeceğim ama...

Güneş : Fazla acele etmiyor muyuz?

Güneş : En azından bir hafta sonra olsun. 

Güneş : Daha gelinliğim bile yok ortada. 

Güneş : Bunun alışverişi falan var daha.

Yusuf : Haklısın. Ama daha balayı da var. Bizimkiler en azından bir kaç günlüğüne bir yerlere gitmezsek sorun çıkartır. 

Yusuf : Dans yarışmasına da az kaldı. Düğün ve kına işlerine fazla zaman ayırırsak sen nasıl öğrenciler ile ilgilenebileceksin ki? 

Güneş : Sanırım haklısın.

Yusuf : O halde yarın dersten sonra seni alıyım. Gelinlik bakmaya gidelim. Hem çıkmışken bir kaç sürprizim de var sesin için.

Yusuf : Duru'yu Leyla ile bıraksak sorun olur mu?

Güneş : Hayır olmaz. Ben Leyla ile konuşurum.

Güneş : Ne sürprizi bu?

Yusuf : Sürpriz işte. Söylersem olur mu hiç? 

Yusuf : Yarına kadar sabret.

Yusuf : 😉 

Güneş : Öyle olsun bakalım.

Telefonu kapatıp yatağın kenarına koyduğum gibi uykuya daha fazla direnemeden gözlerimi yumdum. 

____________________________

Ertesi gün bale dersinde Duru'yu da öğrenciler arasında görmek içimde tarifi imkansız bir boşluğu doldurdu. 1 haftadır o derslere gelmediğinden kendimi kötü hissediyordum çünkü.

Bu gün en önemli provamız olduğundan birleştirilmiş sınıf halinde ders yapacaktık. Bu nedenle bütün balerin ve baletlerim karşımda dizilmişti çoktan.

KUĞU GÖLÜ BALESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin