Fogyasszátok a következő részt is élvezettel.
(hibákért előre is elnézést kérek)Már jó néhány hónap eltelt mióta barátnőivel találkozott a plázában. Lehetne úgy is fogalmazni, hogy volt barátnőivel. A legutóbbi alkalommal olyat hallott amit sosem hitt volna. A legjobb barátnői csúnyán kibeszélték őt. Azóta nem keresi még interneten sem a társaságukat. Nem mintha ez lett volna a legemlékezetesebb arról a napról. Még ma is szégyenkezve gondol vissza arra amit a szülei által felfogadott tanár művelt vele ott a mosdóban és otthon a magán órán. Ő nem ilyen, de valahogy Dani megjelenése, aurája, illata egy másik elme állapotba kapcsolja őt.
Fontos hetek jönnek a számára. Hamarosan előre hozott felvételit ír az általa istenített egyetemre. Ha a pontszámai a legjobb 50-ben végeznek akkor, ha az érettségi után is megfelelőek a jegyei akkor ő bizony bekerül az egyetemre. Természetesen semmire nem hagy időt magának a tanuláson kívül. Sem szórakozás, sem barátok, bár abból egyre kevesebb, de ha ők nem értik meg, hogy számára fontos ez az iskola, lehet jobb is ha nincs egy sem. Mindenből jelesre vizsgázik, kivéve. Régebben gondja volt a matekkal, ki is derült hogy enyhe diszkalkuliában szenved, de nem ez veti őt vissza mostanában. Ahogy egyenleteket lát a táblán, könyvben vagy füzetében, egyből a fogadott tanárára tud csak gondolni. A legkínosabb pillanat egy tanórán történt vele ahol az egyik ceruzájának végét szopogatta és a tanár többszöri szólítására ébredt fel csak a képzelgéseiből.
Ennek véget kell vetni.
Tanulni, tanulni, tanulni.
Ezt kell szem előtt tartani. Ha ez sikerül az egész élete sínre kerülhet és olyan életet élhet amilyet ő szeretne.
Egyre közeledik az elő felvételi dátuma. Borongós késő őszi napok ezek. Kint folyton esik az eső, de a vízcseppek kopogása megnyugtatja az elméjét. Nem vágyik a szabadba. Hideg van és a szél is fúj. Tökéletes idő a tanuláshoz. A teljes koncentráció ami számára kell.
Kivéve, ha drága kis öcsinek a karácsonyi ajándékát Krisztinának kell megvennie. Ezt a feladatot kapta szüleitől. Ők mostanában elfoglaltak, sok a túlóra így az ünnepek közeledtével és ha az egész család otthon akar lenni karácsonykor, sajnos az előtte lévő heteket, hónapot kell meghúzni jobban. Ezért is akar Krisztina jó iskolába kerülni és jó állást szerezni. Ő nem fogja, nem akarja a szabadidejét így feláldozni. De jelenleg nem ő diktál, nincs teljes önálló élete, így sajnos a kérésnek eleget kell tennie. Hiába fúj a szél, hiába esik az eső.
Az ajándék lelőhelye már ismerős. A pláza. Igen, ez az a pláza. Muszáj idejönnie, az elvégezendő feladat érzett lustasága erősebb annál mint hogy a város másik végébe menjen el a másik játékboltba az ajándékért.
A bevásárlóközpont dugig emberekkel. Az ismerős 1001-szer hallott karácsonyi slágerek szinte suttogásként hallatszódik a nyüzsgő ember tömeg közepette. Túl sok az ember. Miért nem inkább otthon vannak az emberek? Valószínűleg ugyan azért amiért ő sem lehet egyedül otthon. Nagy sóhajtások közepette elindul, átcsúszik az emberekből álló sorfalon ami előtte van. Hirtelen furcsa érzés ragadja meg őt. Valaki figyeli. Hátra néz de nem lát senkit. Ez így nem pontos, pontosan mindenkit lát. Túl sok az ember, de egyik sem az ő tekintetét nézi. Lehet csak a tömegben lévő levegő hiány okozza neki a furcsa érzést. Nagy nehezen belép a boltba ami fel lett neki írva. Az üzletben már kellemesebb a helyzet bár legnagyobb bánatára ez sem üres.
