"Yaver aç sesi, aaçç."
Onur maçın sesini biraz daha açtırırken evde olabildiğince hararetli anlar yaşanıyordu.
Sadi kendi kalelerine doğru giden futbolcuyla dayanamayarak ayağa kalktı. "Laan, tutun lan."Sadi elini koltukta oturan Yaver'in omzuna koyup formasından çekiştirdi. Yaver adamın kendisini sarsmasıyla karnındaki yarasının hafif sızladığını fark etti. "Ağam beni niye çekiştiriyorsun yav."
Sadi başını yan çevirip adama baktı, "Pardon Yaverim. Al sen lahmacununu ye." Önündeki sehpadan lahmacunu alıp adamın ağzına tıkadı.
"Kan olsun sana."Sadi topun gol olduğunu görünce arkasını dönüp yastığı aldı, sinirle yastığı dişleyip yere fırlattı.
"Ulan sikeyim artık böyle işi."Maçın ilerleyen dakikalarında Fenerbahçe'nin hücumuyla üç adam ayağa kalkıp omuz omuza girdiler. "Atın şunuda kazanalım be." dedi Onur.
Sadi Yaver'i göstererek başını yukarı kaldırdı.
"Şu çocuk daha iyileşmeden izliyor maçı şu çocuğun hatırına Allah'ım, nolur."Sadi Yaver'e dönünce bir eliyle telefon tuttuğunu gördü. "Napıyon lan?"
"Videoya alıyorum ağam. İlayda merak etmiş napıyoruz diye ona atacağım."
Sadi ekrana tekrar dönünce gol olduğunu görüp bir elini havaya kaldırıp tezahürat yapmaya başladı.
Yaver'in küfürlü şarkı söylediğini duyunca adamın omzuna koydu elini. "Manyak kıza atacağım diyorsun niye küfür ediyorsun?""Keserim ben onu ağam."
Yaver'in videoyu bitirmesiyle koltuğa oturup iki adama baktı Sadi. "Ben dedim size Busenaz'ım uğurlu gelecek bize diye. Nasıl kazandık ama. Canım kızım."
"Yeğenim ya daha doğmadan bizi şampiyon yapacak inşallah."
•
"Yaver video atmış." İlayda videoyu açıp kızlarla beraber izlemeye başladı. Songül kocasını görünce gülümsedi. "Ay ne güzel eğlenmişler ya."
Hazal kadına cevap verdi "Arada lazım böyle."
Hepsi videoyu izlerken sonlara doğru Yaver'in sesiyle birbirlerine baktılar."O şinanayı mı söylüyor?"
Songül İlayda'ya bakarak başını salladı. "Bir de maç bizimle değil neyin karın ağrısıysa bu.""Yaver yengen değilim koçum artık."
"Bizimkilerde de suç var susturmamışlar bile." Sultan Hazal'a döndü "Ama onlar söylemiyor sonuçta. Neyse benlik mevzu yok burada ben çayları getireyim.""O Yaver'i süründürmem gerek artık."
İlayda telefonunun çalmasıyla kızlara döndü "Arıyor, yeni fark etti kesin."
"Açma açma."
"Açmayacağım zaten. Arasın sabaha kadar."
Hazal elini kaldırıp İlayda'ya çak yaptı. "Aferin kız."
"Sadi arıyor beni." Songül ayağa kalkıp telefonu açtı. "Sadi bey."
"Sadi bey mi? Karıcığım benim kocan."
"Kocam tabi kocam. Hamile karısının tuttuğu takıma küfür eden kocam."
Sadi elini alnına vurdu. "Songül ben etmedim ki, Yaver'i susturmaya bile çalıştım."
"Ben görmedim öyle bir şey. Kapatıyorum şimdi arama beni."
"Ama Songül..." Songül telefonu kapatıp yerine oturdu.
"Asla affetmiyoruz, ayağımıza kapansalarda yüz vermiyoruz tamam mı?" Songül bunları söylerken Hazal ve İlayda'da başını sallıyordu. "Yok, ben çok sinirliyim zaten affetmeyeceğim." Hazal'da İlayda'ya katıldı. "Çocuğumun babası falan demeyeceğim bende çok sinirliyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bulduğum Şehir | Sadgül
FanficBir Sadgül hikayesidir • Tevâfuk, birbirine denk gelme, latîfâne (hoş, zarif) bir şekilde uyum içinde olma anlamına gelmektedir. Tesadüf ise; raslantı demektir. Onların hikayesinde tesadüfe yer yoktu her şey uyum içinde denk gelmeyle başladı. #Sad...