19bolum

1.2K 64 8
                                    

Düğün bitmiş konu komşu elbirliği ile sağı solu topluyordu.Gencler aralarında gülüşüp Mehmet'e imalı imalı bakıp duruyorlardı.
Sağ sol toplanınca gençler aralarında toplanıp fısır, fısır konuşup damatin sadicini göz hapsine aldılar.

Damada bir iki yumruk atmadan guveye girildiği nerede görülmüştü.
Sadicta bunu bildiğinden kaş göz işareti yapıp arkadaşını yanına çağırdı.
Bahçe  lambasını kapatacağını  hemen yukarı çıkması gerektiğini kulağına fısıldadı.

Remzi düğün dağınıklığıni toplayan  köyün gençlerine minnet duygularını ifade ederken bir anda ortalık kararı verdi.Bu duruma tek şaşıran elbette Remzi oldu.

Sadic kurnazlık yapmıştı ama köyün gencleride en az onlar kadar hazirlikliyd.

Bir iki kişi  çoktan merdivenin önünde nöbet tutup  güveyi bekliyordu.
Hangi damat bu köyde yumruk yemeden gerdeğe girmiştiki Mehmet' girsin.

Mehmet'  önüne geçen gençleri görünce bu işten kaçmanın mümkün olmadığını anlayıp  gülümsedi.

"Sert" vurandan  çok pis intikam alırım ona göre ayağınızı denk alın hafif tehtit varı bir üslupla uyardı.

Gençler edilen tehtidi çoktan  kulak ardı etmiş güveyin kuvetlisi  yumruktan korkarmi diye  sırtına  esaslisindan bir iki yumruk indirdiler. 
Görev tamamlanmis damat sağlamlık testinden geçmişti.
Gülüşmeler eşliğinde çiçeği burnunda damadın yukarı çıkmasına   müsade etmişlerdi

Mehmet bir süre balkonda bekledi 
eli tutmuyor, demir kapının kulpunu indirmeye gücü yetmiyordu.

Laf söz olmamak adına kendini biraz geriye çekip bir müddet gençlerin gidişini izledi. El ayak çekilip kimseler kalmayana  kadar durdu balkonda  cebinden çıkarttığı sigarayı derin derin soludu ciğerlerine ne yapacak nasıl edecek bilmiyordu.

Kalbiyle değil vicdanıyla  hareket etmişti artık bu küçük kız çocuğu ona emanetti.

Bu işin sonu nereye varacak aklı kesmiyordu. Simdi yaşı ufakti  ya büyüyünce nasıl bir yol izlemeli ne yapmalıydı?
Dusundukce kızin adına üzüldü yaptığı büyük haksizlikti.
Ömür boyu onu yanında bu şekilde tutması ne kadar adildi.
Gerçek bir evlilik sıcak bir yuva onunda hakkıydi.Kendisiyle evli olduğu sürece bu duyguları hiç tadamayacakti.

Düşündükçe vicdanı sızlıyor kaderine yanıyordu.
Burada suçlu kimdi?
Sevipte  kavusamayanlarmi yoksa bu evliliğe mahkum olanlarmi?
Niçin insanlar bu kadar Zalimdi?  baştan Gamzeyi babası zorluk çıkarmadan verseydi bu yasananlarin hiçbiri olmayacak  bu küçük kızın vebaline girmiyecekti.
Düşündükçe  çıkmaza girdi  artık geçmişi   unutmak için  kendine verdiği sözü tekrarladı.
İçindeki hüznü görmezden gelip tekrar bir sigara yakıp dumanını gecenin karanligina savurdu.

Sabaha kadar balkonda duramayacagina göre içeri girme vaktinin  artık gelmiş olacağına kanaat getirmişti.
Allah'tan evleri iki katlı, anasıda  yaşlıydı merdivenleri  pek çıkıp inmezdi.

Ayrı odalarda yattikalirini en azından kimse bilmiyecekti.Kiza baştan gerçek karı koca olmayacaklarini söylediği için  bir nebze vicdanen rahattı.

İçeri girmek için kapının kulpunu indirince  demir kapının gecenin sesizliginde çıkarttığı sese bir küfür savurdu.
Usulca içeri girip  kapıyı daha dikkatli bir şekilde kapattı.
İçerisi zifiri karanlık ve hiç ses seda  yoktu.

Cemile'nin uyya kalmış olabileceğini düşündü.Ortaligi aydınlatmak için eli lambaya gitti .
Karanlık dağılmış ortalık aydınlanmisti. Kendileri için hazırlanmış   odanın kapısi açık kalmıştı.

CemileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin