4

2K 83 44
                                    

Hemen bana sarıldı.İki avcunuda yanağıma koyup yaklaştı ve kendine çekerek dudağıma yapıştı...

Tepkisiz kaldım,öylece duruyordum şok olmuştum,En sonunda dudağımdan ayrıldı.

"Naptığını sanıyosun sen ya!" dedim kolları belimi sarmıştı ve bırakmıyordu.

"Ne mi yapıyorum gösteriyim mi bidaha" demişti biraz daha yaklaşarak

"İğrençsin,senden nefret ediyorum bundan etkileniceğimi sandıysan yanılıyosun."

"Sadece öptüm ne abartıyosun"

Alayla güldüm. "Dimi canım sadece öptün,sen ne saçmalıyosun ya! Ben eşya değilim Kerem,ha doğru sen beni satın almıştın dimi ister döver ister öper istersen sike-" eliyle ağzımı kapattı.

"Sakın! Sakın onun devamını getirme çünkü böyle birşey asla yapmicam,öpmemde anlık gelişti dayanamadım."

"Tamam hadi bırak artık yeter" dediğimde of çekerek ellerini bıraktı bende hemen aşşağıya indim,ben neden aşşağıya indim ki? Neyse birşeyler yaparım.

Hemen ardından Keremde aşşağıya gelmişti.Neden ikide bir kuyruğum gibi peşimde?

"Ee napıyoruz" dedi mutfağa girerek

"Ne demek napıyoruz biz bir şey yapmicaz"

"Yapalım yapalım,hatta buldum sana evimizi gezdiriyim öğrenmiş olursun"

"İyi gezdir ama burası senin evin benim değil"

"He Masal he öyle yürü"

Evin her yerini gezmiştik baya büyüktü ama son bir oda vardı aşşağı katta şimdide oraya gidiyorduk.

"Of nası bi ev bu ya bi in bi çık yoruldum"

"Kucağıma alıyım mı?"

"Yok istemez"

"İyi kendin kaybedersin" diyip omuz silkti bende gözlerimi devirdim.

Son odaya girdik kırmızı loş bi odaydı ve büsbüyük bi televizyon sanırım burası sinema odası gibi bi yerdi ve çok güzeldi.

"Vov,baya iyiymiş burası"

"Film izleyebiliriz istersen" diye bi soru yönelmişti.

"Olur" demiştim çünkü bu odada insanın hep film izleyesi gelir.

"Tamam sen seç o zaman ben birşeyler
getiriyim"dedi kapıdan giderken bi soru sordum.

"Ne tarz açıyım"

"Nasıl istersen"dedi ve gitti.Kararsız bir insana bu soruyu sormak çok sinir bozucu,baktım baktım bulamadım en sonunda gelmesini bekledim,ve arada 5 dakika sonra geldi.

"Ee hala seçmemişsin"

"Bulamadım ya hem ben bu filmlerin çoğunu izledim"

"Tamam ben buluyorum o halde" dedi ve koltuğa oturdu.

"Komedi mi korku mu?" diye sordu biraz düşündüm.

"Tüm hepsini izlemiştim çok sıkıcı"

"O zaman +18 var" dediğinde sendeledim.

"Evet ben sana bul dedim bulmadın o halde +18 izlicez" dediğinde karşı çıkmak için yanına gittim.

"Ama-"

"Aması falan yok hadi otur" dedi çok mutluydu bense inşallah çok kötü şeyler yoktur diye düşünüyodum.

"Ee ne açıcaksın"

"365 days"dedi sırıtarak

"Hiç duymadım"

"Ben bi kere izlemiştim ama seninlede izlemek istiyorum" dedi sırıtarak sonumuz hayr olsun diyerek filmi izlemeye başladım.

Filmin başları normal ve sıkıcıydı hayır ne varki bunda,yalnız koltuk o kadar rahattıki burda bile yatabilirdim o yüzden Keremin kestiği ananasları yiyip, filmin keyfini çıkarıp yayıldım ve filme odaklandım.

Filmin ilerleyen saatlerinde bir kısma gelmiştik ve her saniye Kerem bana yaklaşıyordu.

