HEBOH MEDIA.
___________
HEBOH! KESUKSESAN YANG TERBESAR PADA TAHUN 2023 DIMENANGI OLEH WOO.CORP. SETELAH BEBERAPA TAHUN MENGALAMI KESUKARAN DENGAN EKONOMI YANG SEDIKIT MERISAUKAN, KINI PEMEGANG TERBESAR DI PERUSAHAAN TERSEBUT MAMPU MEMBUKTIKAN BAHAWA BELIAU BOLEH BERJAYA! USAHA TANGGA KEJAYAAN.
Berikut adalah pernyataan oleh sesebuah media yang telah dimuat naik di media sosial, beberapa hari ini berita itu telah menghangat dan menarik tumpuan netizen di negara mahupun di luar.
Banyak reaksi para netizen atas pencapaian perusahaan tersebut, perusahaan yang pernah mengalami kemerosotan begitu teruk pada tahun yang lalu kini , secara mengejut melonjak naik.
Begitu bangganya karyawan yang bekerja di perusahaan itu, mereka sangat berpuas hati atas usaha mereka yang pernah ditempuh masa sulit dan bangkit bersama sama. Berterima kasih sangat banyak dengan pemegang terbesar WOO. CORP ini.
Beliau yang banyak berkorban sehingga mendapat kesuksesan sebesar ini, ada cerita yang tersirat dibalik berjayanya kejayaan ini.
Bangunan yang dulunya hanya seluas padang sekolah, kini menjadi bangunan yang terbesar di kota Seoul ini. Benar kata orang, kehidupan itu seperti roda berputar.
Melihat ekonomi semakin melonjak, banyak orang luar yang melamar untuk bekerja di perusahaan ini. Tambahan pula, gaji sara diri sangat berbaloi dan tinggi bagi menyara sebuah keluarga.
_________________
CEO WOO. CORP dengan baik hatinya membuka hari lamaran bekerja pada hari ini. Bukan hanya warga Seoul sahaja yang berbaris panjang dengan mengendong fail masing-masing, malah dari kota lain juga datang ke sini bahkan dari negara luar juga ikut menyertai tawaran kerja ini.
Seramai 1000 warga ingin melamar bekerja, tetapi malangnya perusahaan ini hanya mencari 150 pekerja sahaja. Cuma bisa mengandalkan keberuntungan sahaja.
CEO ini sangat di megah oleh karyawan disini , dengan paras yang manis, senyuman yang bisa memabukkan dengan mata yang cantik bak serigala. Pemuda ini bisa melebihi kemanisan seorang wanita. Ramai yang sudah terjatuh hati dengan pemuda manis ini, tetapi si manis dengan sopannya menolak karena dia sudah menutup hatinya.
Setelah berlangsung dengan lama temu duga untuk melamar pekerjaan dan kini sudah berakhir beberapa minit yang lalu, seorang wanita berparas rupa yang menawan masuk ke kantor orang berkuasa di WOO. CORP. Itu adalah sekretaris CEO PARK. Jang Wooyoung
Dibukanya dengan perlahan pintu kaca itu dan masuk dengan sopan tanpa kebenaran yang empunya. Wanita itu melihat majikannya yang sedang menaip benda persegi itu dan terlihat sangat sibuk sekali.
Sebelum dia berbicara, dengan terlebih dahulu dia menunduk hormat ke arah yang lebih tua. Tetapi pemuda manis itu tidak perasan sekali pun atas keberadaan sekretarisnya. Dia begitu fokus.
Wanita menawan itu berdehem sedikit untuk menegur majikannya supaya sadar akan keberadaannya. Pemuda manis dengan berkaca mata baca mengalihkan atensinya ke sosok yang berdehem itu lalu mengangkat alis sebelahnya bingung.
"Ada apa?" Suara yang terdengar beralun dan merdu itu menanya dengan nada yang bingung.
Wanita itu menunduk sedikit sebelum berkata.
"Tuan Muda Park, kita ada seorang lagi yang belum di interview" setelah beberapa minit temu duga itu sudah berakhir . Tetapi nampaknya ada seorang yang tercicir.
Pemuda itu mengeluh lega, ingatkan itu adalah hal yang serius. Kemudian dia menatap wanita itu sambil tersenyum manis.
"Katakan kepadanya, interview sudah berakhir dan jika dia mahu, besok bisa kesini semula"
KAMU SEDANG MEMBACA
GET BACK [HAJEONGWOO]
RandomHAJEONGWOO BOOK!! ~ Seperti kaset yang diputar memutarkan kisahnya, begitu juga dengan kisah dua manusia ini~ ~Memori yang sudah lama terpadam, kini muncul semula dalam ingatan~ HAJEONGWOO BXB MPREG MATURE WARN!