Odalép a pulthoz majd üdvözlés után rögtön a tárgyra tér.
- Jó napot. Farkas Zoltán névre le lett foglalva egy GameStation Box V.-
- Szép jó napot. Máris megnézem.-
A fiatal srác az előtte lévő laptopot nyomogatja, miközben Krisztina ismét érzi az előző furcsa érzést. Hideg fut végig a hátán. Hátra néz, de nem lát senkit. Visszafordul a pulthoz, de a srác még mindig nagyon gépel. Ám a lány vakfoltjából kilép egy alak.
- Szia Kriszti, te itt?- Bár a lány kabátban van érzi, hogy annak ujja alatt feláll a szőr a karján. Balra tekint és az ismerős hanghoz egy ismerős arc is társul. Nem lehet mindenhol ott!
- Jó napot Dani. - köszön vissza lányos zavarában Kriszti.
- Ez elég vegyesen sikerült, nyugodtan tegezhetsz, hisz ismerjük már egymást. -hajol közel Dani a lányhoz.- Igen közelről.
A lánynak nem kell tükör, hogy meg tudja mondani most pirult el teljesen.
- Megtaláltam a rendelést. Sajnos csak holnap érkezik meg a GameStation Box V.
- Nem is tudtam, hogy ilyen nagy játékos vagy. Kezdem érteni miért kellettem én neked anno. - Szúrt oda viccesen Dani a lánynak.
- Nem lehet egy másik üzletbe kérni a csomagot?- Érdeklődött suttogva az eladónál Kriszti.
- Sajnálom, de a csomag a rendelés leadásnál ide lett kirendelve, de biztosíthatom arról, hogy holnap már délben átvehető a csomag.
Kriszti nem akart már másnap idejönni. Dani is itt lehet, főleg úgy, hogy már tud is erről az ex tanár. Illedelmesen megköszönt mindent a lány majd a bolt kijáratához igyekezett, vissza a vonuló zombi tömegbe.
Amint kiért a kijáraton egy hatalmas levegőt vett. Bár a belvárosban járt az eső miatt mégsem volt szinte senki itt. Mindenki föld alatt az aluljárókban kereste a száraz közlekedő folyosókat az eső elől. Kriszti a járda szélére sétál majd nagy levegő vétel után egy hangos kiáltással eresztette ki a gőzt. Az a pár taxis kapta fel csak a fejét aki az állomásban leste a lehetséges kuncsaftokat. A taxisok és Dani.
Dani?
- Erőteljes hangod van kicsi lány.- fogta be fülét a férfi. Krisztina a meglepődöttségében félrenyelte a nyálát és köhögő rohamba tőrt ki. Követett? Persze hogy követte, a legutóbb a női mosdó sem állította meg a férfit.
- Ne kövess! Miért jön utánam állandóan?- kérdezi a lány zaklatottan.
- Megláttam a tanítványomat a tömegben szenvedni, gondoltam kisegítem. - Válaszolja vidáman mégis nyugodt hanglejtéssel a férfi.
- Ez már zaklatás. Már nem vagyok a tanítványa!- háborodik fel a lány. A férfi határozott mozdulattal lép a lányhoz és ragadja meg a kezét. Erőteljesen magához öleli és egy félfordulatot tesz vele.
- Maga meg mit csi...- A mondatot sincs ideje befejezni máris hatalmas víz függöny emelkedik föléjük. Egy kocsi veri fel a friss esővizet az úttestről egyenesen rájuk. Pontosabban Dani hátára, ugyanis ezzel a mozdulattal védte meg a lányt az utca mocskától.
A szoros ölelésben újra érzi a férfi ismerős, édes és csábító illatát. Egy pillanat alatt fut át a lány agyán mind az amit tett vele, mind az amitől ő hol csendesen hol hangosan kéjelgett. A lány az édes illatok és ábrándozások között tölt egy kevés időt. Egyedül a férfi hangja töri meg az álmodozást.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Matek tanár
RomanceEgy magántanár segít neked de te nehezen fogod fel az anyagot. Lehet más módszer kéne? (Ha találkoztál itt ezzel nem véletlen , azt is én töltöttem fel csak elfelejtettem a felhasználó fiókomat :D )