20.Kapitola

58 5 0
                                    


Dojeli jsme k našemu hotelu a zajeli do podzemních garáží, abychom mohli vystoupit v klidu a bez obtěžování fotografy a davy fanynek. Vylezli jsme z autobusu a postupně vyjeli výtahem do hlavní haly hotelu. Na recepci jsme vyzvedli klíče a poté se rozešli každý na svůj pokoj s tím, že se zde sejdeme zhruba za dvě hodiny, abychom šli na večeři.


S Harrym jsme šli ruku v ruce na náš pokoj. Harry mi otevřel dveře, a já vešla do luxusního apartmá. Už z malé chodbičky bylo vidět do nádherné obývací části, které dominovala černá pohovka. V obývacím pokoji, se nacházely ještě dvoje dveře. Jedny jsem otevřela a za nimi byla skrytá prostorná ložnice, laděná do hněda. Bylo to opravdu nádherné. Poté jsem vešla do druhých dveří, za kterými se skrývala koupelna. Ta byla moderně zařízená. Rohová vana. Pane bože, miluju rohové vany! Někdy v ní dokonce i ráda usnu a Harry mě pak musí budit. Vrátila jsem se zpět k Harrymu, který zůstal stát v ''obýváku'' opřený o kraj gauče. ,,Harry, je vše v pořádku?'' zeptala jsem se ho, ,,Jistě, jenom jsem trošku unavený, asi si půjdu lehnout.'' pousmál se a odešel do ložnice. Já jsem vzala kufry a dotáhla je do pokoje, ve kterém byl i Harry. Můj kufr jsem položila na zem a začala vybalovat. Vššechno oblečení jsem dala do skříně a boty jsem si odnesla do chodbičky. Přeci jenom tu budeme minimálně čtrnáct dní, tak toho mám malinko více, než obvykle.To samé jsem udělala i s Harryho kufrem. Potom jsem si lehla vedle Harryho. Myslela jsem si, že spal, ale mýlila jsem se. Celou dobu byl vzůru. ,,Děkuju El.'' políbil mě na čelo. ,,Nemáš za co děkovat Hazz, to byla samozřejmost.'' usmála jsem se a položila hlavu na jeho svalnaté rameno. ,,El, přemýšlel jsem o nás.'' začal najednou. ,,Docela se teď bojím, co z tebe vypdane zlato.'' posadila jsem se a zahleděla se do jeho dokonale zelených očí. On se pouze uchcechtl. ,,Elisebeth Marie Colensová,'' začal, jako kdyby mě chtěl žádat o ruku, ale neklečel, tak se mi trošku ulevilo. Ne, že bych si ho nechtěla vzít, to ne. Ale rozhodně ne teď. Je na to ještě dost brzo. ,,nechceš se ke mě nastěhovat?'' usmál se. ,,Harry, no, já... Já nevím.'' rozmýšlela jsem se. Nehctěla jsem nechat Jasmin samotnou v našem bytě. Ale na druhou stranu jsem chtěla být víc s Harrym. ,,Dobře, tak ti dám čas na rozmyšlenou, jo? Řekneš mi to až půjdeme na večeři.'' opět se usmál a pohladil mě po stehně. Já se jen zvedla z postele, abych šla zavolat Jasmin a promluvit si s ní o to, co si myslí. ,,Kam jdeš?'' zeptal se mě. ,,Jdu si jenom zavolat. Za chvilku jsem zpátky.'' poslala jsem mu vzdušnou pusu a zavřela dveře. Ze stolku v obýváku jsem vzala svůj iPhone a vytočila Jasminino číslo. Chvilku jsem čekala, než se ozval její hlas.


,,Ahoj Jas.'' usmála jsem se, i když to neslyšela.

,,Ahoj El, co se děje?'''zněla trochu vystrašeně.

,,No, nevadilo by ti, kdyby jsi byla v bytě sama?'' bože, Elisabeth, takhle jsi to říct neměla.

,,Jak dlouho? A proč?''

,,No, Harry my nabídl, abych se k němu nastěhovala.''

,,Aha. No, jistě, že by mi to nevydilo. Ale mám podmínku.''

,,Jakou?'' zarazila jsem se. Jasmin nikdy nic podobného neřekla.

,,Musíte mě k sobě pozvat.'' začala jsem se smát.

,,Ty jsi pako. Jasně, že tě pozveme!''

,,Okay. Takže kdy a kde mám být?''

,,No.. Harry ještě neví, že se k němu nastěhuju, takže ani nevím, kam se stěhujeme a pochybuju, že mi to řekne.''

,,Dobře, tak až to budeš vědět, napiš mi.''

,,Dobře. Tak zatím ahoj. Mám tě ráda Jas.''

,,I já tebe. Pa.'' ještě mlaskla do telefonu na náznak pusinky a potom zavěsila.


Když jsem dotelefonovala, vlezla jsem ke spícímu Harrymu do postele. Byla jsem taky dost unavená a tak jsem na chvíli usla.


***

,,Zlatíčko, vstávej.'' políbil mě na čelo. ,,Kolik je hodin?'' zamrkala jsem. ,,Už jsme tam měli být před asi deseti minutama, ale klid.'' usmál se. ,,Dobře, tak klidně jdi napřed. Já tam za chvíli dojdu.'' pohladila jsem ho po tváři, protože seděl na posteli a hladil mě po boku. ,,V žádném případě. Půjdeme pěkně spolu.'' opět se usmál a vstal. Já jsem vstala a šla do koupelny, abych si opláchla obličej. Pak jsem šáhla pro mou kosmetickou taštičku, abych se mohla zovu nalíčit. Udělala jsem každodenní rutinu. Potom jsem na sebe stříkla můj oblíbený parfém a ze skříně vytáhla černou mikinu. Zašla jsem za Harrym, který seděl v obýváku na pohovce a dělal něco na telefonu. ,,Jdeme?'' zeptala jsem se ho jednoduše. ,,Jasně, ale nejdřív mi řekni, jak jsi se rozhodla.'' naléhal. ,,No, dlouho jsem o tom diskutovala s Jasmin. A rozhodla jsem se, že...'' chtěla jsem ho napínat, ale nevěděla jsem jak. ,,Okay, nejsem dobrá v natahovaní. Ano pane Harry Edwarde Stylesi, nastěhuji se k vám.'' zasmála jsem se a on mě jen pevně objal. ,,Dobře, až dojdeme z večeře, budeme muset něco najít, ale teď už pojď.'' čapl mě za ruku a společně jsme se vydali do restaurace tady v hotelu.



Oh, konečně jsem si našla dvě hodinky času na to, abych něco po měsíci napsala.:D Omlouvám se za případné chyby, ale psala jsem to na Macu a tady není korekce pravopisu, takže ajem sou soreh..:D Doufám, že se líbilo:)) A ještě se omlouvám, že je to díl o ničem, ale neměla jsem nápady no..:( Tak zase báááj <3 @Chocomilkparty

Winner(Harry Styles, Kylie Jenner)Kde žijí příběhy. Začni objevovat