15. Bölüm

439 14 4
                                    

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥Emircan İğrek:Kor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Emircan İğrek:Kor

†††

Gözümü kırpmadan ekrana bakıyordum. Kendime gelip nunarayı aradım. Telefon çaldı, çaldı ve tekrar çaldı. Açan yok. Tekrar arayacakken Tuna mutfağa girdi hemen telefonu kapatıp ona baktım.

"Ben düşündüm de pizza söylesek daha güzel olur" Dediğindd gülümseye çalıştım.

"Tamam nasıl istersen"

Tuna yanıma yaklaştı, bir adım daha atsa kafam göğsüne çarpacaktı. Yüzüne baktığımda bana bakıyordu hafif gülümsedi ve yaklaştı. Biraz daha yaklaştı gözlerim hafiften kapanırken beni öpepeceğini düşünüyordum ki geri çekildi. Gözlerimi açtığımda telefonumu almıştı "ben mantarlı söylüyorum sen neli yersin? " Gözlerini telefonumdan kaldırıp bana baktı "sana diyorum" Dediğinde kendime geldim ve ona baktım.

"Mantarlı sevmem ben karışık olsun" Gözlerini benden alıp telefona tekrar baktı.

"Tamam siparişler gelir birazdan" Telefonu bana uzattığında elinden telefonu alıp salona geçtim. Arkamdan Tuna geldi ve televizyonu açtı, izlediğimiz diziyi tekrar izlemeye başladı. Ben o geldiğinde bir umut bana sarılmasını beklerken o benden uzak duruyordu. Gözlerimi bir an televizyondan ayırıp Tuna'ya baktım bana bakıyordu. Gözlerim gözlerine değdiğinde gülümsemişti.

Hafifçe gülümsedim, kapının zili çaldığında hemen ayağa kalkıp kapıya yöneldim. Gelen siparişleri alıp kapıyı kapattım, salona geçtiğimde Tuna uzandığı yerden doprulmuş beni bekliyordu. Pizzaları koltuğa bıraktığımda Tuna pizzasını sol tarafına bırakıp açtı.

"Saçında bir şey var" Dediğinde hemen ellerim saçıma gitti "hani nerede? "

"Gel ben alim" Dediğinde yakınlaştım, elleri belimi dolayıp beni tek hamlede kucağına oturtmuştu.

"Napıyorsun bırak beni" Dediğimde dudağını ısırdı ve güldü "ah yavrum, bundan sonra pizzamı böyle yemek istiyorum" Kucağından kalkmaya çalışsam da bir türlü becerememiştim. En sonunda pes ettim ve solunda duran pizzadan elime alıp Tuna'ya uzattım.

Gülümsedi ve pizzayı eline alıp yemeye başladı. Bende kendi pizzamı yanıma alıp yemeye çalıştım. Ama bu Tuna'nın kucağındayken pek kolay değildi.

Kaç gündür belkide doğru düzgün uyumamıştım. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.

Bir harektlilik hissettiğimde gözlerimi yavaşça açtım Tuna beni kucaklamış yürüyordu.

"Gözlerini kapat odamıza götürüyorum seni" Dediğinde gözlerim tekrardan kapandı.

Vücuduma yatağın soğukluğu değdiğinde ürpermiştim. Yorgan üzerine örtüldüğünde yavaş yavaş ısınmaya başladım. Yakınımda Tuna'nın kokusunu hissetiğimde yaklaştım ve kollarımla sarabildiğim kadar sardım onu. Hareket etmiyordu, nefes de almıyordu yoksa. Gözlerimi açıp Tuna'ya baktığımda gözleri açıktı.

Sıcak ŞarapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin