Karışık Bilgiler

647 58 33
                                    

Eveet. Diyecek bir şey bulamadım. Vote atıp yorum bırakırsanız sevinirim! :-)

✔️Çoğunuz biliyorsunuzdur ama dört kişiler; Ashton Irwin, Michael Clifford, Calum Hood, Luke Hemmings.

✔️Doğum tarihleri;
-Calum Hood: 25 Ocak 1996
-Ashton Irwin: 7 Temmuz 1994
-Luke Hemmings: 16 Temmuz 1996
-Michael Clifford: 20 Kasım 1995

✔️En küçük Luke, en büyük Ashton fakat genel olarak hepsi 5 yaşında çocuk gibi davranıyor:-)

✔️Hepsinin bazı lakapları var;
-Ashton---->Ash
-Michael--->Mike, Mikey, Mickey(bir röportajda Calum'un Mickey dediğini duymuştum)
-Calum--->Cal
-Luke--->Lukey, Lucas, Hemmo

✔️Üç tane albüm ve birçok *ep'leri var. Albümler 5 Seconds Of Summer, LIVESOS ve Sounds Good Feels Good. Ep'ler She Looks So Perfect, Don't Stop, Amnesia, Unplugged, Somewhere New.

✔️2012'de Sidney ve Melbourne'u içeren Twenty Twelve Tour isimli bir turları oldu.

✔️Ekim 2012'de Hot Chelle Rae'nin Whatever World Tour isimli turunda ön grup olarak çaldılar.

✔️2012-2013 yılları arasında One Direction grubunun Avrupa, Amerika, Birleşik Krallık ve Avustralya'yı içeren Take Me Home Tour adlı turunda ön grup olarak sahne aldılar.

✔️Yine 1D'nin 2014'teki Where We Are turunda ön grup olarak yer aldılar.

✔️Şu an 2015 Rock Out With Your Socks Out (ROWYSO) isimli kendi turlarındalar.

✔️İlk single olan şarkıları 'Out Of My Limit' 19 Kasım 2012 de çıktı.

✔️2014 yılında Columbia'ya bağlı olarak kendi plak etiketleri olan Hi Or Hey Records'u kurmuşlar, bu etiket altında She Looks So Perfect adında bir EP ve single yayınlamışlardır. EP, Avrupa ve Birleşik Krallık için yayınlandığı 23 Mart 2014 tarihinde Birleşik Krallık Top 40 listesinde birinci sıraya yerleşmiştir.

✔️Tarzları pop, rock ve punk karışımı.

*ep'nin ne olduğunu bilmeyenler olabilir diye açıklama gereği duydum. Çünkü başta ben de bilmiyordum. Albüm gibi fakat içinde 3-4 tane şarkı oluyor. Mesela The Only Reason She Looks So Perfect ep'sinden bir şarkı. :-)  Bir sonraki bölümde yorum atarsanız yorumlara göre dördünden biriyle ilgili bilgiler paylaşacağım. Okuduktan sonra "her türlü" kötü veya iyi eleştirilerinizi bekliyorum mesaj atabilir ya da yorum bırakabilirsiniz. Vote'lamayı unutmayın!! :-)

5SOS'la İlgili Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin