Herkes çok mutluydu ve bizde tabi ki... Gülgün anneler bizi tebrik ettikten sonra eve geldik.
Seyran="Ayy aşkım çok mutluyum ya.
Ferit=" BENDE AŞKIM BENDEEEE. "
Seyran=" Tamam aşkım sakin ol aşağıdakiler duyacak. "dedim gülerek.
Ferit=" Duysunlar ya duysunlar BEN BABA OLUYORUMMM. "
Seyran=" Sen dünyanın en ama en güzel babası olucaksın buna eminim, seni çok seviyorum. "
Ferit=" Sende dünyanın en güzel annesi olucaksın, bende seni çok seviyorum herşeyim. "yanağını öperek göğsüne yattım.
Ferit=" Seyran, sence kız mı olucak erkek mi, tabi sağlığı çok daha önemli ama cinsiyetini çok merak ediyorum. "
Seyran=" Sevgilim, küçüklüğümde abim olması çok isterdim, erkek olsa güzel olurdu ama tabiki de kız da olsa güzel, çok güzel kıyafetler alıp giydirdim ona... " derken duygulanıp ağlamaya başladım.
Ferit=" Seyran, ne oldu sevgilim neden ağlıyosun? "
Seyran="Ferit ben çok korkuyorum ya güzel bi anne olamazsan..."
Ferit="Sevgilim öyle düşünme sakın sen çok güzel bir anne olucaksın korkma hem biz çok güzel anne baba olucaz üzülme sevgilim."
Seyran="Seni çok Seviyorum,iyi ki hayatıma girdin..."
Ferit="Bende Seni çok ama çok seviyorum, sende iyi ki girdin hayatıma sevgilim, hadi şimdi uyuyalım çok yoruldun."
Seyran="Tamam Sevgilim." dedim göğsüne iyice sarılarak. "
Uyandığım an midemde çok büyük bir bulantı hissettim,yavaşça Feritin göğsünden ayrılarak lavaboya koştum... Ferit öğürme seslerimi duyduğu için kapıdan bağırıyordu.
Ferit=" SEYRAN, SEVGİLİM İYİ MİSİN? CEVAP VER BİŞEY Mİ OLDU? "lavabodan çıktım.
Seyran=" İyiyim sevgilim bir şeyim yok, doğal bunlar hamilelikte olur böyle şeyler, hemen telaşlanma. "
Ferit=" Bir an öğürme seslerin gelince telaşlandım. "hafif güldüm.
Seyran=" Telaşlanma sevgilim, ben ablamları arıyim bu güzel haberi onlarda duysun, Sevgilim akşam babamlara gidelim mi hem görmüşde oluruz. "
Ferit=" Olur sevgilim sen ara ben yemekte dedeme söylerim. "
Seyran=" Tamam Sevgilim. "dedim ve ablamı aradım.
Seyran=" Aloo günaydın abla. "
Suna=" Günaydın ablam. "
Seyran=" Ee ne yapıyosunuz abla. "
Suna=" Hiç ablacım yemek yiyxez birazdan öyle işte, asıl siz ne yapıyosunu çok özledim. "
Seyran=" Bende çok özledim abla bugün müsaitseniz akşam size gelicez,hem çok güzel bir haberimiz var size."
Suna=" Aa çok güzel bir haber akşam gelin hem şuan sürprizi çok merak ettim. "
Seyran=" Abla ben şimdi kapatıyorum akşam görüşürüz öptüm. "
Suna="Bende öptüm ablacım görüşürüz." telefonu kapattıktan sonra üstümüzü giyinip aşağıya indik.
Seyran="Günaydın herkese."
Gülgün="Günaydın güzel kızım." herkes günaydın dedikten sonra Halis ağa geldi ve yemeğe geçtik.
Halis ="Seyran kızım nasılsın?"
Seyran="İyiyim efendim siz?"
Halis="İyiyim kızım, her ne ihtiyacın varsa bize söyle tamam mı"
Seyran="Tamam efendim." dedim gülümseyerek.
Ferit="Dede biz bu akşam Kazım babalara gitmek istiyoruz gidebilir miyiz."
Halis="Ferit o nasıl soru tabiki gidebilirsiniz."
Ferit="Tamam dede teşekkürler." kahvaltımızı yedik ve odaya geçtik.
AKŞAM
akşam olmuştu babamlara gidicektik, rahat bir kıyafet giyip babamlara gittik.Esme="Hoşgeldiniz."
Seyran="Hoş bulduk annem." dedim ve Feritle anneme sarıldık.
Suna="Ablacım çok özledim Hoşgeldiniz."
Seyran="Bende ablam hoş bulduk."
Ferit ="Hoş bulduk baldız." dedi gülerek ve içeriye geçtik.
Kazım="Ooo damadım ve kızım gelmiş." dedi sarılarak ve masaya geçtik.
Seyran="Bizim size bişey söylememiz gerek." dedim Ferit bakarak.
Kazım="Ne oldu Seyran bişey mi oldu he damat."
Ferit="Yok Kazım baba kötü bişey değil çok ama çok güzel birşey."
Kazım="E diyin haydi."
S-F="BİZİM BİR ÇOCUĞUMUZ OLUCAKK." dedik bağırarak.
Kazım="Neyy hoy maşAllah, duydun mu hala Bi torun gelici."
Hattuç="Duydum duydum, Hayırlı olsun sağlıkla gelsin."
Seyran="Amin hala."
Suna="Ya ben şimdi teyze mi olucam yaaa Ablacım bu çok güzel bir haber."
Esme="Çok sevindim kızım sağlıkla gelsin."
Seyran="Amin annecim." yemeklerinizi yedikten sonra çay içip sohbet ettikten sonra çok geç olduğu için eve gittik...
Canlarım çok ama çok özür dilerim, bölüm gelicek diyordum ama hep aksilik çıkıyordu ama bugün attım umarım beğenirsiniz, yeni bölümler için takip edip, bol bol yorum ve oy atmayı unutmayın sizleri seviyorum, bide cinsiyet konusunda size sürprizim varrr, isteklerinizi yazın yorumlara, yeni bölümlerde görüşmek üzereeeee❤️✨😘