*BAŞLAMADAN ÖNCE SÖYLEDİĞİM KISIMDA SENİ SEVERDİM AÇIN LÜTFEN..
Güzel bir güne kim uyanmaz? Her şeyde uyuyan ve uyanmak bilmeyen Todoroki uyandı. Evde kimse olmadığını fark etti. Masada bir kağıt buldu. Kağıtta şöyle yazıyordu.
'Yarın'a kadar yokuz kendinize dikkat edin!' -Hawks
Todoroki Bakugou'yu uyandırmak istemedi. Sürpriz bir kahvaltı yapıcaktı. Kahvaltıyı hazırladı. Çatalları koyacağı sırada Bakugou onu izliyordu.
Bakugou: Günaydın..
Todoroki: Günaydın.
Bakugou: Neden evde kimse yok?
Todoroki: Hawks kağıda yarın'a kadar yokuz diye yazmış.
Bakugou: Neden?
Todoroki: Bilmiyorum.
Bakugou: Ne yaptın?
Todoroki: Pankek.
Bakugou: Woow. Yanına da limonata hm?
Todoroki: Limonata sevmiyor musun?
Bakugou: Bayılırım!
Dedikten sonra masaya oturdu. Ardından Todoroki geldi. Yemeklerini yedikten sonra üstlerini giydiler. Dışarı çıkacaklardı.
Bakugou: Sanki olmadı üstüm..
Todoroki: Tam tersi olabiir. Gri yelek (gömleğe giyilen) gömelk olarak da kırmızı giyebilirsin.
Bakugou: Geç kalmaz mıyız?
Todoroki: Hayır. Git giyin hadi!
Koşarak gitti Bakugou. Todoroki'de onu beklemeye başladı. Hızlıca giyinip geldiğinde ayakkabısını giyip çıktılar. Arabayı Todoroki sürüyordu.
Bakugou: Nereye gidicez?
Todoroki: Nere istersen.
Bakugou: Hm..Sahil kenarında yürüyüş yapalım?
Todoroki: Pekala.
Dedikten sonra sahil'e sürmeye başladı. Geldiklerinde Bakugou'nun kapısını açtı.
Bakugou: Todoroki iyi misin?
Todoroki: Hatırlıyor musun?
Bakugou: Neyi?
Todoroki: Bugün günlerden..-
Bakugou: Sus anladım!(ldjfxvk bakugou2muz kızarmış olabilir)
Dedikten sonra Todoroki ellerini birleştirdi. Yürümeye başladılar. Bakugou bir soru sorarak sessizliği bozdu.
Bakugou: Todoroki akşam restaurant'a mı gitsek?
Todoroki: Gidiceğiz zaten.
Bakugou: Nasıl?
Todoroki: Yer ayırttım.
Bakugou: Ne zaman?(5N 1K'ya dön istiyosan FeRiHa dkfgljv)
Todoroki:Dün.
Bakugou kıkırdadı.Todoroki'de ona baktı. Sahilde bir tur yapmak uzun sürebilirdi. Çok uzundu. Bitirdiklerinde güneş batıyodu.(bunlar öğlen 3 gibi çıkıyolar 4 gibi de batıyo japonyada öyleymiş sonda bilgiyi söylerim) Arabaya doğru yol aldılar. Yol boyunca konuşmadılar. Bakugou dışarıya bakıyordu. Todoroki araba sürüyordu. Sessizliği Todoroki fark edince Bakugou'nun elini tuttu. Bakugou şaşırarak ona baktı.
Todoroki: Bir şey mi oldu?
Bakugou: H-Hayır..
Dediği anda Bakugou'nun telefonu çaldı. Arayan Kirishimaydı. Aramayı açtı.(görüntülü he)
Kirishima: Bakubro naber dostum!
Bakugou: İyi. Neredesiniz siz?
Kirishima: Izuku'nun yanındayız. Sizi baş başa bırakmak istedik.~
Bakugou: N-Ne alakası var!?
Kirishima: Sakin ol bari bu özel günde!
Bakugou: Sakinim ben!
Hawks: Kirishima! Hep beraber ayıyacaktık!
Kirishima: Daha arabadalar!
Hawks: Yarım saat sonra arayacaktık!
Kirisihima: Sen kendi telefonundan ararsın!
Bakugou: Kapatıyorum!
Dediğinde konuşmayı kapattı. Geldikleri yerde indiler. Adı GAY RESTAURANT idi. Todoroki tekrar kapısını açtı. Elini tuttu ve kapıdan içeri girdiler. Bir garson adlarını sordular.
Todoroki: Shoto Todoroki.
Garson: 13 numaralı masa.
Todoroki: Teşekkürler.
Dediğinde içeri girdiler. 13 numarı masayı buldular. Ardından yemekler geldi. Bakugou sormaya başladı.
Bakugou: Biz sipariş etmedik?
Todoroki: Belki yalnış gelmiştir ha?
Bakugou: Olur mu öyle şey?
Todoroki: Yemeğini ye Baku-
Bu sefer de Todoroki'nin telefonu çaldı. (görüntülü). Hawks arıyodu. Açtı ve konuşmaya başladı.
Hawks: Nebersiniz çocuklar?
Todoroki: İyiyiz şimdi yemek yiyeceğiz.
Hawks: O zaman kapatıyım. İyi eğlenceler!
Todoroki: Teşekkürler!
Dediği anda konuşmayı kapattılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOBAKU (YAOİ!!)
RomansaKapak çok güzel dojrgljfk. Burda smut içeriyor. Yaoi fan kitabı! Todoroki x Bakugo. Bu kitabın kendisi birazcıkkın cringe. Okumak istemeyenler okmusanlar! İyi günler ifinim. ~TAMAMLANDI~