"Tu si",kažem kada se Zayn napokon pojavi.
"Imao sam neki posao",kaže kratko,i nasmeje se preko volje."Hoćemo?"
"Mogla sam odavno da odem,Zayn",kažem mu,te otresem otresem svoju torbicu i krenem prema izlazu škole.
"Sigurno želiš dobru ocenu i da ne radiš sama",uzvrati Zayn,dok je potrčao za mnom.
"Nema sranja,Šerlok",kažem i preokrenem očima."Moji uslovi su rešeni.Koji su tvoji?
"Ja ću se odmaram kod tebe i da posmatram kako radiš,kažem šta trebaš da popraviš i onda je sve u redu",kaže nasmejano dok ga ja ljutito pogledam.On podigne ruke u odbranu smejući se."To je bila šala,Mandy,nije to razlog da mi šalješ ubilačke poglede."
"Wow,baš sam dobila zabavnog tipa,toliko zabavnog da bih želela da ga zadavim",kažem,sada već,iznervirana na šta se Zayn još više nasmejao."Sad ću te udarim,samo da ti nestane taj glup osmeh.Ovo je zaista nepodnošljivo."
"Voliš me,draga,i to oboje znamo",kaže umišljeno.
On je tako dosadan,glup i...prelep.
Precrtaćemo ovo poslednje,samo da se zna.
Stajali smo ispred moje kuće,manje ili više;Zayn je stao kod ograde,dok ja nastavljam da idem putem do vrata.
"Dolaziš?",uzviknem i okrenem se.
Zayn'ov pogled je bio neverovatan,onda je potresao glavom te ubrzo prođe pored mene i uđe u kuću.
Koja je ovo reakcija bila?!