Yıllar sonra...
Herkes çocuklarını Minhogilin eve bırakmış, kendileri ise dışarı çıkmıştı. Herkes eşleriyle birlikte yalnız vakit geçirecekti. Minho ve Jisung lunaparka, Chan ve Changbin bara, Felix ve Hyunjin alışverişe gitmişti. Ben ve Seungmin ise herkes için sıradan olan bir yeşillik alana, fakat bizim icin önemli olan bir yere gelmiştik. Ben burada evlenme teklifi almıştım. Seungmin yeşillik alanın hemen yanındaki binanın terasından atlamıştı. Ve en önemlisi, Minho ile burada tanışmıştım. Bu yer çok özeldi. Seungmin ile gölün karşısına oturduk. Yanımda bir sürü abur cubur vardı. Hepsini önümüze koydum. Seungmin bana bakıp gülümsedi. Ben cips paketini açıp içinden bir avuç cips alıp hepsini ağzıma tıktım. Seungmin hâlâ bana bakıp gülüyordu. Bende ağzımdakileri bitirip ona gülümsedim. Bir elini elimin üstüne koydu. Sonra benim dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Onu gerçekten cok seviyordum. Diğer elimdeki cips paketini aldı ve eline bir cips aldı. Elindeki cipsi bana doğru tuttu. Bende elindeki cipsi hemen yedim. İkimizde artık göle bakıyorduk. Bir süre ikimizde konuşmadık. Kafamı yukarı kaldırdım ve yıldızlara bakmaya başladım. Seungmin'de benim gibi kafasını yukarı kaldırdı. Kafamı cips almak için tekrardan aşağı çevirdim. Cips aldıktan sonra gözüm birşeye takıldı. Seungmin halâ elimi tutuyordu. Gülümsedim ve yıldızlara bakmaya devam ettim. Sonra bana döndü ve eskiden yaşadığımız şeyleri anlatıp gülmeye başladı. Bende onunla gülmeye başladım. Seungmin'in gülüşünde kaybolmamak için büyük bir savas veriyordum.
Saatlerce sohbet edip tüm herşeyi yemiştik. Ayağa kalktı. Beni de ayağa kaldırdı. Bana bakıp önce güldü, sonra ise kafasını yukarı çevirdi. Sonra da iki elimi tuttu. Seungmin gerçekten çok güzeldi, hemde tahmin edilenden de çok. Ona çok aşıktım. Bana dönüp dudağıma öpücük bıraktı ve gözlerimin içine bakarak;
" Bu gece ay çok güzel değil mi, Jeongin? "
____
Bitti la
Ya yazarken cok zevk aldığım ficti la bu
Çok hızlı büyümüş 😭