3

164 5 6
                                    

Multi ozan

Sınafa çıktık.sınıfta karşımda duran kişiyle şok oldum.OZAN!!bunun burda ne işi vardı?

-senin burda ne işin var ozan?!!

"Seni görmeye geldim bitanem."

Dedi ve sarıldı.WTF?!!şok olmuştum.o kadar kavgadan sonra gelmişmiydi.biraz uzaklaştım ve

-onca yolu beni görmeye mi geldin?

Ha bu arada ozan benim sevgilim olur.o da istanbuldaydı ama sonra ailesi nedeniyle amerikaya taşınmışlardı.gitmeden önce tartışmıştık(aslında biz hep tartışırdık)ve o bir ay sonra geri amerikadan buraya gelmişti.'beni görmeye!'

"Evet bitanem.gitmeden önce tartışmıştık benim içim rahat etmemişti.ben de annemlerle konuşup buraya geldim.senin için!"

Dedi.ben ayrıldık sanarken bu geri gelip kafamı karıştırıyordu.zaten ilerlemeyen bi ilişkiydi.bunu ona söylemeliyim.ama doğru zamanda.yada şimdi tam zamanıydı.şu an herkes(ekin,kaan,gökçe ve bir iki kişi daha) bize meraklı bakışlarla bakıyordu.bu bakışlar arasında bi anda sinirle bakan gözlerle karşılaştım.kaan?neden öyle bakıyordu?sanki kendini çok zor tutuyor,bıraksan bi anda ozanın üzerine atlıyacak gibi duruyordu.

-ozan benim senle konuşmam lazım.

"Konuşalım bebeğim."

-bak bu ilişki daha fazla devam etmiyo.biz sürekli kavga ediyoruz ve ben bundan çok sıkıldım.böyle devam edemicem.artık bitmeli.yürümüyo bu ilişki.

Dememe rağmen güldü ve

"Herhalde yürüyemez kumsal.canlı mı bu yürüsün.yok koşuyo."

-ozan ben çok ciddiyim.bitsin artık.

Dedim sinirle.evet yaptığı espiri komik ama şu an komik gelmiyo.hızla arkamı döndüm gidiyordum ki kolumdan tutup hızla kendine çevirdi.

"Sen ciddi misin?"

Dedi anlamsızca bakarak.

-evet ciddiyim dedim ya.

Diye bağardım.kolumu sıkmaya başladı.

"Ben bitti demeden bitmez.anladın mı bitemez!!.."

Dediğinde çok sinirlenmiştim ama kolumu çok sıkmaya başlamıştı.

-Ozan bırak beni.yeter.canımı acıtıyosun.bırak kolumu.

Dedim kolumu kurtarmaya çalışarak.kaan araya girdi ve

"bırak diyo kız duymuyomusun?"

dedi sertçe.ozan

"sen karışma.hem sen kimsin lan."

dediğinde bi anda ozan yüzüne bi yumruk yedi ve yere yığıldı.bağardım.şu an kaan la çok kötü kavga ediyolar.ağız burun daldılar resmen birbirlerine.ama onlar deniz değil ki nasıl dalıyolar.tamam tamam ben kendime vurucam bu espiri için siz durun,ama şu anın ciddiyeti daha fazla üzgünüm.sonra biz o işi hallederiz.

-ya duruuuunn.

Diye bağırıyodum ve ayırmaya çalışıyodum ama etki etmiyodu.sonra arkadan bi çocuk atlayarak geldi ve.

"Açılın ben aralarını düzeltmeye geldiiimm.."

"Sen de kimsin?"dedi bi kız.

"Ben onların arasıyım!!"

dediğinde espirisine gülmeden edemedim.kız hala anlamsızca bakıyodu.ne?bu bildiğimiz aras işte.bir dakika ARAS??!!

-aras?senin ne işin var burda.

KARM'AŞIK'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin