Sakin bir bölümle geldim. Kafanızda soru işareti kalmasın diye alta ufak bir açıklama yapıcam sorunuz olursa yorumlara yazabilirsiniz.Hepinize iyi okumalar.
Ölüm karanlıkta kalmak kadar kötüdür. Benim yaralı ruhum hiç aydınlığa çıkmadı. Ben babam öldüğünde de öldüm kardeşim öldüğünde de. İntihar bir kurtuluş mu yoksa ihtilal miydi? Benim için kurtuluştu..
Tekrarlayan acılar ve acısı dinmeyen yaralar.
"Siz ne dediğinizin farkında mısınız?"anlam veremiyodum.
"Kamelya aptal bir gerizekalı gibi senin intiharlarını izleyemem. Seni de kaybedemem ablacım nolur yapma."dedi ablam.
"Abla ben orda ölürüm. Abla ne hastanesi olduğunu bile bilmiyorum. Nolur susun, yapmayın, yapamazsınız."
"Üzgünüm Kamelya ablan haklı. Kamelya,hayal görüyorsun. Olmamış senaryolar yazıyorsun. Uyuşturucuyu hala ve hala bırakmıyosun. Gözlerimin önünde eriyosun." Abime hüzünle baktım. Abime hayal kırıklığıyla baktım. Bunun iyi olacağını düşünmesine inanmak istemedim. Bir plana ihtiyacım vardı beni oraya eninde sonunda kapatıcaklardı,kahretsindi.
"Siktirin gidin!"gürlemeyi seçtim."Çıkın,kalkın,gidin daha bileklerim iyileşmemiş lan benim,siz ne dediğinizin farkında mısınız,gidin çıkın bırakın beni."ablam üstüme doğru gelip önümde diz çökücekti ki abim onu durdurdu. "Yekta kalk gidiyoruz. Kamelya hazırlan. Bu akşam seni hastaneye götürücem." Siktir.
"Ben 22 yaşında kendi kararlarını verebilecek yaştayım ve beni burdan götüremezsiniz."abim hiç bişey söylemeden kapıyı çarpıp çıktı. Bekledim. Düşündüm. Sonuç yoktu. Deren bana niye üzgünüm demişti. Onunla konuşmam lazımdı. Hastaneye gidemezdim. Orda beni öldürürlerdi. Kafamı toparlamam da lazımdı ama, kafam allak bullaktı. Telefonumu elime aldım ve sosyal medyada gezinmeye başladım. Tam tahmin ettiğim gibi o gece bardaki görüntülerim vardı her yerde ve altındaki tam düşündüğüm gibi çoğu yalan olan başlıklar.
Ünlü iş adamı Korhan Şahin'in kızı Kamelya Şahin yine oldukça lüks bir barda görüntülendi.
Kamelya Şahin güzel elbisesi ve her zamanki güzelliğiyle barlarda.
Kamelya Şahin piyasaya akın etmeye mi başladı?
Kamelya Şahin doktorluğu bırakıp barmenliğe mi başladı?
Şahinlerin büyük kızı Yekta Şahin'in Korhan Şahin'in şirketi için yaptığı güzel projeler varken Kamelya Şahin her zamanki gibi gezip içmekten başka vasfı yok.
Bu gibi birçok haber ve saçma yorumları okurken son başlık gözüme takıldı.
Kamelya Şahin sevgilisiyle tartışırken kameralarımıza bu tatlı kareyi sundu.ve fotoğrafta dün beni evime bırakmayı teklif eden adam vardı. Yüzü görünmeyen bu adamı motorla çarptığım o ite benzetmem normal değildi. Hastaneye gidip ablam ve abime iyileşmiş gibi yapıp doktorluğu bitirmem lazımdı. Bu adamı bulmak için saygın biri gibi görünmem şarttı.
Ben düşüncelerimi sıralarken kapım çaldı ve odaya abim girdi. "Abicim hadi kalk seni götürüyoruz."gidicektim.
"Ben istediğim zaman beni almaya gelicek misiniz?"yalandı gelmeselerde kaçardım ben.
"Tabiki."kafamı salladım ve abime hiç bişey söylemeden banyoya gittim. Duştan çıkıp üzerime gri eşofman ve gri tişört giyip alt kata indim. Deren ve Meriç abla dışında herkes burdaydı. Ablamın sevgilisi Kartal abi bile burdaydı. Acaba abimler niye eve Deren ve Meriç ablayla gelmişlerdi. Tam ben bunu sorucakken ablam konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme adım adım
RandomBu kurgu (kan,vahşet,intihar,cinayet) içermektedir etkilenicek olan kimsenin okuması önerilemez‼️ "Noluyo burda?" Karşımdaki arkadaşımın cansız bedenine baktım. "Sen zeki kızsın anlarsın"Karşımdaki kadına boş gözlerle baktım. İlaç mı beynimi uyuştur...