"Mhghhtm" zoro sivas'taki köyünde tatil yapıyordu ve mutfaktan gelen tangırdılar dolayısıyla uyandı."Zoro da kalktı herhalde" .Zoro şaşkındı evinde sadece anneannesi olmalıydı bu erkek sesi de kimindi??
Birisinin annesine yavşıyor olma ihtimali onu korkuttu ve yatağından zıpladığı gibi 4 kılıç tekniğiyle mutfağa büründü.
mutfaktaki o erkek sesi sanjiye aitti "tatil bitti zoro görev bizi bekler,,size de çok sağolun hacer hanım harika bir kahvaltıydı." zoro sinirlendi kahvaltı etmek istiyordu "kes la kahvaltı edeceğim andaval" sanji onaylayıp sigara içmeye çıktı.zoro kahvaltısını bitirince sanjinin yanına gitti ve sanjinin sıcaktan bayılmış olduğunu gördü .Tek yapılması gereken şey suni teneffüstü .zoro başka çaresinin olmamasını kabul etmek istemiyordu sanjinin ezikliği aşırı sinirine dokunmuştu.sanjinin sarı filtreli sigarası edasıyla tütünlü dudaklarına yapıştı. İğrenmeyi bekliyordu ama kendini durduramadı. sanji gözlerini açtığında zoronun ağırlığını üzerinde hissetti ve ellerini boynuna doladı fakat zoro amk ibnesi dermiş gibi bir bakışla geri çekildi. ve sanji " aslında hiç bayılmamıştım yapman gereken bir açıklama var zoro" deyince zoro sarsıldı ve sanjiyi duvara dayadı.
"sen sivas sokaklarında benimle böyle konuşamazsın,seni sike sike yayık ayranına çeviririm"
sanji o kadar azmıştı ki erkekliği kabardı yani yuh sanji bile bu kadar büyük olduğunu bilmiyordu derken sivasli bir çingene "FAGG0T" diye bağırdı ve zoro onu 6 parçaya böldü.sanji azdıkça azıyordu kendini öldürecekti.
zoro sanjiye vurgulu bir r ile "yürrü " dedi sek erkek amk
sanji de baskın olmaya çalışıyordu ama zoroya karşı güçsüzdü. zoro ona bu görev olayını sordu
sanji " sandıklardan en önemli olan çalınmış kim olduğunu ya da nerede olduğunu bilmiyoruz"
zoro"buluruz luffye haber ver"
"veremem,görev sadece ikimşz için. bir gizli operasyon"
"hay ananı avradunu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zosan slowburn yaoi türkçe
Short Storywattpad yaoi yazmamı istediği için yazıyorum yoksa zoro benim kocam türk au