"Johan untuk kior minggu lepas adalah.....4 Daebak!!!" Umum pengerusi Majlis peyanpaian hadiah tersebut dengan bersemangat.
●4 Daebak tu kelas Sandara.
Satu kelas menjerit keseronokan kecuali Sandara dan Sungjong. Sandara dengan kehairanan dan Sungjong malas nak menjerit macam budak-budak.-----------dalam kelas--------------
Mereka mengagihkan hadiah tapi Sandara tak dapat sebab pertandingan kior itu berlangsung semasa Sandara ditahan di hospital.
Sungjong tiba-tiba berdiri di depan meja Sandara,"Nah kau x dapatkan, kau ambillah aku punya ni." Sambil meletakkan hadiahnya di atas meja Sandara.
Woobin kelihatan cemburu dan satu kelas kehairanan dengan sikap SungJong tersebut.--------------kantin--------------
Sandara beratur untuk membeli makanan. "Mwo? Dah habis? Hmmm... aku nak makan apa ni?" Sandara berjalan lemah ke arah meja makan.Sekali lagi SungJong muncul di depan Sandara dengan tiba-tiba, sambil meletakkan sepinggan nasi di atas meja dan di dekatkan dengan Sandara. "Nah, makanlah nanti pengsan pula." Katanya dan berlalu pergi.
'Dia ni tengah buli aku ke tengah risaukan aku?' 'Dia ni gila ke apa?' Sandara masih kebingungan dengan sikap SungJong.
-------------Mall-----------
"Emmm... sedapnya ice cream cake ni." Kata Sandara kepada Bitna, Eunjee dan Bom. Pada masa yang sama dia ternampak pengetua, SungJong, Kristal, dan seorang mak cik.
"Apa diorang buat kat sini dan apa hubungan diorang?" Soal Sandara.
"Aaa? Ouh.... SungJong dengan Kristal tu adik beradik. Pengetua tu pula appa diorang." Terang Bitna ringkas.
"Jadi ahjuma tu omma dioranglah?"Soal Sandara lagi.
"Ne." Jawab mereka serentak.
'Anak pengetua, pembuli sekolah?' Itulah soalan yang bermain di fikiran Sandara ketika itu.TBC
YOU ARE READING
I Hate You, But I Love You ><
AcakIntroduced Heroin ■Sandara-2NE1 Senior Sandara: ■ Bam Bam-GOT7 ■ V Teahyung-BTS ■ Leo-VIXX ■ Jin-BTS ■ T.O.P-bigbang ■ J-hope-BTS ■ G Dragon-bigbang Watak Jahat ■ Choa-AOA ■ Cl-2NE1 ■ Min-Miss A ■ Krystal-F (x) ■...