"Aa Kerem koskoca koltukta yer bırakmadın az öteye kay"

"Sus" dedi ve bacağımdaki elimi tuttu,ısrar etmedim bırak diye çünkü yapmıyordu.Aradan 10 dakika geçtikten sonra

"İyi izle burayı" dedi sırıtarak bende filme döndüm.

Sıçış! Resmen adamla,kadın yapıyolardı ve Kereme baktığımda yerinde zor duruyordu,inşallah filmin sonrasında birşey yapmaz.

Filmi izlediğimde baya tahrik ediciydi ve şuan bende çok kötü bir durumdaydım hemde çok kötü bi durumdaydım.Niye böyle olmuştuki 25 yaşına gelmişsin çocuk yap artık,içsesime kulak verdiğimde kaşlarımı çattım ve Kereme baktım oda benim gibiydi ve şuan bacağımı sıkıyordu,en sonunda bana baktı masum bi çocuk gibi ve yaklaştı,bende cinsel arzumu tetikleyerek bi anda kucağına oturdum.

Kerem bana şaşkınlıkla bakıyordu,kahretsin! Neden böyle birşey yapmıştım ki.Ellerini belime koyup biraz daha kendine çekti ve tam erkekliğinin üzerine oturttu o anki ıslanmamla dayanamayıp küçük bir inleme koptu ağzımdan,Kerem en sonunda dayanamayıp dudağımı öptü.Öyle iştahlı öpüyordu ki karşılık vermeden duramadım ve hemen öpüşüne karşılık verdim.Alt dudağımı emiyordu en sonunda ısırdığında ağzımdan inleme koptu,ve beni kucağına alıp yukarıya yatak odasına çıkardı tabii çıkarırkende hala öpüyordu.Kapıyı ayağıyla açtığında beni yatağa bırakıp üzerime uzandı,dudağımdan ayrılıp gözlerime emin misin der gibi bakıyordu düşünmeden başımı salladım.

Hemen üstünü bir çırpıda çıkardı gözüm hemen kaslarına gitti maşşallahh.Sonrasında üstünü çıkardıktan sonra pantolonunun kemerini çözdü ve ardından boxerini çıkardı,gözüm hemen erkekliğine kaydı,koskocamandı! Sonra zevkle beni üstümü çıkardı ve üzerime uzandı,dudaklarımı iştahla öptü bende karşılık verdim.

Dudağımdan ayrılıp boynumu öpüp emmeye başladı bacaklarımı beline doladım ve kendime çektim.Boynumu emmeye devam ettiğimde zevkten deliriyordum ve dayanamıyordum daha fazla istiyordum.

"Daha fazlasını istiyorum" dedim sadece onun duyabiliceği bi sesle.

"Olur güzelim..nasıl istersen"dediğinde kadınlığımı erkekliğine sürttüm ve girişimime getirdim.

Kerem kafasını boynumdan kaldırıp birden erkekliğini kadınlığıma soktu acıyla gözümden bi damla yaş geldi,Kerem kafasını kaldırıp baktığında konuştu.

"Masal n'oldu canını mı yaktım özür dilerim devam etmeyelim istersen."

"Yok yok iyiyim,ilk seferim olduğu için böyle oldu herhalde sen devam et."

o hızını arttırırken ben sırtını çiziyordum.Yukarıya doğru çıkıp dudaklarımı öptü,emdi,ısırdı canım acısada zevk öne geçiyordu.Boynunu yüzüme yaklaştırıp boynunu emmeye başladım bi anlık ısırdığımda inledi.

Yarım saattir farklı şekilde pozisyonlar deneyip içime boşalmıştı.Hem zevk almıştım hem de çok yorulmuştum,Kerem üstümden kalkıp yatağın yanına kendini attı.

"Duş?" diye sordum.

"Sabah alırız" dedi ve üzerimize yorganı çekti,bende yorgun olduğumdan tamam diyip uyudum...

Selaaaamm,bu bölümü nasıl bi kafayla yazdım hiç bir fikrim yokk.İnşallah beğenmişsinizdirr.

Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen🫶💗

Masal+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin