13

407 6 4
                                    


Včera jsem usnula nějak moc brzo ale asi toho je ne mě moc, ale co už, už bych měla vstávat.

Jdu dolů si udělat snídani a rovnou i kafe, protože to fakt teď potřebuju.

Jsem kompletne po snídani a jdu si udělat ranní hygienu a pak si půjdu asi zaběhat, ale to se ještě neví. Takže nakonec jsem se rozhodla že si půjdu zaběhat protože jsem fakt dlouho nebyla.

Takže teď se oblíkám do sportovního oblečení a dělám si culík, aby se mi nepletli vlasy do obličeje a už vybíhám z domu.

--------

Dala jsem si takový menší okruh, asi hodinku a půl jsem byla pryč.

Jsem doma a po menší sprše a přišla mi zpráva od Dominika a já se bála co to bude

@goldcigo: ahoj hele no tak Jakubovi jsem to právě oznámil, čuměl na mě jako na debila že co si to vymýšlím tak jsem mu ukázal tu fotku co jsi mi poslala a jen na to koukal a nemohl tomu uvěřit, no a pak se prostě sebral a šel někam doprdele.

@nikolka_7: ahoj takže jak to mám brát vzal to že našel svoji sestru, takhle je rád nebo ne
Byl to pro mě šok najednou mít bratra a prostě všechno.

@goldcigo: tak to nevim ale určitě je rád že našel svoji sestru.

@nikolka_7: dobře tak jo děkuju Domi

@goldcigo: není za co Babe já rád

On mi napsal Babe. Nebudu to řešit třeba se překlikl a chtěl napsat něco jiného.

Potom už mi nic jiného nenapsal tak jsem se tím víc nezabývala a šla dělat takovej trochu pozdní oběd protože je 15:13 nevim jaktože to tak rychle uteklo ale nevadí.

Dnes nemám úplně v plánu dělat něco užitečného, takže si jen lehnu a pustím si nějaký film a budu se válet.

Je 21:47 a celý doslova celý den jsem dělala hovno, teda krom toho ranního běhu, ale tak co nevadí. Jdu si vzít večeři, najím se a půjdu možná spát.

Dobře jsem po večeři, jdu se umýt a vyčistit zuby.

Uběhlo asi půl hodiny a já jsem konečně vylezla ze sprchy, rovnou jsem se zabalila do ručníku a šla jsem na balkón si zapálit cígo a trochu si odpočinout a popřemýšlet uuuplně o všem.

Jakmile jsem dokouřila cígo tak jsem si šla lehnout do postele a vzala jsem si sebou Macbook a pustila si tam film a po filmu asi půjdu spát.




Yess, another chapter 😁🤭

Chyby ‼️‼️

Brácho?Kde žijí příběhy. Začni objevovat