Küçük yaşlarından itibaren yanlız kalmaya alisiktin, ailen sen daha 5 yaşındayken trafik kazası kecirmisti ve sen de yetimhanede büyüdün 9 yaşında seni bir aile sahiplendi güzel ve sevecendi ancak 2 yıl sonra baban seni kurtarmaya çalışırken oldu ve bu da anneni kötü etkiledi içmeye başladı ve kendi bedenini satarak geçiniyordu.
Evde şiddet gördüğün yetmemiş gibi okuldada zorbalığa uğruyordun yani anlayacağın hayatın bok gibiydi ve bu sen 17 yaşına girene kadar devem etdi.
Taki, bir gün haberleri izlerken bir evin yandığını ve kimsenin kurtulamadığı yazıyordu ve bu yangını tetikleyen çakmak gibi seni uyandırdı.........
////_////
GünümüzY/n pov
Harika,harika,harika,harika belki bunla herkesten kurtula bilirim ama kaçmak daha kolay geliyor amaan neyse ne..
Okulun içindeydim bugün okula elveda diyeceğim gün herkesten çoğul gelmiştim saat 6 civarıydı hemen elimdeki benzini yere döktüm ve dışarı çıktım arka bahçede beklemeye başladım.
07:46
Herkes gelmeye başladı yavaştan bende içeri girdim ve çaktırmadan sınıfın perdesini çakmakla tutuşurdum yangın söndürüldüğü kullanamazlar cunki hepsini arka bahçeye gomduk yani sorun olmamalı ,
Herkesin dikkati döktüğün benzinin kokusuna ve tutuşmuş pencere dağılmışken aradan sıyrıldım ve eve gitdim.Kapıyı açtığımda evde erkek ayakkabı si gördü cadaloz yine eve erkek solmuş neyse zaten bugün son günleri olacak, cadoluzun kartını ve parasını alıp çantama koydum odama çıkın biraz ıvır zıvır aldıktan sonra okulda yaptığımın aynısı yaparak evden kaçtım ve issiz arasokakta sabah yürümeye başladım .
_____Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LITTLE BICH
Teen Fictionbi cocugun okuldaki herkesi oldurub sondada okulu baslarina yikipta bontenin dikkatini cekmis olmasi hakkinda bir hikaye.