Uyandığımda bir odadaydım ve başım çatlıyordu.Yavaşça doğruldum ve odayı inceledim,oda gri ve beyaz renkteydi ve baya büyüktü,düşüncelerimden kurtulup kapıya doğru ilerledim elimi kapının kulpuna koyduğumda kapı açıldı.
"Nereye gidiyorsun güzelim" dedi ve üzerime doğru yürümeye başladı.
"Gelme ya" dedim ve her üzerime geldiğinde geri gidiyordum en sonunda yatağa düştüm.
Ellerini iki yanıma koyarak yatmamı sağlayıp yaklaştı.
"Yaklaşma! lütfen yaklaşma" demiştim aklıma travmam gelmişti hemen ağlamaya başladım.
8 sene önce
Babamla eniştemlere gelmiştik,bende çok severdim eniştemi o gün eniştemin doğum günüydü.Babam ve teyzem enişteme hediye almak için dışarı çıkmışlardı bende evde eniştemleydim,ve salonda telefonuma bakıyordum.Yanıma geldi ve oturdu.
"Ee Masal nasılsın" dediğinde elini yanağıma koymuştu.
"İyiyim enişte sen"
"Bende iyiyim" dediğinde yanıma iyice yaklaşıyordu.Tam kalkacakken bi anda kolumdan tutup koltuğa yatırdı.
"Enişte napıyorsun!" dediğimde çok korkuyordum ittirmeye çalıştım ama nafile.
"Biraz eğlensekmi ya?" dediğinde heryerimi süzüyordu.
"Ne saçmalıyorsun ya b-bıraksana!" dediğimde dudaklarıma yaklaştı ve öpmeye başladı.Kafamı sağa sola çeviriyordum ama ayrılmıyordu çok sert öpüyordu,canım çok yanıyordu ve ağlıyordum ittirmeye çalışıyordum ama fayda etmiyordu.En sonunda hızla diğer eliyle pantolonunu çıkaracakken kapı çalındı ve geri çekildi,kolumu tutup
"Sakın kimseye bir şey söylemiceksin!" diyip odadan çıktı.
O an ki şok mu desem ne desem bilemediğim duyguyla kafamı sallayıp hıçkırarak ağladım,ayağı kalkmaya çalıştım ama yere çakıldım tekrar ağladım ağlamaktan başka yapabileceğim bir şey yoktu,kimseye söyleyemezdim utanırdım.Tekrar ayağa kalktım bu sefer birazda olsa durmuştum,sendeleyerek odadan çıktım.Babamlar mutfaktaydı bende direk koltuktan çantamı alıp evden hızla çıktım.
(Bu arada bu benim yaşadığım bir olay kitabımada koymak istedim.)
Günümüz
Adam geri çekilip "Masal iyi misin? Ben istemeden bir şey mi yaptım?"
Yatakta doğruldum "Evet yaptın beni satın aldın resmen ben eşya mıyım!"
"Tabiki değilsin Masal" dediğinde elini yanağıma koyacakken
"Dokunma!" iki elimi kafamda birleştirip ağlamaya başladım.
"Dokunma lütfen dokunma!"
"Masal bir şey yapmıyorum iyi misin? Masal korkma yüzüme bak" dediğinde kafamı yavaşça yüzüne doğrulttum.
"Heh sakin ol bi önce ve beni dinle.Sen istemeden sana hiç bir şey yapmayacağım benden bu kadar korkma hem bi travman falanmı var?"dediğinde burnumu çekerek başımı salladım.
"Anlatmak ister misin?" dediğinde kafamı iki yana salladım.
"Tamam peki sonra anlatırsın şimdi tanışalım"
"Ben Kerem Atalar 27 yaşındayım,sormak istediğin soru var mı?"
Kafamı iki yana salladım.Derin bir iç çekti.
"Tamam onada tamam ama bu ilk günün olduğun için böyle yoksa bu kadar sabırlı bir insan değilim,beni sinir etmeye veya kaçmaya kalkarsan aklıma geleni yaparım."dedi ve odadan çıktı bende uykuya daldım...
Selaaamm aşkolarr nasılsınız ben bombe gibiyim,attığınız yorumlar beni çok mutlu etti hepinizi çok çok öpüyorum.
Taciz olayına gelirsek bende bundan 8 sene önce eniştem tarafından yaşamıştım ve çok kötü bir şey hala travma oluyo mu diye soranlar için,yıllar geçsede unutamıyorsunuz arkadaşlar,keşke yaşamamış olsaydım/olsaydık ama maalesef oluyor.
Bölüm kısa gelebilir yine ve ya pek güzel yerler olmayabilir ama aklımda güzel şeyler var biraz bölüm ilerleyelim uzun bölümlerde gelecek.🫶
Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen 🫶💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal+18
Teen FictionHayatı normal ilerleyen Masal Temel,bir sabah çalınan kapıyla babalarına gelen mafya olduğunu öğrenir.Babasının borcu olduğunu öğrenen Masal,Para karşılığında mafya liderine satılınca ne olacak?