בראשית כל הימים,נוצרו כוחות אפלים ושטניים שכל תכליתם ומטרתם הייתה הרס והשמדה. כוחות אלו יצרו אישה ששמה לילית. לילית הייתה דמויית אדם אך היה בה שוני משאר בני האדם, שיניה ואוזניה היו מחודדות כתער. ואופייה- נקמני והרסני. לילית הייתה בודדה בעולם הגדול והשומם והשתוקקה לשבט משלה, שבט אכזר הצמא ותאב לכוח ושליטה . בעזרת הכוחות העל- אנושיים יצירה שבט. שבטה אשר הביא להרס וחורבן ברחבי העולם.
למרות ההנאה הסדיסטית, היא אינה הרגישה מסופקת. היא לא הרגישה שהשביעה את רצונה ותאוותיה עד תום. היא השתוקקה למשהו שונה, שלא רצתה מעולם. היא רצתה אהבה. היא רצתה להרגיש נאהבת. לילית התאהבה באחד מגברי השבט והתחתנה איתו והקימה זרע משלה אשר מכונה בשפתינו- ערפדים.
כוחות האופל מאסו בה עם קבלת החלטה זו והחליטו ליצור זן חדש, שנקרא 'בני אדם'. הפעם היצירה הייתה לא מוצלחת במיוחד. בן האדם הראשון הוציא מעצמו משהו אחר- משהו שלא תיאר בכלל את כוחות האופל, כוחות הטוב והחמלה. וכך נוצרו הוא ועוד כמה בני אדם, ונקראו נשים וגברים.
בני האדם היו טובים וטהורים ואם זאת תמימים. הם ניסו למרוד בערפדים ובכוחות האופל עצמם (כמה פעמים) אך נכשלו, בכל פעם מחדש. והם חיו בסבל אין סופי עד עצם היום הזה. טוב, אולי לא 'עד עצם היום הזה', רק עד שהשבט של לילית נכחד.
נוסף לכך, בני האדם היו מאוד הפכפכים. הם היו מקור אפל וטהור יחד.
לאחר מותה של לילית, השבט היה ללא היכולת להתרבות, היות והיא הייתה הבת היחידה שם, וזה מה שהביא לסוף השבט שלה.בשנת 1650, במאה ה-17,לאחר היווצרותם של הערפדים, גדלו שני ילדים אנושיים, בני 8. לאחד קראו אולדין ולשני ג'ורג'.
אולדין היה ילד מעט חיוור בעל שיער שחור כלילה ועיניים סגולות עמוקות, היה ילד גאון שאהבת נפשו הייתה כימיה, אולדין ערך ניסויים בבעלי חיים וניסה למצוא תרופות למחלות שונות ופתרונות לבעיות רבות אשר שיגעו את עולם המדע. לאולדין היה משהו שלא היה לאדם מעולם- כוח אל-טבעי, שיגעה אותו העובדה שלא הצליח לחקור אותה. כוח היה דומה לאישיותו- היכולת לדעת דברים (שלפעמים אינם חשובים) ממקומות אקראיים.לעומת חברו ג'ורג'- ילד רגיל ויפייפיה בעל שיער חום,עייני דבש וחיוך ממיס, על לחייו היו מונחים בחן נמשים אשר שיוו לו מראה חמוד ותמים, ג'ורג' היה ילד תמים ושוחר שלום.
למרות השוני ביניהם שניהם אהבו מאוד פנטזיה, סיפורי אגדות על אלפים וחדי קרן. מי היה מאמין שמה שחיבר בניהם היה דווקא דבר שמדגיש את השוני בניהם.
יום אחד עלה רעיון בראשו של אולדין שידע שישמח את חברו הטוב ג'ורג'. אולדין מיהר לגשת אל מכונת הכתיבה בכדי לכתוב לידידו מכתב ולספר לו על הרעיון שצץ במוחו. במכתב נכתב: "ג'ורג' היקר, אינך מאמין איזה רעיון צץ במוחי! אוכל להכין שיקוי כדי להפוך בן אנוש לאלף!". התבוא לבייתי ביום חמישי בשקיעה וננסה להוציא את התוכנית לפועל?. וג'ורג' ברוב טיפשותו ענה לו בחיוב.
