Desteklerinizi Esirgemeyi Unutmayın ☘️MultiMedya: Mabel Matiz - Bir Hadise Var
Sizleri Kara Sevda adlı kitabıma da davet etmek isterim.
Keyifli Okumalar Dilerim...
****
"Su?" Su,uzaktan kulağına ilişen gözlerle kıpırdanırken aynı kadının sesi bir kez daha ilişti kulaklarına."Su? Uyan hadi.Sana kahvaltı hazırladım kızım."
Su,gözlerini tamamen açtığında başında ki şiddetli ağrı ile elini alnına attı.Yatakta sağ tarafa dönmüş uyur pozisyondaydı.Sırt üstü döndü.
"Ateşini zor düşürdüm.Kahvaltını yap da ağrı kesici ateş düşürücü ilacını iç."
"Başım." Alnını ovaladı."Çatlıyor sanki."
"Bu ilaçlar sana iyi gelecek kızım."
Su,kendini toparlayarak zar zor oturur pozisyona geldi.Ayaklarını
yataktan aşağıya sarkıttı."Makbule teyze,senin ne işin var burada? İzinde olmalıydın."
"Sen sabah bana hasta olduğuna dair mesaj atınca bende iznimi boşverip gelip sana bakayım dedim."
"Mesaj mı?" Su,gözlerini kapattı.Başını yana yatırıp boynunu kütleteceği sırada tüm yaşananlar bir anda geldi aklına.Başından aşağıya kaynar sular dökülmesine neden olan çarpıcı gerçekler yüzüne vurulurken anında doldu gözleri.
"Gömdü beni." Sesi o kadar kısıktı ki,kendi sesini kendi kulakları bile duymamıştı.
"Bir şey mi dedin kızım? Anlayamadım."
Başını yaşlı kadına çevirdi.Gözlerinden birer birer yaşlar süzüldü yanaklarına.Dudakları büzülüp titremeye başladığında çok büyük bir duygusal boşluk yaşadığını gören yaşlı kadın,"Kızım,ne oldu?" Diyerek oturduğu koltuktan kalkmış,Su'yun yanına ulaşmıştı.Kızı gibi gördüğü Su'yun hemen yanına oturduğunda yüzünü nasırlı ellerinin arasına aldı.
"Ne oldu böyle birden bire kızım? Seni bir anda ne üzdü bu kadar?"
Bakışlarını kaçırdı Su.Nasıl anlatabilirdi ki yaşadıklarını? Karşısında ki yaşlı kadına Ateş'in ona yaptıklarını anlatsa inanır mıydı ki ona,yoksa deli muamelesi felan mı yapardı?
Yaşlı kadının nasırlı parmakları gözyaşlarını sildi yanaklarından.
"Anlat kızım ne oldu? Yoksa bir yerin mi ağrıyor,ondan mıdır bu ağlamanın sebebi?"
"Makbule Teyze ben..." Tam o anda ortamda yankılanan mesaj sesi sözlerinin yarıda kesilmesine sebep oldu.
"Hadi bak telefonuna." Yaşlı kadın,elini Su'yun yüzünden çekti.Biraz geriye doğru yaslandı.Su,ellerini gözlerine bastırdı.Derin derin nefesler aldı.Ucu kızarmış burnunu çekti.Hafifçe öne doğru uzanarak masanın üzerinden telefonu aldı.Mesajın Ateş'ten geldiğine adı kadar emindi.Nitekim öyle de oldu.Ekran kilidini açıp mesaj kutucuğuna girdiğinde onun mesaj ile karşılaştı.Sulu gözlerini satırlarda gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | Tamamlandı
General Fiction"Bırak beni bırak!" Kadın,ellerini adamın iri parmaklarından kurtarmaya çalıştı.Adam ise onun bileklerini kavramış,bükerek belinde bir araya getirmişti.Tek eliyle kadına yetiyordu gücü.Su,belinde birleştirilen ellerini kurtarmaya bir kez daha denedi...