YENİ BİR HAYATIN BAŞLANGICI

73 1 0
                                    

BÖLÜM 1

Özgür karnesini ve diplomasını almış arkadaşlarıyla cafede takılıyordu. Kimi arkadaşı yurtdışına kimisi başka şehirlerde ki tatil köylerine gitceklerdi. Özgür ise annesiyle buradaki evlerinde geçirecekti tatilini. Aslında Antalya'da ki babasının villasında keyifli bir zaman geçirebilirdi belki. Hem orda arkadaşlarıylada takılırdı. Ama Özgür babasının yanına gitmek istemiyordu. Babasına olan sevgisi annesi ve babası ayrıldıktan 2 sene sonra babasının annesini başka kadınla aldattığını öğrendiğinde bitmişti.

Zaman geçiyordu geç olmuştu saat, özgür arkadaşlarıyla vedalaştı ve evin yolunu tuttu. Eve geldiğinde Özgür'ün annesi Canan, Özgür'ün en sevdiği yemekleri yapmış Özgürü bekliyordu masada.

Özgür annesine sarılıp karnesini ve diplomasını gösterdikten sonra masaya oturup lezzetli yemekleri yemeye başladı.

Özgür üniversiteyi Antalya'da okumak istiyordu ama annesini buralarda tek başına bırakmak istemiyordu ya annesini de oraya götürecek ya da hiç gitmiyecekti. Annesi ise gitmesini istiyor senin geleceğin daha önemli ben başımın çaresine bakarım diyordu.

Günler geçiyordu Özgür annesi ile piknilere gidiyor, dağdaki tarlaya bakıyor, güzel bir tatil geçiriyordu. Ta ki o güne kadar.

O gün yani temmuz başı Antalya'dan bir zarf gelmişti Özgür'e.
Bu zarfta Antalya'da ki babasının öldüğü ve tüm mirasını tek çoçuğu olan Özgür'e bıraktığı yazıyordu. Annesi o adamın parasını yimem ben desede Özgür'ün geleceği için Özgür ile birlikte Antalya'ya yollandılar.

Bir kaç gün sonra Antalya'ya vardıklarında Özgür ve annesi şirkete gidip bu mirası aldılar. Ve orada bir villada oturmaya başladılar. Artık eski hayatları yoktu, artık fakir değillerdi. Ama Canan bu durumdan memnun değildi. Özgür ise diğer arkadaşları gibi zengin olabileceğinden ve onlar gibi herşeyi yapabileceğinden bu duruma sevinmişti. Canan bu duruma dayanamayıp Özgür'e ben o adamın parasını yiyemem ama senin geleceğin önemli bu yüzden sen burda kalacak ve okuyacaksın ben memleketime geri dönüyorum. Bu zenginlik seni değiştirmesin oğlum, o baban olacak adama benzeme lütfen. Özgür o zaman bende geliyorum dedi. Canan, sana bir daha söylemiyeceğim eğer okulunu bitirmeden benim yanıma gelirsen sana emzirdiğim sütü helal etmem dedi. Özgür gözlerinden akan göz yaşlarını silip annesine sarıldı. Hoşçakal anne hoşcakal.

DEVAMI GELECEK
&

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin