But.. You promised..?

14 0 16
                                    


--𝐨𝐤 𝐬𝐨 𝐲/𝐧 𝐡𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐭𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐡𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝟏𝟎 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝟏𝟏. 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞...? --𝙿𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐🥵


_😈𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚞𝚝𝚑 𝙿𝚊𝚛𝚔 𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝙸'𝚖 𝚘𝚋𝚜𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍😈_



𝚈/𝙽 𝙿𝙾𝚅

𝙰𝚜 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 ,𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍!! 𝙼𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚊 𝚍𝚊𝚢 ! 𝙱𝚞𝚝 '𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛, (Sorry if you don't have a brother) " 𝙾𝙾𝙾𝙾𝙾 𝙳𝚘𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚛𝚢~" 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙸'𝚕𝚕 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚗. " 𝚂𝚑𝚞𝚝 it 𝚋𝚘𝚘𝚋 𝚜𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚏𝚊𝚐 ass bitch " 𝙸 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 '𝚖𝚘𝚖' 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎, 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎.

𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚍𝚕𝚢 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚜𝚊𝚒𝚍 " 𝙾𝙼𝙶!! 𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 .. 𝚈/𝚗... 𝙶𝚘𝚝 𝚊 𝚖𝚊𝚒𝚕 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸'𝚖 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝!! 𝙸𝚝'𝚜 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚙𝚘𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚛𝚊𝚝 "𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚍 " 𝚍𝚊𝚍! 𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎-" 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍 𝚌𝚞𝚝𝚜 𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚏 " 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠, 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚖𝚊𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎 " 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚊𝚕𝚖 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 "𝙱-𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞-𝚈𝚘𝚞 𝙿𝚁𝙾𝙼𝙸𝚂𝙴𝙳!!! " 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗.. 𝙰 𝚏𝚎𝚠 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚖. 

𝙼𝚢 '𝚖𝚘𝚖' 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚜𝚘𝚋𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜, 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗  𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚛𝚒𝚙𝚙𝚕𝚎 𝙳* " 𝙳𝚊𝚊𝚊𝚊𝚍𝚍!!!  𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎!" 𝙸 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 , 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚖𝚎 ,𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚎,  𝙷𝚘𝚠 𝚛𝚞𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 " 𝚜𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚎𝚠 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕, 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚎? " 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚝𝚘𝚗𝚎 " 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝙸'𝚖 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚘𝚗 𝚆𝚎𝚍𝚗𝚎𝚜𝚍𝚊𝚢, 𝚕𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚛𝚝 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜! " 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚓𝚘𝚢𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚜 𝚖𝚢 '𝚖𝚘𝚖' 𝚐𝚘𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚐𝚞𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛 , 𝚑𝚎'𝚜 𝟷𝟻 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝟺𝟹! 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊 𝚙𝚎𝚍𝚘𝚙𝚑𝚒𝚕𝚎... 

𝙰𝚜 𝚠𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗dWhere stories live. Discover now