51. ...?

151 6 2
                                    

Zdravím vás moje milé prokleté duše bloudící wattpadem :D
Jistě jste se moc netvářili, když po DVOU LETECH vyšla nová kapitola na tomhle starém příběhu... Nechtě mne tedy, abych vám vysvětlila své úmysly. S touhle fanfikcí mám ještě plány do budoucna a aktuálně se jí hodně věnuji. Také si všímám, že ačkoliv je "stará", je stále poměrně aktuální. 40,5k přečtení, o tom jsem si nikdy nesnila. Byla jsem nadšená z prvního tisíce, tohle jsem v životě nečekala... Každopádně, ať už tu nekecám a nechodím okolo horké kaše... Tuhle kapitolu jsem záměrně pojmenovala tak "tajemně". Vždy, od dob, co jsem na wattpadu,  jsem měla sen o character asku. A tahle fanfikce má největší dosahy ze všech, co jsem zatím splácala. Proto jsem se rozhodla, že tady, přímo na této kapitole, nechám prostor pro otázky. A budu doufat, že jich tu bude víc, než pět XD.
Kapitolu tu nechám dost dlouho (pravděpodobně na ni stejně na pár měsíců zapomenu) a až bude hotovo to, co tu plánuji a na čem makám, odpovím na všechny otázky.

A co že to je ten character ask, ptáte se? Pro ty, kteří netuší: zeptáte se postavy z tohoto příběhu na otázku, kterou chcete, aby zodpověděly. A já pak vydám samostatnou kapitolu, kde postavy na otázky odpoví.

Ještě bych vás chtěla poprosit, abyste do otázek psali koho se ptáte :D
No a teď už to tu mohu nechat hnít a modlit se, že to nebude propadák, protože z toho mám upřímně největší strach XD

A jo, kapitolu jsem pojmenovala schválně tak, aby vypadala jako pokračování, protože jsem potvora a chtěla jsem sem nalákat co nejvíc lidí XD

Promise? Promise. (Larry, CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat