"Yenge,Yenge uyansana" karşıma baktığımda bi adam vardı korkudan geri çekildim.
"Sen kimsin ya" dedim geri çekilerek
"Kerem abinin sağ kolu binevi dostu" onun adını duyduğumda dün gece gelmişti hemen gözlerim doldu.Ellerimle kulaklarımı kapattım.
"Onun hiçbir kimsesi beni ilgilendirmiyo çık odadan"
"Ama yenge"
"Aması falan yok çıkın hiçbirinizi görmek istemiyorum!" dedim ağlayarak eniştemden sonra bide Kerem travma yaratmıştı hemde tam alıştım derken...
Keremden
Konuşması için Egeyi yollamıştım yanına ama hemen geri gelmişti.
Yanına gittim "Noldu ne diyo"
"Kerem valla sen bu kıza ne yaptım eli ayağı titriyo"
"Hassiktir! of ne yaptım ben ya" dedim kafama vurarak
"Çok mu kötü?" dedim Egeye bakarak
"Yani senin adını duyar duymaz elleriyle kulağını kapattı titriyodu falan."
Bunu duyduğumda çok kötü oldum içim parçalandı...Biliyorum bi hata yaptım ama çok sarhoştum,içerken tek düşündüğüm Masal oldu,eve gidincede onu arzuladım.
Affetmesede olur ama bana bu kadar kötü olmasın,nefret beslemesin.Ben onun canını nasıl bile isteye yakarım o gün bile dokunurken sordum ona emin misin diye istemeseydi yapmazdım.
Dayanamayıp yanına gittim kapıyı yavaşça açtım.
"Masal?" odada yoktu banyonun kapısını tıklattım.
"Masal ordamısın,gel konuşalım bi lütfen bir kerecik." dediğimde ses yoktu endişe edip kapıyı açtım ama kilitliydi kesin bişey yapmıştı.Son çare kapıyı kırmak diyip omzumla ittirdim en sonunda sert bi güç uyguladığımda kapı kırıldı.Yere baktığımda Masal ve bileğinde olan kanlar vardı,şok olmuş vaziyette baktım.Hayır,hayır bunu yapmazdı dimi yapmazdı...Yanına eğildim nabzına baktım yaşıyodu hemen kucağıma aldım ve aşşağıya indim,Egeye seslendim.
"Ege acil arabayı hazırla"
"Neden Ke-" bileğinden kanlar aktığını görünce araba anahtarını masadan aldı ve arabaya bindi,arka koltuğa oturup Masalı kucağıma yatırdım.
"Hızlı sür hastaneye"
Masala baktığımda öylece yatıyordu gözyaşlarıma engel olamadım,arabanın yanından bi şal alıp bileğine tuttum.
"Masal güzelim" dedim ama ses vermiyodu...Birşey olmazdı dimi...
Hastaneye geldiğimizde hemen arabadan inip kucağıma aldım,hastanenin içine girdiğimde "sedye getirin!" diye bağırdım.Getirdiler ve Masalı yatırdılar,elini tutarak bende ilerledim sonrasında bi odaya aldılar,elimden ayrıldı duvara yaslandım kafamı duvara vurdum kendime 'senin yüzünden oldu' dedim.
"Kerem sakinleş biraz" ayağa kalktım ve omzundan ittirdim.
"Ne sakinliğinden bahsediyon sen lan"
"Kerem canın sıkkın sonra konuşalım ben kapının önündeyim."
...
Masalın durumu iyiydi ve şuan yanında oturuyordum.Uyanmıştı ama konuşmuyordu.
"Masal...Güzelim konuş lütfen"arkası dönüktü ama uyanıktı.
"Mas-"
"Ne var ya ne!" gülümsedim.
"Çok şükür..Nasılsın,Masal niye böyle birşey yaptın?" alayla sırıttı.
"Niye mi yaptım?"
"Masal" derin bir iç çekti. "Evet biliyorum yaptığım şeyin affı olmaz çok kötü birşey yaptım,ama bilerek yapmadım Masal ben senin canını nasıl bile isteye yakarım,yakamam.Çok sarhoştum o gün 3 şişe falan içtim,içerken hep seni düşündüm eve gidincede seni arzuladım.Keşke içmeseydim ama şuan birşey yapamıyorum,konuşmaman çok canımı yakıyo Masal...İntihar ettiricek kadar çok mu canını yaktım,ama yapma lütfen ben senin sesine hasretim"
Arkasını döndü...Cevap vermedi..
Masaldan
Şuan affetmek aklımda yoktu,sürünsün.Bana yaptığının cezasını çeksin istiyordum.
"Çıkar mısın odadan uyumak istiyorum."
"Ben yanındayken uyu güzelim"
"İstemiyorum git" dedim ve arkamı döndüm,oda kapıyı çekti gitti.
1 hafta sonra -Keremden-
Bir hafta önce hastaneden taburcu olup çıkmıştı,eve gelmiştik fakat benimle çok nadir konuşuyordu.Haklı diye sesimi çıkarmamıştım ama artık çok özledim,yukarı odaya çıktım ve kapıyı açtım,Masal yatakta kitap okuyordu.
"Güzelim..Nasılsın?"
"İyi" dedi ve kitabına döndü.
"Masal ben seni çok özledim,seninle konuşmayı,tatlı tatlı sinirlenmelerini,bak bana bir şans ver istediğin herşeyi yaparım"
"Ben seni özlemedim ama" demişti,ne diyeceğimi bilemedim..
"Ben çok özledim ama güzelim,kokuna hasret kaldım" kitabını komodine koydu ve dikleşti.
"Affedince bir şey değişicek mi? Bana yaptığını unutucak mıyım?" dondum kaldım,haklıydı.
"Haklısın güzelim çok haklısın ama hergün böylemi olucak,ben sensiz yapamıyorum"
"Yaparsın" elini tuttum.
"Lütfen..Yalvarırım bir şans" düşündü,en azından buda birşey.
"Tamam kabul ama istediğim herşeyi yapıcaksın"
"Yapıcam güzelim sen affet yeter ki"
"Tamam hadi çık odadan sabah konuşuruz" ona doğru eğilip yanağını öptüm.
"Bir şey olursa çağırırsın" dedim ve gittim.
Yan taraftaki misafir odasına girdim ve yatağa yattım,saate baktığımda 23:24tü uykum olduğundan hemen uyudum...
Selaaamm aşkolarr,nasılsınızz ben süpperim.Bir kaç gündür bölüm atmıyordum dedim atiyim baree.Hadi aşkolar iyi okumalarrrr💗💗
Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen🫶💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal+18
Teen FictionHayatı normal ilerleyen Masal Temel,bir sabah çalınan kapıyla babalarına gelen mafya olduğunu öğrenir.Babasının borcu olduğunu öğrenen Masal,Para karşılığında mafya liderine satılınca ne olacak?