Kai
Morao sam da je otpratim do kuće iako Vitorii nije bila potrebna pomoć. Samo je htela da se igra sa mnom i sa mojim brakom, da skače mojoj porodici po živcima i svaku drugu reč koju izgovori mora da bude psovka. Obaveza prema mom detetu me je terala da se odlepim sa fotelje na kojoj sam sedeo i krenem prema vratima. Kjara se blago trznula. Ares je bio zbunjunuće zainteresovan za Vitoriin mali monolog. Bjanka je dramila i teatralno se držala za grlo. Moji roditelji, kao i sva moja braća i sestre su odlično poznavali Vitoriu. U ovoj priči, iako je ona prećutala Atinu meni, odselila se na kraj sveta i urlala na sred dnevne sobe, bili su na njenoj strani iako to nisu naglas izgovorili. Zašto? Nisam imao jebenu predstavu.
Dok sam pratio Vitoriu ka njenoj kući, išla je ispred mene i njihala velikim dupetom i jebote ništa pametno nisam mogao da kažem na to. Bio sam običan muškarac i voleo sam dobru pičkicu ali mi se ona toliko zgadila svojim postupcima i izjavama da nije postojala teoretska šansa da je ponovo poželim. Vitoria je ubila sve u meni, svaku želju, svaku emociju i svaki poriv da je tretiram pošteno kao ostatak sveta. A to zvuči mnogo zajebanije nego što je zapravo bilo. Bila je mnogo glasna, zajedljiva, egocentrična i prosta. Godine u Americi i Japanu je nisu ni malo kulturno obrazovale, idalje se oblačila i ponašala kao tinejdžerka i bila je majka mog deteta. Nisam morao da budem mnogo pametan da shvatim da Vitoria želi da mi propadne brak sa Kjarom. No, nije shvatala da me je Kjara volela, oprostila mi prevaru i jedina bila odgovorna za uspeh našeg braka. Dok je ljuljala guzom ispred mene a Atinu držala na boku upijao sam tu sliku ispred sebe. Rodila je moje dete. Vitoria je bila majka mom detetu. Ponavljao sam to u svojoj glavi nekoliko puta. Tolike godine smo proveli zajedno, poznavao sam je bolje nego svoju braću i konačno je ta naša priča dobila epilog u vidu savršene Atine.
Ušao sam za njom u kuću i upalio svetla, uključio grejač za bojler i proverio prozore. To je bila moja dužnost kao oca. Kad sam to sve obavio, Atina je uveliko spavala na improvizovanom ležaju od dve spojene fotelje a Vitoria je stajala na vratima od kupatila samo u donjem vešu i to opet zelenom. Naslonjena na štok, prekrštenih nogu i sa dugom kosom prebačenom preko jednog ramena. Vitoria je bila razlog što sam odgledao svaki mogući pornić sa riđokosama ikada snimljen. Njena kosa me je fascinirala, na suncu bi se presijavala na crveno a nekad na zlatno. Bila je svilena, duga i gusta. Obožavao sam njenu kosu i tamne zelene oči da bih nekad vreme provodio samo zureći u nju i diveći se njenoj lepoti. Ali, bila je i kučka a to je nekako moralo da bude bitnije.
- Znaš šta belo, mislim da ću već koliko ovih dana reći tvojoj ženi da smo se jebali u Tokiu. Ne sviđa mi se ona ni malo, napeta je mnogo, izgleda kao da su joj orgazmi uskraćeni i uštogljena je. - a to je rekla zamišljeno dok je sasvim prikladno prstom prelazila preko ivice gaćica.
- Vitoria radi šta hoćeš, ne držim te vezanu i zapušenih usta. Vidimo se sutra. - okrenuo sam se da odem. Čovek je mogao da pogreši ali nakon toga bi to trebalo da mu bude škola da ne pogreši ponovo. A ja sam upravo bio na ivici da svesno pogrešim po drugi put. Sva moja obećanja Kjari i samom sebi su propala jer je Vitoria zavukla kažiprst ispod lastiša od gaćica i prelazila njime po šavu.
- Da li želiš to?
- Šta jebote?
- Da me vežeš i zapušiš mi usta? - provocirala me je. Prelazila je rukom između grudi a onda je pokupila kosu i prebacila je na leđa. Imala je ženstvena ramena, velike sise i široke bokove. Bila je sva slatka, sitna i delikatna ali u isto vreme i jebeno čudovište.
- Ne jebote. - naravno da sam hteo to.
- Znači ne radi te uopšte kad pređem rukom ovako preko gaćica?
- Ne.
- Ni kad ih skupim ovako i uvučem u sebe? Tako sam prokleto napaljena Kai. - odmahnula je glavom u neverici sa nekim osmehom koji je bio skoro posramljen.