Herkese Merhaba🤍
29.07.2023 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
---------------------Miran: "Ana kızın iyi Arslanların konağındadır." Deyip elini öptüğünde, bende gidip öptüm annesinin elini.
Herkesle tanışıp Ayşe beni odaya götürdü dinlenmem için.
Yatakta uyuya kalmıştım. Gözlerimi araladığımda Şahmaranların evindeydim, yataktan kalkıp aynaya baktım. Göz altım morarmış, gözlerim ağlamaktan kızarmış. Akşam olmuştu bile, odaya Miran girdiğinde bir kaç adım geriledim.
Miran: "Yemek hazır hadi gel." Bügün ailemle kahvaltı ediyordum ama şimdi bilmediğim kişilerle yemek mi yiyecektim.
Rana: " Aç değilim, istemiyorum yemek yemeye." Miran yanıma yaklaşıp elimi tuttu.
Miran: "Yemek istemiyorsan yeme ama yanımda masamda oturacaksın." Sinirli şekilde Mirana bakıp elimi elinden kurtardım. Sofraya oturduğumuzda herkesin odak noktası yine ben olmuştum. Miran tabağımı alıp birkaç köfte ve salata koyduğunda sessizce yememi söyledi.
Yemeğimle oynarken,adamlardan biri gelip Arslanlar ve bir kaç ağa geldiğini söylediğinde. Ayağa kalktım gülümseyerek, Miran bileğimden tuttuğunda beni odaya sürüklemeye başladı.
Rana: "Babam geldi, bırak odada durmiycam. Babamın yanına gideceğim. BIRAK BENİ" Diye bağırdığımda.
Miran: "Sakın bu odadan çıkmiycaksın, çıkarsan çok kötü şeyler olur ceza veririm" deyip odadan çıkıp, odaya Ayşe geldi.
Rana: "Ayşe lütfen bırak gideyim"
Ayşe: "Ya Rana lütfen beni zor duruma sokma. Miran ağa kedin diliyle çıkarmamamı istedi."
Rana: "Babam alır dimi beni?"
Ayşe: "Zorlamı nikahı kıydı Miran ağa?" Hiçbirşey söylemeden başımı eğdim.
Uzun süredir odada bekliyordum, artık çok sıkılmıştım. Ayşeye baktığımda telefonla ilgileniyordu. Sanırım kaçabilirdim, ayağa kalkıp koşmaya başladığımda. Ayşenin sesi duyulmuştu. Salona girdiğimde herkes Başını bana cevirilmişti. Borayı gördüğümde gülümsememe engel olamadım. Babam yanıma koştuğunda sıkıca sarılmıştık.
Mehmet: "Güzel kızım özür dilerim daha erken gelemedim. Bu it sana bişey yaptı mı? İyi misin?" İt dediğinde Mirana baktım, çenem titremişti.
Rana: "Baba kurbanın olayım kurtar beni. Kurtaramazsan ben ölürüm."
Miran: "Rana sana demedim mi odadan çıkma?"
Bora: "Sen kim oluyorsun şerefsiz Suya odadan çıkma diye biliyorsun?"
Miran: "Kocasıyım Allah katıdan haftaya da resmi nikahlı olucam." Boraya baktığımda ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Çok özledim sarılamıyordum, gözlerine bile bakamıyorum utancımdan. Ben artık onun masum, temiz sevdiceği değildim, bügün kirlenmiştim.
Ağa: "Mehmet ağa elimizden bişey gelmez, Miran ağa kısası kısas yapmıştır. Senin oğlun biliyordu böyle olacağını ölmediğini göre berdel olmuştur."
Mehmet: "Tamam o zaman oğlumu alın ama kızımı vermem! Benim tek kızım var gözümden bile sakındığım onu vermem. Benim kızım daha 18 yaşında, hayalleri, prensipleri var. Bu töre için benim ve diğer kız çocuklarını kıymayın. Oğlumdan vazgeçerim ama kızım olmaz." Babama baktığında gözlerimle teşekkür ediyordum, iyi ki babam sen olmuşsun dedim içimden
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