Episode 10: ''Love the taste of your tongue''

1.6K 104 119
                                    

Bazı yerlerde yazım yanlışları olabilir ama sorun etmeyeceğinizi umuyorum... İyi okumalar dilerim, bence çok eğleneceksiniz. 😜

×××

Favori bitki çaylarımdan birinin eşliğinde balkonda oturup rahatlamayı umarken aslında bunun bana hiç yardımcı olmayacağını fark etmem yaklaşık yarım saatimi almıştı. Kendime boş bir vakit yaratabilmiştim fakat bunu Hoseok hyung ile konuştuklarımız ve Jeongguk hakkında düşünerek harcamak gibi bir aptallık yapıyordum. Birine yaptıklarımı anlatmak zorundaydım ki bu kişi de sadece Hoseok hyung olabilirdi. Bana sürekli imayla sırıtması ve yaptıklarıma şaşırıp durması sinir bozucu olsa da en azından destek çıkan biri olduğunu görmek daha az suçlu hissetmeme sebep oluyordu.

Sigara bağımlısı olduğum söylenemezdi fakat çayıma meydan okur gibi bir dal sigara yakmış, böyle kafamı dağıtacağımı ummuştum. Bazı insanların aksine paket paket veya hergün içmez, kendime hâkim olmayı bir şekilde başararak olabilecek en az miktarda içerdim. Jimin ve önceki toksik ilişkilerim sigaraya başlama nedenim olsa da, şimdi huzura kavuşmuş olmam kontrolü ele almama yardımcı da olmuştu.

''Ah... Yine de sigara hâlâ düşüncelerimin ve hislerimin önüne geçemiyor.''

Bir miktar kederle gülümserken dudaklarımın arasına hafifçe bir nefes çekmiş, dumanını acele etmeden üflemiştim. Başımı geriye yaslayarak belki de gözlerimi dinlendirmeyi umarken ufak masanın üzerinde hissettiğim telefon titreşimiyle bakışlarımı çevirmiş ve ekrana bakmıştım. Artık kurtuluş olmadığını anladığım için kaydettiğim Jeongguk'un ismini görmüş, istemsizce bedenimi doğrultarak telefonumu elime almıştım. O hayatıma her adım attığında merakıma yenik düşüyordum çünkü kendine özgü sürprizleriyle karşıma çıkıyor ve beni etkisi altına alıyordu.

jeongguk
iyi akşamlar dilerim hocam!

neler yapıyorsunuz, meşgul müsünüz?

beni özlediniz mi emin değilim ama ben size olan özlemime daha fazla karşı koyamadım 🥺

Mesajları bildirimden okurken derince bir nefes vermiştim. Kendimi sinir olmaya zorluyordum ama bunu başaramıyordum. Hatta gülümseme isteğimi bastırmaya çalışıyor, ona daha fazlasını vermekten kaçınmak istiyordum fakat son yaşadıklarımızdan sonra bu mümkün değildi.

kim taehyung
ısrarla reddetsem yine kendi istediğin gibi düşüneceksin...

izninle balkonumda keyif yapmaya çalışıyordum

o kadar mı özledin beni?

jeongguk
↪️ısrarla reddetsem...
belki de gerçekleri bildiğimdendir hocam?

bence sizi ne kadar özlüyor olduğumu tanıştığımızdan beri açıkça gösteriyorum

beni de evinize ağırlamaz mısınız?

bence yalnız olmadığınızda daha çok keyif alırdınız :)

kim taehyung
şu anda böyle çok rahat olduğumu düşünüyorum, teşekkür ederim :)

senin hiç işin yok mu?

yoksa yine anılarımı dinleme bahanesini sunmaya mı geldin

jeongguk
😋

bahane diyerek bana haksızlık ediyorsunuz çünkü sizi dinlemeye bayılıyorum...

ShamelessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin