3.Evlenme Teklifi.

338 19 7
                                    

TUANA'DAN
Nasıl oldu bilmiyorum ama onu var gücümle ittim.

TUANA: Napıyorsun sen be?!! Bana bak ben senin o bildiğin kızlara benzemem ha bunu bil ve ona göre davran yoksa-

Birden kolumu tutup sıktı

ÇAĞAN: Yoksa nee Doktor?!
TUANA: Kötü olur!! Ayrıca da şu kolumu sıkmayı bırak artık!
ÇAĞAN: Yalnız iyi cesaretli çıktın doktor, cesaretli insanları severim. Ama kimse cesaretini benim karşımda kullanamaz bunu da böyle bil haa!!
TUANA: Aklımda tutarım, ama uygular mıyım ? Orasını bilemem! 😉
Bunu dedikten sonra dışarıya çıktım ailesine haber vermek için, arkamdan da o adam geldi.

TUANA:İsmail Bey'in yakınları?

Yanıma bir kadın ve kız geldi, arkalarında da bir adam vardı, kadın ve kız ağlıyordu.

MELİKE: K-kızım, e-eşim İsmail nasıl durumu?

Elimi tuttu bende elini tuttum.

TUANA: Merak etmeyin eşinizin durumu iyi normal odaya alıcaz birazdan, bizzat ben ilgilenicem eşinizle merak etmeyin siz.

Aslında böyle dememin sebebi vardı mecburdum yani, göz ucuyla yanımda ki adama baktım bana bakıyordu.

(Hayır anlamadım neden bakarsın ki? Ben bir doktorum sende hastanenin sahibinin oğlusun etkilendi mi naptı ? Benim gibi kızdan da kim etkilenmez ki azizim? )

LEYA: Peki babamı görebilir miyiz doktor hanım?

TUANA: Tabi ki görebilirsiniz, zaten kendisini özel odaya aldık. Hastanenin sahibi İsmail Bey'miş oğlunuzdan öğrendim.

Ben öyle deyince kadın bir adama birde bana baktı.

MELİKE: Çok teşekkür ederim kızım sağol.

ÇAĞAN: Ne duruyorsunuz hadi görecekseniz görün babamı ondan sonra eve gideceksiniz!

LEYA: A-ama abi-

ÇAĞAN: Dediklerim algılanmadı galiba Leya?!!

Leya sinirlenmişti belliydi, ama korkudan sesini çıkaramıyordu. Birşey demeden arkasını dönüp gitti.

TUANA: Ee müsaadenizle benim halletmem gereken dosya imzalama işi var hemen geliyorum.

Tam giderken o adam yine kolumu tutup sıktı.

(Hayır anlamıyorum kolumu sıkınca ne oluyor?! Acıyor vicdansız acıyor!)

TUANA: Napıyorsun sen yaa?! Bıraksana kolumu?!

ÇAĞAN: Ben sana ne dedim Doktor?! Senin işin artık bizimle, babamla ilgileneceksin onu bir an bile yalnız bırakmayacaksın demedim mi?!

Melike hanım adamın kolunu tuttu.

MELİKE: Çağan bırak kızın kolunu!

Melike hanım öyle deyince Çağan direk ona baktı ve kolunu sertçe çekti.

TUANA: Adın Çağan demek! Bana bak bir daha kolumu sıkarsan kötü olur! İmza atmam gerekiyor prosedür böyle olduğu için, ama sen ne anlarsın!

ÇAĞAN:İmzayı sonra halledersin şimdi yürüü!!

Öylece kolumdan çekip beni babasının yattığı odaya götürdü kendisi de yanıma geldi.

Siyah Ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin