1.KISIM
Özleminden yerlere düşmüş bir anne gibi giriş yapıyorum, hepinize merhaba yavrularım... Çok özlemişim sizleri. Güzel haberlerle geldim, toplaşın bakalım.
Sıra sıra başlıyorum o zaman. Kitabın minik bir düzenlemeye girdiğini biliyorsunuz, eski düzenimize geri dönüyoruz. Herhangi bir aksilik çıkmadığı sürece her cumartesi 21.00'da yeni bölümde buradayız artık.
Bir diğer içimin kıpır kıpır olduğu haberden bahsedeyim. Biz bu hafta ailecek tatile çıkacağız. **Düzenleme geçeyim..** Dün gece yola çıkacakken kardeşim düşüp kolunu kırdığı için tüm planlar aksadı. Yani aslında sizle bu bölümden sonra canlı yayında buluşacaktık ama takdir edersiniz ki maalesef bu olamayacak. Orada videolar çekmeye başlayacaktım baya güzel planlarım vardı.
Video fikrinden vazgeçmek istemiyorum. O yüzden müsait bir zamanda çekmeye çalışacağım ve biz Youtube'da da buluşacağız.
Bu bölümü attığımda instagrama da soru & cevap hikayesi atacağım. Oraya hem kişisel benim hakkımda merak ettiklerinizi, hem de kitap hakkındaki sorularınızı sorabilirsiniz. Çünkü ilk olarak iki video çekeceğim. Biri kişisel sorular olurken diğeri kitapla ilgili olacak. Bu nedenle sizden yaratıcı sorular bekliyorum akmdasmd
Tüm soruları sorabilirsiniz, genel başlangıç videosu olduğu için hepsini bir arada toplayacağım. Yani instagramda önceden cevapladığım soruları da alacağım.
Ha bir de, instagramın twitteri olan Threads'da da birlikteyiz. Yine kullanıcı adım aynı instagramdaki gibi, oraya da gelebilirsiniz. Orada yoğunluk instagramdakinden daha az olduğu için sizinle konuşma olasılığım artıyor bu çok hoş zlaşwpslpx Zaten başladık, gelmeyenleri de yanımızda görmeyi bekliyorum 🩵
Lütfen okuyunuz!!
Bu süreçte yanımda olmaya devam edip sabırla bekleyen herkese teşekkür ederim. Zor bir süreçti çünkü hayatım tekçe yazmaktan ibaret değil alıştığınız diğer çoğu yazarlar gibi. Kimsenin hayatını bilemem tabii ama ben bunu hobi olarak yaptığım için zevke ayırdığım zamanımın diğer zorunluluklarımın önüne -her ne kadar geçirmek istesem de- geçiremiyorum. Resmen bir şekil yaşamaya çalışıyorum ya lakdncdccds Aile evindeki baskıları çoğunuzun yaşadığının da farkındayım, ben de sizlerden biriyim işte. Ne çok eksik, ne çok fazla.
Sonuç olarak yeniden beraberiz. Aramızdan ayrılanlar da oldu, inatla yanımda olanlar ve yeni katılanlar da. Ben yanımdakilerle devam o halde. Emin olun beni bırakmayanlara ben de sımsıkı kenetleniyorum.
Kitabın yeniden canlanması adına sizden ricam yine eskisi gibi 6 bin yorum yapmanız. Yorumlarınızı okumayı o kadar özledim ki... Zaten bu bölümde yeterince yapmayı bırak tepkilerinizi yorumlara yansıtsanız rahat iki üç günde 10 bini geçeriz biz laksmasnxaksjnx
Bu bölüm sırf Auria ve Gece var. Doya doya okuyacaksınız yani. Ben onların sahnelerinin bu kadar olacağını tahmin etmemiştim, haliyle bölüm baya uzadı. O yüzden 3 kısım olarak atabilirim. Düzenlemeye devam ettiğim için şu an belli değil ama halledeceğiz bir şekilde. Daha beklemeden okumaya geçin o halde.
Yeniden başlıyoruz, keyifli okumalar dilerim!
Başladığınız gün ve tarih. Ek olarak ruh halinizi de yazın lütfen. (Aynı soruyu bölüm sonunda da soracağım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 | GECENİN SANRISI
Mystery / Thriller*14 Kasım 2023 güncellemesi* İlerleyen bölümlerde yorumlarda birçok spoi ile karşılaşabilirsiniz. Her ne kadar uyarı geçsem, o yorumları silsem de maalesef devam edenler var. Bu nedenle özellikle kritik sahnelerde yorumlara bakmamanızı öneriyorum. G...