כשהגיע ג'ורג' לביתו של אולדין, הישקה אולדין את חברו תחילה בשיקוי הרדמה כיוון שתהליך הפיכה מאדם לאלף כרוך בכאבים מייסרים. לאחר מכן השקה אותו בשיקוי שרקח ולאט לאט האוזניים של ג'ורג' התחדדו, הדבר העלה חיוך על פניו של אולדין הקטן- הניסוי צלח. ג'ורג' הפך לאלף, ממש כמו בסיפורי האגדות שאהב כל כך. אוזניו היו מחודדות ודרך חשיבתו הייתה שונה משל בני אנוש. מלבד זאת- ג'ורג' כבר התאים מלכתכילה לאופי האלפים, הוא היה תמים ושוחר שלום בדיוק כמותם.
באותו הערב לא חזר ג'ורג' לביתו, הוא נשאר אצל אולדין ואולדין דאג לכל צרכיו. עבר שבוע ואף אחד לא ידע על מה שארע בביתו של אולדין. אך בעיה חדשה צצה. ג'ורג' סבל מהיותו שונה מבני האדם. למרות שהיה עדיין בקרב בני אדם וכיסה את אוזניו. לא יכל להתכחש להרגשתו. הוא סבל מבפנים.
"מצטער אולדין" אמר ג'ורג' "אינני יכול לשאת זאת עוד" ג'ורג' נאנח, "אני רוצה להקים משפחה משלי!" בכה." התוכל להביא לי אלפית?" ."בסדר, אחשוב על רעיון, הכל בשביל חברי הטוב" חייך אולדין והשניים התחבקו.
"יש לי!" קרא, "אמא!, תמיד רציתי אחות קטנה, נוכל לאמץ אחת?" זה היה מאוד פתאומי, חשבה אימו של אולדין אך התעשתה במהירות וענתה "בטח, מחר על הבוקר נלך אל בית היתומים הקרוב כדי לאמץ לך אחות חדשה. "מעולה! אבל בבקשה לכי לבד" אמר אולדין, לא באמת מעוניין באחות, "הביאי אותה הכי מהר שתוכלי". האם הסכימה אך תהתה בליבה לפשר התנהגותו המוזרה של אולדין ותהתה מה הוא מתכנן. בתור אם חד הורית לא היה לה הרבה זמן לדבר עם בנה ולרוב- לא הצליחה להבין אותו.לאחר מספר שבועות הגיעה 'אחותו' החדשה של אולדין לביתם, ילדה יפיפיה עם שיער אדמוני ובעיניה מבט תמים, שמה היה כריסטינה. אולדין ערך לה סיור בביתו. כשהגיע לחדרו, הכניס אותה, טרק את הדלת ובמהירות הזריק לה את שיקוי ההרדמה ושיקוי ההפיכה לאלף וכריסטינה התעלפה. כשהתעוררה ג'ורג' ישב ליד מיטתה ודיבר איתה, הוא הראה לה את אוזניו והיא הבינה שהיא כמוהו, הוא גרם לה להבין שאף בן אנוש אינו יכול להבין אותה ולכן בסופו של דבר- היא הציעה לו להתארס וכשהגיעו לפרקם התחתנו וילדו ילדים בעלי אוזניים מחודדות ואופי תמים למדי. כך הוקמה משפחת האלפים הראשונה ושבט האלפים כולו.
YOU ARE READING
שתיים על הכוונת
Aventuraלפני שנים רבות, כשהעולם עוד היה תוהו ובוהו, כוחות האופל יצרו את לילית אשר מדמה נוצרו הערפדים המרושעים. לאחר זמן מה, כשנמאס לכוחות האפלים ממנה, יצרו גם את בני האדם שיצאו עם חוש צדק חזק יותר ממה שהכוחות ציפו... יום אחד אולדין בן האנוש, ערך ניסוי על ח...