Sziasztok! A könyvklub újra szárnyakat kapott!
Ez a könyv azért alakult meg, hogy az írni vágyók kritikát kaphassanak a könyveikre, és adjanak másoknak. Ezzel közösen fejlődhetünk, és felfedezhetünk új írókat is!
Aki szimplán olvasni szeretne, annak elég, ha azt mondja, hogy olvasni jött, de ha az állapotán változtatni szeretne, ismét ki kell töltenie a jelentkezést!
Mindenféle műfajt elfogadunk, kivéve a fanfiction-t. Nagyon sajnálom, hogy ezt kell mondanom, azonban ez így nem működne, mivel a fandom-ok száma szinte megszámlálhatatlan. Azonban a jelentkezésbe bele szeretném tenni, hogy ti nyugodtan megbeszélhetitek mindezt egymás között.
Hetente lehetne jelentkezni, úgy, hogy hét elejétől egészen vasárnap 8 óráig lesz időtök, mert nekünk is szükségünk van időre a saját műveink megírásához. Hármas csoportokba osztanánk titeket a feladatotok pedig a következő lenne:♦ Hetente a kijelölt partnereitek könyvéből el kell olvasnotok 3-3 fejezetet.
♦ Minden fejezet végén építő kritikát kell hagyni. Nem lehet benne káromkodás, bántó sem lehet! A "folytatást" és "nagyon jó" típusúakat hanyagoljuk. Olyat írjatok, amilyet ti is látni szeretnétek a könyveiteken! Térjetek ki bármire, legyen az a leírás, cselekmény, helyesírás, a párbeszéd, bármelyik része! Írjátok meg, hogy mi tetszik benne és mi nem!
♦ Ha a heti 3-3 fejezetet elolvastad, a kommenteket megírtad, akkor csak egy dolog maradt, ami nem más, minthogy megírni az aktuális heti fejezetbe, hogy: Kész.
Továbbá kikötés, hogy a kommentek előtt jelöljétek meg ezt a profilt, ami úgy történik, hogy @ jel után közvetlenül odaírjátok a profil nevét, és Entert nyomtok. Az a lényeg, hogy pirossá váljon! Így: Itt a kommentem, épp leírom miért olyan szép és jó ez a történet.
Szabályok:
1.) A fanfiction nem elfogadott, már leírtuk, hogy miért.
2.) Tegyétek a könyvet a könyvtárba, hogy lássátok a frissítéseket!
3.) Vasárnap 8 óráig teljesített heti olvasásokat tudjuk csak elfogadni!
4.) A kritika építő legyen, ne legyen bántó, ne tartalmazzon káromkodásokat! A kommenteket mindig ellenőrizni fogjuk! A "folytatást" és "nagyon jó" típusúakat hanyagoljuk. Olyat írjatok, amilyet ti is látni szeretnétek a könyveiteken! Térjetek ki bármire, legyen az a leírás, cselekmény, helyesírás, a párbeszéd, bármelyik része! Írjátok meg, hogy mi tetszik benne és mi nem!5.) Pár nap haladékot kérhettek, de legalább két nappal előre kell kérnetek! Ha valaki nem készül el időben, az egy X-et kap, három után pedig sajnos ki kell, hogy zárjuk az illetőt a könyvklubból. Egy dinamikusan működő, kölcsönös együttműködést szeretnénk itt létrehozni, nem csak ígérgetőket!
6.) A könyvednek legalább 3 fejezete legyen! (Ha nincs 3, akkor nehezen olvas a párod tőled, fő a kölcsönösség!)
A jelentkezési ívben kért jelszó a kedvenc állatotok! Innen tudjuk majd, hogy elolvastátok a szabályzatot! A következő fejezetben találhatjátok a jelentkezési ívet! Minden hét hétfővel kezdődik természetesen, de a jelentkezéseket már korábban is leadhatjátok! Úgyhogy gyertek és olvassunk együtt!
Ha valaki nem tudja az olvasást megcsinálni, még időben jelezze, és akkor csak két embernek kell egymás könyvét olvasnia!
YOU ARE READING
Wattpad Könyvklub
RandomSzeretnél közösen fejlődni? Kritikát a kritikáért kapni? Akkor itt a helyed! Egy könyv, ami azért alakult, hogy mindenki tanulhasson! Csatlakozzatok bátran!