In basme,vrajitoarele poarta intotdeauna plarii negre si absurde,mantii negre si zboara pe maturi.
Insa acesta nu este un basm.Aici vom vorbi despre VRAJITOARELE ADEVARATE.
Am sa va spun cel maimportant lucru pe care trebuie sa il stiti despre VRAJITOARELE ADEVARTE.Ascultati cu mare atentie.Sa nu uitati niciodata cele ce urmeaza.
VRAJITORELE ADEVARATE se imbraca in haine obisnuite si nuse deosebesc prea mult de femeile obisnuite.Locuiesc in case obisnuite si aau SLUJBE OBISNUITE.
Si tocmai de aia sunt asa de greu de prins.
O VRAJITOARE ADEVARATA uraste copiii cu o ura care sfaraie ca fierul inrosit si care e mai arzatoare si mai fierbinte decat orice ura ti-ai pute inchipui.
O VRAJITOARE ADEVARATA isi petrece timpul uneltind cum sa scape de copiii de pe teritoriul ei.Ce mai mare placere a ei e sa-i faca sa dispara unul cate unul.Cat e ziua de lunga,lumi la asta ii sta mintea.Chiar daca e casierita la un supermarket sau scri corespondenta unui om de afaceri sau se plimb cu masina super(si nu te indoi ca ar putea face orcare din lucrurilr astea)mintea ei tot unelteste si ticlueste si toarce si mocneste si sfaraie si suiera,duduind de ganduri ucigase,insetate de sange.
,,Pe care copil",se intreaba ea cat e ziua de lunga,,pe care sa-l aleg pentru urmatoare mea zdrobire?"
O VRAJITOARE ADEVARATA simte aceasi placere cand ,,zdromaora" un copil ca si tine atunci cand infuleci o farfuri plina de casuni cu frisca.
Scopul ei e sa faca disparut un copil pe saptamana.Orce alt rezultat o face sa devina moroconoasa.,,Un copil pe saptamana insamna 52 pe an.Zgudueste-i,zdrobste-i,fa-i sa dispara"
Asta-i motoul tuturor vrajitoarelor.Cu deosebita grija se alege o victima.Apoi,vrajitoare il pandeste pe nefericit,asa cum un vanator pandeste o pasare in pdure.Paseste tiptil.Se misca neauzita.Se prefece si in copaci numai sa ii pandeasca.Se apropie tot mai mult.Si,in cele din urma,cand totul e gata...tusti!...se napusteste.Sar scantei.Scancesc flacari.Uleiul fierbinte.Guzganii chitaie ascutiti.Pielea ti se zbarceste.Si copilul dispare.
Sa fim intelesi,o vrajitoare nu-i pocneste pe copii in cap,nu le infinge pumnale in spate,si nici nu trage in ei cu pistolul.Cei care fac asa ceva sunt prinsi de politie.
O vrajitoare nu este niciodata prinsa.Nu uita ca are magie in degete si ca puterea deraceasca ii aluneca prin vene.Ea poate sa face pietrele sa sara in sus ca niste broaste,si liumbi de foc se plimba de-a lungul apei
Puterile ei magice sunt infricosatoare.
din fericire,astazi nu mai sunt in luma asa de multe VRAJITOARE ADEVARATE.Totusi mai sunt destule in cat sa n-ai pace.In Anglia probabil ca sunt cam o suta de toate.In unele tari sunt mai multe,in altele mai putine.Nu exista tara in lume fara VRAJITOARE.
Vrajitoare este intodeauna femneie.
Departe de mine gandul sa vorbesc rau despre femei.Cele mai multe sunt de treaba.Asta nu schimba insa cu nimic faptul ca toate vrajitoarele sunt femei.Nu exista vrtajitoare barbatri.
Pe de alta parte, strigoiul e in totdeauna mascul.Tot asa varcolacul.Amandoi sunt primejdiosi.Dar nici unul dintre ei nu e nici pe jumatate le fel de primejdios ca o VRAJITOARE ADEVARATA.
pentru copii,o VRAJITOARE ADEVARATA e mai primejdioasa ca toate creaturile de pe pamant.Ce o face de 2 ori mai periculoasa ca nu pare periculoasa.Si chiar cand ii cunosti toate secretele(despre care vei afla intr-o clpita),tot nu poti fii sigur daca ai in fata ocilor o vrajitoare sau o doamna draguta.Daca un tigru ar putea sa prefaca ata in cat sa semene cu un dulau care da in coada.atunci te-ai duce la el si l-ai mangaia pe cap.Iar cu asta ti-ai petcetlui sfarsitul.La fel sta treaba si cu vrajitoarele.Toate arata caniste doamne simpatice.imaginazati-o pe o femei si o alta femei.Care poate fi vrjitoare adevarata?Nu poti stii dar trebuia sa te gandesti lasta foarte bine.Penrtu cat de putine lucri stii tu despre vrajitoarele adevarate care pot fi vecinele tale.Sau poate fi doamna cu ochelaeri scaparati care a stat azi dimineata langa tine in autonuz.
Ar putea fi babuta pe care ai ajutat-o ieri sa treaca strada.
Ar putea fi chiar -si asta o sa sari ca ars-chiar simpatrica ta invtatoiatare care iti citeste chiar acum aceste randuri.Poate ca zambeste la absurditatea unei asemenea presupuneri.Nu te lasa amagit.Zambetul ei ar putea fi doar o alta viclenie.
Acuma,fireste,eu n-am zis nici macar o clipa ca invatatoarea ta e defapt o vrajitoare.Spun doar ca ar putea.E putin probabil.Dar -si aici vine marele ,,dar"-nu e impozibil.
O,macar de-ar exista o cale sa aflm cu siguranta daca o femeie e vrajitoare sau nu.Le-am putea adeuna pe toate si le-am pune intr-o masina de tocat carne.Din pacate nu exista o asemenea metoda.insa exista un numar mic de semne pe care trebuie sa le cauti,mici gesturi mai ciudate pe care le identifici la toate vrjitoarele,si pe care deca le cunosti,daca nu le pierzi niciodata din vedere,atunci s-ar potea sa reusesti sa scapi nezdromorat pana te faci mai marisor.