****

263 39 8
                                    

"bilmiyorum jeongin, o kadar uzak ki bana şu sıralar. kızmıyorum ama çok özlüyorum." deyip soğuk kahvesinden büyük bir yudum aldı, sırtını sandalyesine yaslayıp dışarıya baktı.

"yani, ne diyebilirim bilmiyorum. her sene oluyor bu dönem önceden bu kadar dert etmiyordun, şimdi neden böyle oldu ki?"

"bilmiyorum sanırım günden güne daha çok bağlanıyorum ona."

"muhtemelen, umarım çabucak işlerini halledip birlikte güzel bir tatile çıkarsınız."

"çıkmayalım hiç sorun değil sadece ona günlerce sarılıp uyuyayım."

jeongin gülümseyip arkadaşının koluna dokunup okşadı.

"yaparsınız, çok takma. hadi kalk felix'in yanına gidelim."

"o gelse, iki kişi oraya gitmek çok yorucu geldi gözüme."

"söyleyelim bir."

ikili felix'i aradığında felix uzun aramanın sonunda telefonu açıp etrafındakilere sus işareti yaptı.

"efendim seungmin."

"felix, benim eve gelsene jeongin'le oturuyoruz."

"tamam, yarım saate gelirim."

"tamam görüşürüz."

felix telefonu kapatıp derince nefes aldı, masaya sırtını yaslayıp ikiliye döndü.

"bunu saklamak benim için o kadar zor olacak ki, niye soylediniz ki ya?"

"fikir aldım sadece, unut gitsin olur mu? saçmalayıp batırma bir şeyleri."

"chan seni döverim, neyi batırdım sanki? çok zor oluyor saklamam ve yalan söylemem ama batırmam. pislik herif sizi ayırayım da gör."

"sus, hadi git sevgilimi bekletme."

"sen benim sevgilimi köpek gibi çalıştırırken iyi." deyip masadan çekilip sevgilisine ilerledi ve elini omuzlarında gezdirdi.

"konu ne zaman bana dönecek diye bekliyordum ki çok uzun sürmedi."

"ya changbin, söylesene şuna yeter artık çalışmayın."

"az kaldı güzelim, onu başımdan atayım tüm ayım senin olacak."

"söz mü?"

"söz birtanem."

"tamam o zaman, gidiyorum. chan seni de anneme arayıp söyleyeceğim, abim sevgilime işkence ediyor diye. görüşürüz." deyip hızlıca sevgilisine öpücük verdi ve odadan çıktı. hızlıca asansöre binip otoparka indi. arabasını bulup bindi ve telefondan annesini bulup aradı.

"anne nasılsın?"

"iyiyim birtanem sen nasılsın?"

"iyiyim. anne şey diyecektim, şu abimi arayıp biraz azarlar mısın?"

"nedenmiş o?"

"anne yine geçen yıl yaptığı şeyi yaptı, tüm işleri iki haftada bitirmeye çalışıyor ve ne changbin'i salıyor ne de seungmin'le ilgileniyor."

"anladım, bir arayıp konuşayım tabii açıksa telefonu."

"açık açık, seungmin'le konuşuyor. resmen sanal ilişkiye döndü ilişkileri şu saçma sapan iş takıntısı yüzünden."

"tamam sıkma canını, ararım ben onu. öptüm görüşürüz."

"öptüm annecim."

felix diğerlerinin yanına geçerken chan işine tam odaklanmıştı ki telefonu çaldı. ekrana baktığında annesinin aradığını görüp ofladı, başına geleceği çok iyi biliyordu. açmamayı düşündü fakat açmazsa her şeyin daha da çığrından çıkacağını bildiğinden telefonu eline alıp açtı.

las vegas | chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin