Uras'ın Anlatımından
İlk başta Oğuz'un bağırışlarına aldırmayıp tekrar Buğlem'in dudaklarına doğru eğilsem de tabiki Oğuz yine mükemmel (!) bir zamanlama sonucu yanımıza gelip yemeklerin çok az olduğunu söyleyip Buğlem'i elinden tutmuş ve 'Lütfen bana yemek yap çakma sarışınım' demeyi ihmal etmemişti.Tabiki kafasına vurmamla elini Buğlem'in elinden çekip patavatsızlık yapmıştı.Güya Buğlem'i kıskanıyormuşum da,ben Buğlem'i seviyormuşum da falan filan işte.Buğlem benim Oğuz'un dediği şeylere tepki vermeme fırsat vermeden 'O ve beni sevmek mi ?' diyip boşver dercesine elini havada sallamış ve hızlı adımlarla koltuklara yönelmişti.Oğuz ise bir iki saniye Buğlem'in sardığı elimi yavaşça kenara itip yere doğru bakınmaya başlamıştı.Başta beni düşündüğü için elime baktığını sanarken birkaç saniye sonra bar tezgahının altındaki cipslere baktığını farkedince gözlerimi devirmiştim o ise buna hiç aldırış etmemiş ve kucaklayabildiği kadar cipsi kucaklayıp Buğlem'in yanına koşturmuştu.Hadi ama insan bir iyi misin,eline ne oldu falan der pezevenk.Kısa bir süre sakinleşmeyi beklemiş ve ardından barmenlere burayı toplamalarını söyleyip Buğlemlerin yanına gitmiştim.Ve bu olayların üstünden tamı tamına 2 saat 12 dakika geçmesine rağmen Buğlem ve Oğuz benimle konuşma girişimine hiç girmemiş ve kendi aralarında bir şeyler söyleyip gülüşmekle meşgullerdi.
"Yaa Oğuz bunu cidden yaptın mı ?" Buğlem kahkaha atarak konuşmaya devam etti. "Tanrım ! Resmen komedisin Scooby'm benim."
Gözlerimi devirip elimdeki telefona geri döndüm.Ama Buğlem telefonla ilgilenmemi istemezcesine o harika ve aklımı başımdan alan kahkahalarından birini attı ve aklımı başımdan almayı başardı telefonu hızlıca cebime atıp hararetli bir şekilde bir şeyler anlatan Buğlem'e çevirdim bakışlarımı.Oğuzla bu kadar mutluyken Oğuz'u kıskanmamak elimde olan bir şey değildi.Ben tanıştığımız süre zarfı içinde Buğlem'i hiç güldürememiş ya da onunla bu kadar yakın olmamıştım.Biliyordum Buğlem benim için diğer kızlardan farklıydı.Ama ona karşı herhangi bir duygusal bağ hissetmiyordum ya da hoşlanıyordum ama bu aklımı başımdan alacak,beni aptal bir aşık yapacak bir bağımlılık şeklinde değildi.Buğlem'in kafasını döndürmesiyle gözlerimiz birleşti ve ben onu izlediğimi anlamaması için bakışlarımı hızla başka yöne çevirdim.
"Beni mi izliyordun Baybars ?" Siktir.
Bakışlarımı tekrar Buğlem'e çevirdiğimde tek kaşını havaya kaldırmış sorgularcasına bana baktığını gördüm.
"Bir bayanı dikizlemek hiç hoş bir davranış değildir." Double siktir.
"Egonu okşayamayacağım için üzgünüm çünkü seni izlemiyorum Buğlem." Coolluğunu bozma aferin Uras böyle devam.
Buğlem tam ağzını açıp bir şey söylecekken gelen "Uras." sesiyle ikimizde pardon hatta üçümüzde -Yemek yediği için sesi çıkmayan Oğuz da buna dahil- bakışlarımızı arkama doğru çevirdik.Sarışın bir kız üzerindeki mini elbiseyi çekiştirerek yanıma geliyordu.Ben daha ne olduğunu anlamadan sarışın kız üzerime eğilmiş ve dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırmıştı.Harika (!)
"Seni özledim Uras sen de beni özledin mi ?" Kendini hızla yanıma -hatta neredeyse kucağıma- atınca gözlerim birkaç saniye Buğlem'e kaydı.Hayalkırıklığı ve sinir barındıran dolmuş gözleriyle bana bakıyordu.Yanımda ki kıza döndüm. "Pardon çıkaramadım ?" Tek kaşımı havaya kaldırıp kızın cevap vermesini bekledim.Masanın üzerine eğilip içkimi aldı ve sorma gereği duymadan kafasına dikti.Sinir krizi geçirmemek ya da kabalaşmamak için derin nefesler aldım.Bir mafya olabilirim ama hiçbir zaman hiçbir bayana öküz gibi davranacağımı düşünmüyorum.Buğlem dışında.Çünkü o öküzlüğü hakediyor,bazen.Kız dudaklarını yalayıp bana doğru döndü. "Çıkarmada çok iyi olduğunu ikimizde biliyoruz oysa ki."
Dediği şey karşısında hızlıca Buğlem'e baktığımda yerinde rahatsızca kıpırdandığını ve Oğuz'un da Buğlem'in kulağına bir şeyler fısıldadığını görmüştüm.
"Yenisi misin ?"
Kızın dediğini anlamazken koltukta Buğlem'e doğru dönüp soruyu tekrarlaması bu soruyu bana değil ona sorduğunu gösteriyordu.
"Yenisi misin ?"
Buğlem koltukta sırtını iyice dikleştirip saçından kaçan bir tutamı arkasına doğru attı.
"Yenisi demiyoruz biz ona canım.Ee malum evlilik teklifi etti.Yenisi değilde sonu olduğum kesin peki ya sen eskisi misin ?"
Evlilik mi ? Teklif mi ? Evlilik teklifi mi ? Ben Uras,Uras Baybars bir kıza evlilik teklifi edeceğim.Tamam hadi etmem demiyorum da daha erken değil mi lan ? Kız üzgün gözlerle bana bakınca ağlamamak için dudaklarını ısırıp Buğlem'e döndü. "Tebrikler,umarım boynuzu yemezsin." Buğlem zafer kazanmış edasıyla konuşmaya devam etti."Sen bizi merak etme canım ama şimdi özel bir işimiz var.Malum düğün hazırlıklarını konuşuyoruz da."
Kız anladım dercesine başını salladı ve koltukta ki çantasını alıp ayağa kalktı.Hızlı birkaç adım attıktan sonra geri geldi ve harika bir tokatı suratımın ortasına yapıştırdı."Pezevenk."
Arkadaşlar bölüm kısa sadece part tamamlansın diye yazdım.Hikayeye devam etmemi söyleyen kişileri kırmak istemiyorum.Onlar için bir kaç bölüm daha devam edeceğim.Ama bölümler geç gelecek çünkü bayağı uzun olacaklar.Lütfen hayalet okuyucu olmayın,voteleyin ve yorum yapın.İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAYLA OYUN #Wattys2015
Teen Fiction"Bu işi başaramayacaksan hiç bulaşma.Bu iş aptal sarışınlıklarını kaldıramaz." "O gerçek bir sarışın bile değil." diye mırıldandı genç adam alayla. "Gerçek bir sarışın istiyorsan benden ayrılman gerekiyor." dedi genç kız sinirle. Otoriter ses odayı...