Powrót na Isla Sorna

11 0 0
                                    


Owen, Claire i reszta zespołu wita Malcolma na lotnisku z radością

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Owen, Claire i reszta zespołu wita Malcolma na lotnisku z radością. Szybko wymieniają się serdecznymi pozdrowieniami i opowiadają o postępach, jakie dokonali w przygotowaniach do wyjazdu na Isla Sorna. Malcolm przekazuje swoje doświadczenie i wiedzę, dodając cenną perspektywę naukową do ekspedycji.

 Malcolm przekazuje swoje doświadczenie i wiedzę, dodając cenną perspektywę naukową do ekspedycji

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Owen, Claire i reszta zespołu spotykają ludzi z Jurassic Polska na lotnisku. Widząc ich przybycie, Owen z uśmiechem mówi: "Witamy panów z Polski! Nie spóźniliście się, właśnie jesteśmy gotowi wyruszyć w naszą przygodę na Isla Sorna!"

Ludzie z Jurassic Polska są podekscytowani możliwością dołączenia do ekspedycji. Serdecznie witają resztę zespołu i dziękują za okazję udziału w tej niezwykłej podróży.

Owen i Claire przekazują informacje o dotychczasowych przygotowaniach oraz zapewniają, że wszyscy są razem na jednej stronie i gotowi do dalszych działań. Zespół tworzy spójną grupę, gotową do wspólnych badań, odkryć i ochrony dinozaurów.

Rozpoczyna się dynamiczne spotkanie, podczas którego wszyscy omawiają plany podróży, dzielą się wiedzą i doświadczeniami. Owen i Claire przedstawiają zasady bezpieczeństwa i przypominają o konieczności współpracy i wzajemnej pomocy w trudnych sytuacjach.

Po serii rozmów, wszyscy członkowie zespołu i ludzie z Jurassic Polska są gotowi ruszyć w drogę. Pełni entuzjazmu i determinacji, wsiadają do pojazdów, które zabiorą ich na Isla Sorna. Przed nimi niezapomniana przygoda, pełna odkryć, napięcia i emocji.

Owen i Claire patrzą na zespół, ludzi z Jurassic Polska i wszystkich, którzy przyłączyli się do tej wyprawy, z ufnością i nadzieją na wspólne osiągnięcie celu - lepszego zrozumienia i ochrony dinozaurów na Isla Sorna.


Mat Ros, z uśmiechem na twarzy, mówi do AllozaurXD: "Tak, jesteśmy na Isla Sorna! Witamy Cię w tym prehistorycznym świecie pełnym dinozaurów." Zespół Jurassic Polska i AllozaurXD są podekscytowani i pełni emocji, stojąc na tej tajemniczej wyspie.

Owen, Claire, Dr. Ian Malcolm, reszta zespołu Jurassic Polska i AllozaurXD wszyscy patrzą wokół siebie, podziwiając niesamowite widoki.


Mat Ros, pełen ekscytacji i podziwu dla dr. Iana Malcolma, podchodzi do niego i mówi: "Dr. Malcolm, jestem ogromnym fanem Pana i bardzo miło mi, że mogę być tutaj z Pana osobą na tej wyprawie. Dzięki Panu zainteresowałem się dinozaurami i stałem się pasjonatem w tej dziedzinie."

Ian Malcolm uśmiecha się, doceniając entuzjazm Mat Rosa, i odpowiada: "Dziękuję Ci za miłe słowa. Cieszę się, że mogę inspirować innych swoją pracą i pasją do dinozaurów. To niesamowite, że dzięki naszej wspólnej pasji spotykamy się tutaj na Isla Sorna."

W tym momencie Zia, z lekkim uśmiechem, dodaje: "Wygląda na to, że dr. Malcolm ma wielu oddanych fanów. Nie mogę się doczekać, jak to wszystko się potoczy. To będzie ciekawa przygoda."

Mat Ros, Ian Malcolm i reszta zespołu kontynuują swoje badania i eksplorację wyspy, łącząc swoje umiejętności i wiedzę, aby zgłębiać tajemnice prehistorycznego świata dinozaurów. Przyjaźń i współpraca między członkami zespołu rozwija się, a ich entuzjazm i oddanie sprawiają, że wyprawa jest jeszcze bardziej ekscytująca.



Po dziewięciu godzinach podróży na Isla Sorna, Owen zauważa, że dr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Po dziewięciu godzinach podróży na Isla Sorna, Owen zauważa, że dr. Ian Malcolm zasnął w fotelu samolotu. Delikatnie go budzi, ponieważ nadeszła pora rozpocząć przygotowania do eksploracji wyspy.

Malcolm otwiera oczy, nieco zdezorientowany, i podnosi się z fotela. Jego umysł jest jeszcze lekko zamglony po przebudzeniu, a w głowie krążą mu niezwykłe wizje. Widział zwidy z Hesperonychusem, małym dinozaurem znanym ze swoich piór i zwinności.

Jurassic World Historia Isla SornyWhere stories live. Discover now