12. Bölüm-Dès Vu

3.8K 130 305
                                    

Evet yine ben! Yine sınır dolmadı birtanelerim... Yine de atayım dedim. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Keyifli okumalar.

Oy sınırı:10
Yorum sınırı:400

Dès Vu: İçinde bulunduğunuz anın bir anıya dönüşeceğinin farkında olmak.

Nikahın ardından bekarlığa veda için ayırtılan kafeye geçtik. Salaş bir yerdi. Bahçesi bayağı süslenmişti. Saat henüz erkendi. Sıla'nın haftalar önce yaptırdığı tişörtlerden birini ve gamboça attığım kot pantolonu üstüme geçirdim. Kız kıza yapacağımız etkinliğe Suphi ve Uraz sayesinde (!) beyler de maydanoz olmuştu. Bahçedeki salıncağa geçip oturdum. Herkes bir şeyle uğraşıyordu. Oğuz gelip yanıma oturdu.

-Dalmışsın.

-Öyle olmuş.

-Bakışları bakışlarını bulmayacak. En azından şimdilik. Ben senelerdir bakıyorum.

-Biz nerede hata yaptık?

-Bilmiyorum. Kelin ilacı olsa hesabı. Konuşmak istersen dinlerim. Çok deşersen ben de susmam.

-Sağ ol Oğuz.

-Sen de.

Tartışan Suphi ve Uraz'a baktım. Normalde olsa ayıracak olan Emre nikahtaki olaydan dolayı Uraz'a arka çıkıyordu. Fatih ise köşede Selin ile konuşuyordu. Olaya el attım.

-Neyi paylaşamıyorsunuz acaba?

-(Suphi) Oyun oynayacağız. Senin bu salak arkadaşın istemiyor.

-Ne oyunu?

-(Suphi) Başta savcı ve Sıla olmak üzere kim birbirini ne kadar tanıyor.

-(Uraz) Yağmur! Sustur şunu!

-(Suphi) Asıl sen sus yürüyen ego.

-Ikinizi de anakoluna kaydettireceğim. Susun! Bugün kavga yasak!

-(Gül) Oynasak ne olur?

-(Nisa) Ben uygulamadan isim eşleyeyim. Ismini söylemediğim olursa söylesin.

Nisa eşleri seçerken dondurma alıp yemeğe başladım.

-(Nisa) Bitti. Selim ve Sıla'yı dahil etmedim. Sıla sana verdiğim kağıda soruların cevaplarını yaz. Ikiniz de geçin ortaya.

Sıla cevapları yazıp uzattı. Tutku soruları sormaya Nisa da kontrol etmeye başladı.

-(Tutku) Sıla'nın en sevdiği tatlı?

-(Selim) Magnolia.

-(Tutku) Görmek istediği şehirlerden biri?

-(Selim) Orvieto

-(Nisa) Doğru.

-(Suphi) Ora neresi lan?

...

-(Tutku) Ve son soru! En sevdiği Disney karakteri ne?

-(Selim) Muhtemelen Elsa. Bir ihtimal Olaf da olabilir.

-(Uraz) Enişte gözlerim yaşardı. 11 senedir arkadaşız bir en sevdiği yemek sarma onu biliyorum bir de TUS'ta beyin cerrahisi istediğini. Iyi ki vermişiz sana.

Uraz Selim'e methiyeler dizerken diğer eşleşme oyuna başladı. Fatih ve Emre denk gelmişti. Uraz bunu öğrenince Emre'nin uygulamayı hacklediğine dair iddialar atmaya başladı.

-(Tutku) Seri gideyim. Tuttuğu takım?

-(Fatih) Soru mu bu? Damarını kessem sarı lacivert kan akacak.

NEFER (Askeri Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin